T-90 Vlagyimir "Владимир"
Változatok:
T-90 - (objekt 188) első sorozatgyártású változat, V-84MSz motor 1992 - 2004
T-90K - parancsnoki változat, R-163-50K rádió és TNA-4-3 navigációs rendszer 1994 - 2004
T-90Sz - a T-90 export változata, a Sztora helyett csak Kontakt-5 reaktív páncélzat 2001 - napjainkig
T-90SzK - az Sz variáns parancsnoki változatata 2001- napjainkig
T-90A - az alapváltozat módosítása 2004-től, V-92Sz2 motor, módosított hőképalkotó berendezés, hegesztett helyett öntött rétegelt kompozit acél páncélzat
"Vlagyimir" 2A46M-5 Rapira 125 mm sima csövű ágyú, Kontakt-5 reaktív páncélzat 2004-2011
T-90AK - az A variáns parancsnoki változata 2004 - 2011
T-90SzA - a T-90A algériai export változata. a reaktív páncélzat 3. generációs Relikt reaktív páncélzat, a Sztora-1, vagy Arena aktív védelmi rendszer opcionálisan
választható 2007-től napjainkig
T-90SzKA - az SzA parancsnoki változata
T-90Sz Bishma - a T-90A indiai export változata, aktív védelmi rendszer nélkül
T-90AM - a T-90A módosított változata V-92Sz2F motor, Kalina tűzvezető rendszerrel, Relikt reaktív páncélzattal 2011- napjainkig
"Burlak" új, hosszabb lőszerekkel
T-90SzM - az AM export változata 2011 - napjainkig
T-90MSz - prototípus, 919 kW/1250 LE teljesítményű V-92Sz2F2 motor, új 2A82-1M (Armata ágyú) 125 mm sima csövű ágyú, a nagyobb toronyban új
"Tagil" automata töltő berendezés, hosszabb lőszerek, Afganit aktív és Malahit dinamikus védelem.
A T-14 Armata harckocsival integrálva lesz, az ESzU-T3 navigációs és kommunikációs berendezéssel a hálózat központú hadviselésre lesz felkészítve
(Az T-14 Armata nemcsak egy harckocsi, hanem egy rendszer központi része lesz, az AESA lokátora (25 légi cél is) és a kombinált infra-optikai-
hőképes felderítő rendszerei által felderített harcmező adatait használva fel a többi, T-15 és más páncélozott járművekkel együtt.)
V-84MSz motor 618 kW/840 LE
V-92Sz2 motor 736 kW/1000 LE
V-92Sz2F motor 831 kW/1130 LE
T-90M (felül), T-90A (alul) torony - kétoldalt 35 fokig tart a rétegelt kombinált páncélzat