Társadalmi folyamatok

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Status
Not open for further replies.
M

molnibalage

Guest
Ennek semmi köze a témához.
Ez csak egy álcázott duma, ahol a "nyugat alkonya" és a "eresztényi erkölcsök" kamu védelméről van szó.
A magukat konzervatív keresztényeknek valló országokban is ezek a problémák léteznek még a cikk szerint is, de alapvetően csak a libsizésre futja.
Pedig egy kk országban, ha nincs libsi, akkor mitől vannak libsi ideológiai problémák?

De gyerekek, ez bizony a forrásokról szól. Ha sok évtizedig nincs anyagi megbecsülés, akkor nincs utánpótlás, és az se minőségi.
Ennyi a dolog alapja. A második réteg meg az, hogy eszközöket nem kapnak a tanárok arra, hogy rendet tartsanak, de cserébe admin terheket igen. Dögivel.

Van az a fizetés, amiért az ember még ezt is bevállalná, de akkor is a minőség rovására megy, ha a tanár túl sok órát kell, hogy arra pazaroljon, aminek semmi köze az oktatáshoz és arra felkészüléshez.

Ott, ahol stabil anyagi alapok és terezhető jövő van - a magyar kamu életpálya modell nem ez - oda megy a minőség és marad is.
Ahol nem, ott erodálás megy. A politikai populizmus meg sok helyen feláldozta az oktatást, mert 4 éves ciklusokban nem látványos a minőségi romlás, de 4x4 vagy sokszor 4 után igen. Csak ugye itthon nehéz lenne másra mutogatni, mert 13+ éve 2/3-ad van... Kellemetlen ugye? Ja, igen, annak akik hívei és védelmezői a rendszernek egészen biztosan.
 

Littlejohn

Well-Known Member
2010. április 20.
3 641
16 034
113
Te egy tipikus jómódoru kamarillahuszar apartcsik stílusú senkiházi vagy. Az a fajta csinovnyik ki bárkit kiszolgál,ki hatalmon van.MSZMP tagkonyved hova dugtad?
Kedves Negan..... Soha nem voltam közelében sem a párttagságnak. apparatcsik (így) sem voltam. Hozzászólásod színvonala TÉGED minősít, nem engem.
 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 567
89 736
113
Ennek semmi köze a témához.
Ez csak egy álcázott duma, ahol a "nyugat alkonya" és a "eresztényi erkölcsök" kamu védelméről van szó.
A magukat konzervatív keresztényeknek valló országokban is ezek a problémák léteznek még a cikk szerint is, de alapvetően csak a libsizésre futja.
Pedig egy kk országban, ha nincs libsi, akkor mitől vannak libsi ideológiai problémák?

De gyerekek, ez bizony a forrásokról szól. Ha sok évtizedig nincs anyagi megbecsülés, akkor nincs utánpótlás, és az se minőségi.
Ennyi a dolog alapja. A második réteg meg az, hogy eszközöket nem kapnak a tanárok arra, hogy rendet tartsanak, de cserébe admin terheket igen. Dögivel.

Van az a fizetés, amiért az ember még ezt is bevállalná, de akkor is a minőség rovására megy, ha a tanár túl sok órát kell, hogy arra pazaroljon, aminek semmi köze az oktatáshoz és arra felkészüléshez.

Ott, ahol stabil anyagi alapok és terezhető jövő van - a magyar kamu életpálya modell nem ez - oda megy a minőség és marad is.
Ahol nem, ott erodálás megy. A politikai populizmus meg sok helyen feláldozta az oktatást, mert 4 éves ciklusokban nem látványos a minőségi romlás, de 4x4 vagy sokszor 4 után igen. Csak ugye itthon nehéz lenne másra mutogatni, mert 13+ éve 2/3-ad van... Kellemetlen ugye? Ja, igen, annak akik hívei és védelmezői a rendszernek egészen biztosan.
Abban a hitben vagytok, hogy ha emelik a bért, jobb lesz az oktatás színvonala. Semmivel nem lesz jobb. Valaki vagy tud tanítani, vagy nem. Az meg, hogy esetleg több tanár lesz, az ebben az esetben semmilyen minőségnövekedést nem fog jelenteni, legalábbis meglepődnék, ha igen ...
 
M

molnibalage

Guest
Abban a hitben vagytok, hogy ha emelik a bért, jobb lesz az oktatás színvonala. Semmivel nem lesz jobb. Valaki vagy tud tanítani, vagy nem. Az meg, hogy esetleg több tanár lesz, az ebben az esetben semmilyen minőségnövekedést nem fog jelenteni, legalábbis meglepődnék, ha igen ...
Édes istenem...
Persze, hogy nem lesz instant jobb a munkaerő, sehol nem lesz. Idő kell ehhez.
De surprise, surprise, ahol magas bér és minőségi elvárás van, oda koncentrálódik a munkaerő.

Ez vagy tud tanítani vagy nem elég nagy hülyeség. Ez is skill és tudás alapú.
Lehet tanítani, hogy hogyan kell tanítani. Módszertana van. Fejleszthető.

Persze értem én, kellemes abban a hitben élni, hogy Portugália vagy Finnország tanár vénájú nemzet.
Vagy esetleg elgondolkozhatnál azon, hogy egy komplex munkakört betölteni csak komplex felkészítéssel lehet, és ahol a kiválóságok valóban nem feltétlen átlagemberek. De akkor nekik nem is átlagfizetés kell.

Persze értem én, hogy fejlődésképtelen embernek ezt felfogni nehéz.
 

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
5 146
16 754
113
Abban a hitben vagytok, hogy ha emelik a bért, jobb lesz az oktatás színvonala. Semmivel nem lesz jobb. Valaki vagy tud tanítani, vagy nem. Az meg, hogy esetleg több tanár lesz, az ebben az esetben semmilyen minőségnövekedést nem fog jelenteni, legalábbis meglepődnék, ha igen ...

Az alapprobléma hogy a tanárutánpótlás jórészt pont ugyanazokról a bölcsészkarokról jön, ahova nagyrészt 0 motívációval melegedni járnak be, 0 elvárás van, aztán persze kijön a roppant magas minőségű, roppant motívált munkaerő és elmegy taní.. ja nem, ha csöpp esze ban valami nyelvismerettel elmegy egy CCC-be vagy titkárnőnek, aki marad az a hordó alja és sehova nem kell, az meg elmegy tanárnak, mert ott el lehet lenni és úgysem rúgnak ki.

Jó kis komcsi mentalitás, persze utána kijön az osztálytudata és tartaná a markát tőőb pééènzt adj more. Tisztelet persze a kivételnek aki valóban elhivatott, de az meg ebbe a közegbe kerül, és elveszik a sok rohadt alma között, aztán vagy kiutálják vagy ő is ilyen lesz.

Ezen a pénz nem segít.
 

cirqle

Well-Known Member
2021. december 5.
9 084
50 259
113
Igen, elképesztő, hogy van olyan ember, aki piros lámpánál, balra kanyarodni tilosnál balra fordul és majdnem elüt. Itt.

Ó szegény, hogy le szerettem volna köpni a köcsögjét.
De jó tudni, hogy ekkora szarfaszúakat védsz.


Lásd fent,
De ma is láttam olyat, aki sanszosan rutinból szegett szabályt.
Ő itt szépen áthajtott a piroson, majd beállt a kereszteződésbe, és szintén balra fordulás tiltásnál befordult a Tompára.

És akkor még beszélsz te is birkatürelemről?
Ej bazdmeg.

És ezek sorjáznak.
Ma reggel itt.

Két mentő jött egyszerre és egyinek sem adták meg az elsőbbséget. Jött az egyik, a híd felől és a híd felé hajók behajtottak elé a kereszteződésbe és persze nem tudak kimenni. Akik ezzel feltartották azt. A másiok mentő a ÉK-ről jött és az meg elindulni nem tudott, mert a sarok beállt.

Mondd kisfiamcskám, akkor kinek és hol van itt a türelme?
A társadalmi folyamat azt te nagyon te, hogy az utakon lényegében szinte semmiféle kontroll nincs. Kocsik gurulnak járdán, veszélyeztetnek bárki mást és a magadfaja vén ****** telik a kommentboxban, ami telik.
Xanax
 
M

molnibalage

Guest
Az alapprobléma hogy a tanárutánpótlás jórészt pont ugyanazokról a bölcsészkarokról jön, ahova nagyrészt 0 motívációval melegedni járnak be, 0 elvárás van, aztán persze kijön a roppant magas minőségű, roppant motívált munkaerő és elmegy taní.. ja nem, ha csöpp esze ban valami nyelvismerettel elmegy egy CCC-be vagy titkárnőnek, aki marad az a hordó alja és sehova nem kell, az meg elmegy tanárnak, mert ott el lehet lenni és úgysem rúgnak ki.

Jó kis komcsi mentalitás, persze utána kijön az osztálytudata és tartaná a markát tőőb pééènzt adj more. Tisztelet persze a kivételnek aki valóban elhivatott, de az meg ebbe a közegbe kerül, és elveszik a sok rohadt alma között, aztán vagy kiutálják vagy ő is ilyen lesz.

Ezen a pénz nem segít.
De.

Ha pl. a korábbi szarul fizető mérnöki meló helyett tanári pálya valóban megfelelő bért adna, akkor mentem volna arra is.
Sőt, én eredetileg is tanár szerettem volna lenni, történelem fizika szakon. Persze ilyen nem is volt és éhen halni sem akartam. Így lettem gépészmérnök.

Sőt, ma is nagyon szívesen tanítanék középiskolás fizikát és akit érdekel magasabb szinten is, felkészítve a felsőoktatásra is.
Csak n+1 feltétele lenne annak. Az első pl az, hogy ha mérnöki műszaki szinten és szemlélettel oktatom a fizikát, akkor azt a bért is várom el érte.
Meg nem azt, hogy titkár(nőnek) nézzen gombokért a rendszer és fegyelmezési lehetőségem 0. Én tanítani, nem nevelni megyek a purdét. Aki ebben zavar, annak viszlát. A tanulás lehetőség. Mástól nem engedem, hogy elvegye. Mert pl. mérnökként elég jó perspektívából tudnám megmondani, hogy miért fárasztják a diákokat sokszor olyasmivel, aminek semmi értelmét nem látják. Vagy pl. a napi használati tárgyaikon keresztül mutatnám be az miérteket. Ez teljesen hiányzik a fizikaoktatásból. Egyetemen az egyik oktató mondta, hogy látszólag nem fontos dolgokat is azért tanítanak, mert érdekes módon ezek azért léteznek és lett kitalálva / rájövés a dologra, mert egyszer valakinek valahol szüksége volt rá. Persze nem taníthatnak mindent is, de szakirányon azért beleférnek már ilyenek.

De érdekes módon 2/3-ad mellett sem tettek semmit ennek megteremtésért. Mindig megy a rigmus, hogy hanyatló nyugat, de valahogy semmiféle jogszabályi változtatás nem történt és eszközt sem adtak a tanárok kezébe, hogy pozitív irányba lehessen terelni, az ún. "konzervatív" értékek mentén az oktatás. Amikor az "alaptörvényt" erős túlzással havi szinten írják át, akkor ebben mi lenne a gát? Hát a források biztosítása annak, hogy minőségi munkaerő termelődjön ki? Semmi. De sok más forrásra számolatlanul volt pénz mindenféle minőségi visszacsatolás nélkül. És mégis, egyesek a tanároktól sajnálják a pénzt és nem a botlábú focistáktól kb. 0 eredménnyel. Sajátos társadalmi visszacsatolás volt ez is. Annak ellenére, hogy a társadalom egy komoly része nem ért ezzel egyet, mégis ez volt a tempó.
Mert nekem kéne azt is fizetni és még azzal is szórakozni. Levenni, felvenni, tölteni, stb.
Van elég dolgom nélküle is. De ki tudja, egyszer lehet, hogy rászánom magam.
Csak kérdem én, mire fizetek adót? Hogy még ezt is még én lássam el, hogy aztán majd talán kap egy szigorú ejnyét a notórius szabályszegő.

Inkább maradtál volna csendben, ha neked ennyi telik. Persze lehet tapicskolni a szarban, csak akkor legalább ehhez ne ezt a böfögést tolnád.
 

cirqle

Well-Known Member
2021. december 5.
9 084
50 259
113
De.

Ha pl. a korábbi szarul fizető mérnöki meló helyett tanári pálya valóban megfelelő bért adna, akkor mentem volna arra is.
Sőt, én eredetileg is tanár szerettem volna lenni, történelem fizika szakon. Persze ilyen nem is volt és éhen halni sem akartam. Így lettem gépészmérnök.

Sőt, ma is nagyon szívesen tanítanék középiskolás fizikát és akit érdekel magasabb szinten is, felkészítve a felsőoktatásra is.
Csak n+1 feltétele lenne annak. Az első pl az, hogy ha mérnöki műszaki szinten és szemlélettel oktatom a fizikát, akkor azt a bért is várom el érte.
Meg nem azt, hogy titkár(nőnek) nézzen gombokért a rendszer és fegyelmezési lehetőségem 0. Én tanítani, nem nevelni megyek a purdét. Aki ebben zavar, annak viszlát. A tanulás lehetőség. Mástól nem engedem, hogy elvegye. Mert pl. mérnökként elég jó perspektívából tudnám megmondani, hogy miért fárasztják a diákokat sokszor olyasmivel, aminek semmi értelmét nem látják. Vagy pl. a napi használati tárgyaikon keresztül mutatnám be az miérteket. Ez teljesen hiányzik a fizikaoktatásból. Egyetemen az egyik oktató mondta, hogy látszólag nem fontos dolgokat is azért tanítanak, mert érdekes módon ezek azért léteznek és lett kitalálva / rájövés a dologra, mert egyszer valakinek valahol szüksége volt rá. Persze nem taníthatnak mindent is, de szakirányon azért beleférnek már ilyenek.

De érdekes módon 2/3-ad mellett sem tettek semmit ennek megteremtésért. Mindig megy a rigmus, hogy hanyatló nyugat, de valahogy semmiféle jogszabályi változtatás nem történt és eszközt sem adtak a tanárok kezébe, hogy pozitív irányba lehessen terelni, az ún. "konzervatív" értékek mentén az oktatás. Amikor az "alaptörvényt" erős túlzással havi szinten írják át, akkor ebben mi lenne a gát? Hát a források biztosítása annak, hogy minőségi munkaerő termelődjön ki? Semmi. De sok más forrásra számolatlanul volt pénz mindenféle minőségi visszacsatolás nélkül. És mégis, egyesek a tanároktól sajnálják a pénzt és nem a botlábú focistáktól kb. 0 eredménnyel. Sajátos társadalmi visszacsatolás volt ez is. Annak ellenére, hogy a társadalom egy komoly része nem ért ezzel egyet, mégis ez volt a tempó.

Mert nekem kéne azt is fizetni és még azzal is szórakozni. Levenni, felvenni, tölteni, stb.
Van elég dolgom nélküle is. De ki tudja, egyszer lehet, hogy rászánom magam.
Csak kérdem én, mire fizetek adót? Hogy még ezt is még én lássam el, hogy aztán majd talán kap egy szigorú ejnyét a notórius szabályszegő.


Inkább maradtál volna csendben, ha neked ennyi telik. Persze lehet tapicskolni a szarban, csak akkor legalább ehhez ne ezt a böfögést tolnád.
Szerintem ne menj tanárnak, akkor se ha jól fizetne.
 
M

molnibalage

Guest
Szerintem ne menj tanárnak, akkor se ha jól fizetne.
Mert? Lövésed sincs milyen vagyok a való életben.
Az, hogy az itteni egyes IQNUKU és propi hintő emberekkel milyen vagyok, az nem referencia semmire.
Pár hónapja a cégnél tartottam egy előadást, hogy egy adott rendszer méretezési alapja és modellje miért és hogyan készült.
Valaki meg azt kérdezte, hogy van-e mérnök tanári végzettségem. Mert neki az jött le, hogy van. :)
Na erről ennyit...

De akkor azt nem értem, hogy egyes emberek itteni kommentje alapján miért nem ajánlottad neki, hogy se emberek közé ne menjenek, de semmiben ne nyilvánítsanak véleményt, mert látszik, hogy kb. hol vannak agyilag.
 
  • Vicces
Reactions: LMzek 2.0 and fip7

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 894
32 540
113
Szerintem ne menj tanárnak, akkor se ha jól fizetne.
Miért ne?
Szerintem tök jó lenne, ha többen elvégeznék a tanárszakot és akár másodállásban tanítanának. -És a cégek is partnerek lennének ebben.
Egyrészt kipróbálnák magukat benne, másrészt meg személy szerint mindig szerettem azokat a tanárokat, akik lényegében mellékállásban tanítottak, vagy hobbiból, vagy volt életbeli tapasztalatuk és nem csak a tankönyvi anyagot nyomták le.
 

cirqle

Well-Known Member
2021. december 5.
9 084
50 259
113
Mert? Lövésed sincs milyen vagyok a való életben.
Az itteni megnyilvánulásaidból az jön le, hogy elég sokszor frusztrálódsz olyan dolgok miatt, amelyre nincs, vagy csak nagyon kevés ráhatásod van.
Az, hogy az itteni egyes IQNUKU és propi hintő emberekkel milyen vagyok, az nem referencia semmire.
Pár hónapja a cégnél tartottam egy előadást, hogy egy adott rendszer méretezési alapja és modellje miért és hogyan készült.
Valaki meg azt kérdezte, hogy van-e mérnök tanári végzettségem. Mert neki az jött le, hogy van. :)
Na erről ennyit...
Ez jó hír.
De akkor azt nem értem, hogy egyes emberek itteni kommentje alapján miért nem ajánlottad neki, hogy se emberek közé ne menjenek, de semmiben ne nyilvánítsanak véleményt, mert látszik, hogy kb. hol vannak agyilag.
Van olyan is. Én arra írtam a xanaxot (ami láthatóan triggerelt), hogy már megint felhúztad magad egy triviális problémakörön (biciklis közlekedés vs autók Budapesten). Ez a téma rendszeresen felbasz, és nem látom, hogy neked ettől miért lesz jobb.
 

cirqle

Well-Known Member
2021. december 5.
9 084
50 259
113
Miért ne?
Szerintem tök jó lenne, ha többen elvégeznék a tanárszakot és akár másodállásban tanítanának. -És a cégek is partnerek lennének ebben.
Egyrészt kipróbálnák magukat benne, másrészt meg személy szerint mindig szerettem azokat a tanárokat, akik lényegében mellékállásban tanítottak, vagy hobbiból, vagy volt életbeli tapasztalatuk és nem csak a tankönyvi anyagot nyomták le.
Azt gondolom, hogy a kifejletlen homloklebenyű tinédzserek nem biztos, hogy javítanának Molni életminőségén.
 

enzo

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
14 445
36 487
113
Az alapprobléma hogy a tanárutánpótlás jórészt pont ugyanazokról a bölcsészkarokról jön, ahova nagyrészt 0 motívációval melegedni járnak be, 0 elvárás van, aztán persze kijön a roppant magas minőségű, roppant motívált munkaerő és elmegy taní.. ja nem, ha csöpp esze ban valami nyelvismerettel elmegy egy CCC-be vagy titkárnőnek, aki marad az a hordó alja és sehova nem kell, az meg elmegy tanárnak, mert ott el lehet lenni és úgysem rúgnak ki.

Jó kis komcsi mentalitás, persze utána kijön az osztálytudata és tartaná a markát tőőb pééènzt adj more. Tisztelet persze a kivételnek aki valóban elhivatott, de az meg ebbe a közegbe kerül, és elveszik a sok rohadt alma között, aztán vagy kiutálják vagy ő is ilyen lesz.

Ezen a pénz nem segít.

Mindkettőtöknek igaza van részben. Régen a tanár, tanító egy megbecsült foglalkozás, társadalmi státusz volt. Tekintélye volt, eszköze is volt a fegyelmezésre. A szülők nem a gyereknek adtak igazat és mentek be számon kérni a tanárt, hanem a tanárnak.
A pedagógus szakma megbecsültségének süllyedése megindult már a Kádár-korszakban a tanári pálya elnőiesedésével együtt. Akkor azért kevesebb volt a pályaelhagyó, mert nem volt alternatíva (és mégiscsak ott volt a hosszú szünidő, vagy hogy addig tartott a munkaidő, amíg a suli, persze volt napközis tanár mindig, de a többség hazamehetett 2-3 körül. Jó tudom, kellett dolgozatot javítani este meg készülni az órákra). Nekem sem sok férfi tanárom volt (alsó tagozatban meg természetesen kizárólag tanító nénik), érdekes módon szinte mindegyikre emlékszem, a tanárnőkre néhány kivétellel kevésbé. Függetlenül attól, hogy "balos" vagy "jobbos" volt a tanár (amennyire lehetett tudni). És szerintem férfi vezetőre, szerepmintára szükség van az iskolában is. Sőt ott főleg.
 

Negan

Well-Known Member
2019. november 30.
19 248
33 547
113
Kedves Negan..... Soha nem voltam közelében sem a párttagságnak. apparatcsik (így) sem voltam. Hozzászólásod színvonala TÉGED minősít, nem engem.
Tudjuk.Mert egyszerre voltál Párizsban egyetemi tanár,meg 8 évig legionidta..... Csinovnyik hazugságok.Ez minősít téged
 
M

molnibalage

Guest
Mindkettőtöknek igaza van részben. Régen a tanár, tanító egy megbecsült foglalkozás, társadalmi státusz volt. Tekintélye volt, eszköze is volt a fegyelmezésre. A szülők nem a gyereknek adtak igazat és mentek be számon kérni a tanárt, hanem a tanárnak.
A pedagógus szakma megbecsültségének süllyedése megindult már a Kádár-korszakban a tanári pálya elnőiesedésével együtt. Akkor azért kevesebb volt a pályaelhagyó, mert nem volt alternatíva (és mégiscsak ott volt a hosszú szünidő, vagy hogy addig tartott a munkaidő, amíg a suli, persze volt napközis tanár mindig, de a többség hazamehetett 2-3 körül. Jó tudom, kellett dolgozatot javítani este meg készülni az órákra). Nekem sem sok férfi tanárom volt (alsó tagozatban meg természetesen kizárólag tanító nénik), érdekes módon szinte mindegyikre emlékszem, a tanárnőkre néhány kivétellel kevésbé. Függetlenül attól, hogy "balos" vagy "jobbos" volt a tanár (amennyire lehetett tudni). És szerintem férfi vezetőre, szerepmintára szükség van az iskolában is. Sőt ott főleg.
Nekem a gimiben a tanárnőm tanította. A fizikát imádtam, az oktatót is. A kémiát egész egyszerűen nem értettem és utáltam is, A tanárnővel a viszony semleges volt. A fizika faktot féri tanár tartotta. A töritanárom férfi volt, az ő hatása miatt vonzott részben a pálya. Előtte is imádtam a törtit, de ahogy ő tartotta, amiatt végképp.
Tudjuk.Mert egyszerre voltál Párizsban egyetemi tanár,meg 8 évig legionidta..... Csinovnyik hazugságok.Ez minősít téged
Ez szerintem indokolatlan volt és valószínűleg még csak nem is igaz.
 
Status
Not open for further replies.