Hogy jön ehhez a lilikés témához az,hogy mit csinálnak vagy mit nem csinálnak egy másik topikban ? Retard vagy ?Hát, inkább ezen röhögök, mint a háborús áldozatokon...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Hogy jön ehhez a lilikés témához az,hogy mit csinálnak vagy mit nem csinálnak egy másik topikban ? Retard vagy ?Hát, inkább ezen röhögök, mint a háborús áldozatokon...
Nem vettem figyelembe, hogy nem olvastál el minden hozzászólást.Hogy jön ehhez a lilikés témához az,hogy mit csinálnak vagy mit nem csinálnak egy másik topikban ? Retard vagy ?
Ennek semmi köze a témához.Mandiner
mandiner.hu
Kedves Negan..... Soha nem voltam közelében sem a párttagságnak. apparatcsik (így) sem voltam. Hozzászólásod színvonala TÉGED minősít, nem engem.Te egy tipikus jómódoru kamarillahuszar apartcsik stílusú senkiházi vagy. Az a fajta csinovnyik ki bárkit kiszolgál,ki hatalmon van.MSZMP tagkonyved hova dugtad?
Abban a hitben vagytok, hogy ha emelik a bért, jobb lesz az oktatás színvonala. Semmivel nem lesz jobb. Valaki vagy tud tanítani, vagy nem. Az meg, hogy esetleg több tanár lesz, az ebben az esetben semmilyen minőségnövekedést nem fog jelenteni, legalábbis meglepődnék, ha igen ...Ennek semmi köze a témához.
Ez csak egy álcázott duma, ahol a "nyugat alkonya" és a "eresztényi erkölcsök" kamu védelméről van szó.
A magukat konzervatív keresztényeknek valló országokban is ezek a problémák léteznek még a cikk szerint is, de alapvetően csak a libsizésre futja.
Pedig egy kk országban, ha nincs libsi, akkor mitől vannak libsi ideológiai problémák?
De gyerekek, ez bizony a forrásokról szól. Ha sok évtizedig nincs anyagi megbecsülés, akkor nincs utánpótlás, és az se minőségi.
Ennyi a dolog alapja. A második réteg meg az, hogy eszközöket nem kapnak a tanárok arra, hogy rendet tartsanak, de cserébe admin terheket igen. Dögivel.
Van az a fizetés, amiért az ember még ezt is bevállalná, de akkor is a minőség rovására megy, ha a tanár túl sok órát kell, hogy arra pazaroljon, aminek semmi köze az oktatáshoz és arra felkészüléshez.
Ott, ahol stabil anyagi alapok és terezhető jövő van - a magyar kamu életpálya modell nem ez - oda megy a minőség és marad is.
Ahol nem, ott erodálás megy. A politikai populizmus meg sok helyen feláldozta az oktatást, mert 4 éves ciklusokban nem látványos a minőségi romlás, de 4x4 vagy sokszor 4 után igen. Csak ugye itthon nehéz lenne másra mutogatni, mert 13+ éve 2/3-ad van... Kellemetlen ugye? Ja, igen, annak akik hívei és védelmezői a rendszernek egészen biztosan.
Édes istenem...Abban a hitben vagytok, hogy ha emelik a bért, jobb lesz az oktatás színvonala. Semmivel nem lesz jobb. Valaki vagy tud tanítani, vagy nem. Az meg, hogy esetleg több tanár lesz, az ebben az esetben semmilyen minőségnövekedést nem fog jelenteni, legalábbis meglepődnék, ha igen ...
Abban a hitben vagytok, hogy ha emelik a bért, jobb lesz az oktatás színvonala. Semmivel nem lesz jobb. Valaki vagy tud tanítani, vagy nem. Az meg, hogy esetleg több tanár lesz, az ebben az esetben semmilyen minőségnövekedést nem fog jelenteni, legalábbis meglepődnék, ha igen ...
XanaxIgen, elképesztő, hogy van olyan ember, aki piros lámpánál, balra kanyarodni tilosnál balra fordul és majdnem elüt. Itt.
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
Ó szegény, hogy le szerettem volna köpni a köcsögjét.
De jó tudni, hogy ekkora szarfaszúakat védsz.
Lásd fent,
De ma is láttam olyat, aki sanszosan rutinból szegett szabályt.
Ő itt szépen áthajtott a piroson, majd beállt a kereszteződésbe, és szintén balra fordulás tiltásnál befordult a Tompára.
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
És akkor még beszélsz te is birkatürelemről?
Ej bazdmeg.
És ezek sorjáznak.
Ma reggel itt.
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
Két mentő jött egyszerre és egyinek sem adták meg az elsőbbséget. Jött az egyik, a híd felől és a híd felé hajók behajtottak elé a kereszteződésbe és persze nem tudak kimenni. Akik ezzel feltartották azt. A másiok mentő a ÉK-ről jött és az meg elindulni nem tudott, mert a sarok beállt.
Mondd kisfiamcskám, akkor kinek és hol van itt a türelme?
A társadalmi folyamat azt te nagyon te, hogy az utakon lényegében szinte semmiféle kontroll nincs. Kocsik gurulnak járdán, veszélyeztetnek bárki mást és a magadfaja vén ****** telik a kommentboxban, ami telik.
Miért nem?Sajnálom, hogy nem kamerával tekerek.
De.Az alapprobléma hogy a tanárutánpótlás jórészt pont ugyanazokról a bölcsészkarokról jön, ahova nagyrészt 0 motívációval melegedni járnak be, 0 elvárás van, aztán persze kijön a roppant magas minőségű, roppant motívált munkaerő és elmegy taní.. ja nem, ha csöpp esze ban valami nyelvismerettel elmegy egy CCC-be vagy titkárnőnek, aki marad az a hordó alja és sehova nem kell, az meg elmegy tanárnak, mert ott el lehet lenni és úgysem rúgnak ki.
Jó kis komcsi mentalitás, persze utána kijön az osztálytudata és tartaná a markát tőőb pééènzt adj more. Tisztelet persze a kivételnek aki valóban elhivatott, de az meg ebbe a közegbe kerül, és elveszik a sok rohadt alma között, aztán vagy kiutálják vagy ő is ilyen lesz.
Ezen a pénz nem segít.
Mert nekem kéne azt is fizetni és még azzal is szórakozni. Levenni, felvenni, tölteni, stb.Miért nem?
Inkább maradtál volna csendben, ha neked ennyi telik. Persze lehet tapicskolni a szarban, csak akkor legalább ehhez ne ezt a böfögést tolnád.
Szerintem ne menj tanárnak, akkor se ha jól fizetne.De.
Ha pl. a korábbi szarul fizető mérnöki meló helyett tanári pálya valóban megfelelő bért adna, akkor mentem volna arra is.
Sőt, én eredetileg is tanár szerettem volna lenni, történelem fizika szakon. Persze ilyen nem is volt és éhen halni sem akartam. Így lettem gépészmérnök.
Sőt, ma is nagyon szívesen tanítanék középiskolás fizikát és akit érdekel magasabb szinten is, felkészítve a felsőoktatásra is.
Csak n+1 feltétele lenne annak. Az első pl az, hogy ha mérnöki műszaki szinten és szemlélettel oktatom a fizikát, akkor azt a bért is várom el érte.
Meg nem azt, hogy titkár(nőnek) nézzen gombokért a rendszer és fegyelmezési lehetőségem 0. Én tanítani, nem nevelni megyek a purdét. Aki ebben zavar, annak viszlát. A tanulás lehetőség. Mástól nem engedem, hogy elvegye. Mert pl. mérnökként elég jó perspektívából tudnám megmondani, hogy miért fárasztják a diákokat sokszor olyasmivel, aminek semmi értelmét nem látják. Vagy pl. a napi használati tárgyaikon keresztül mutatnám be az miérteket. Ez teljesen hiányzik a fizikaoktatásból. Egyetemen az egyik oktató mondta, hogy látszólag nem fontos dolgokat is azért tanítanak, mert érdekes módon ezek azért léteznek és lett kitalálva / rájövés a dologra, mert egyszer valakinek valahol szüksége volt rá. Persze nem taníthatnak mindent is, de szakirányon azért beleférnek már ilyenek.
De érdekes módon 2/3-ad mellett sem tettek semmit ennek megteremtésért. Mindig megy a rigmus, hogy hanyatló nyugat, de valahogy semmiféle jogszabályi változtatás nem történt és eszközt sem adtak a tanárok kezébe, hogy pozitív irányba lehessen terelni, az ún. "konzervatív" értékek mentén az oktatás. Amikor az "alaptörvényt" erős túlzással havi szinten írják át, akkor ebben mi lenne a gát? Hát a források biztosítása annak, hogy minőségi munkaerő termelődjön ki? Semmi. De sok más forrásra számolatlanul volt pénz mindenféle minőségi visszacsatolás nélkül. És mégis, egyesek a tanároktól sajnálják a pénzt és nem a botlábú focistáktól kb. 0 eredménnyel. Sajátos társadalmi visszacsatolás volt ez is. Annak ellenére, hogy a társadalom egy komoly része nem ért ezzel egyet, mégis ez volt a tempó.
Mert nekem kéne azt is fizetni és még azzal is szórakozni. Levenni, felvenni, tölteni, stb.
Van elég dolgom nélküle is. De ki tudja, egyszer lehet, hogy rászánom magam.
Csak kérdem én, mire fizetek adót? Hogy még ezt is még én lássam el, hogy aztán majd talán kap egy szigorú ejnyét a notórius szabályszegő.
Inkább maradtál volna csendben, ha neked ennyi telik. Persze lehet tapicskolni a szarban, csak akkor legalább ehhez ne ezt a böfögést tolnád.
Mert? Lövésed sincs milyen vagyok a való életben.Szerintem ne menj tanárnak, akkor se ha jól fizetne.
Miért ne?Szerintem ne menj tanárnak, akkor se ha jól fizetne.
Az itteni megnyilvánulásaidból az jön le, hogy elég sokszor frusztrálódsz olyan dolgok miatt, amelyre nincs, vagy csak nagyon kevés ráhatásod van.Mert? Lövésed sincs milyen vagyok a való életben.
Ez jó hír.Az, hogy az itteni egyes IQNUKU és propi hintő emberekkel milyen vagyok, az nem referencia semmire.
Pár hónapja a cégnél tartottam egy előadást, hogy egy adott rendszer méretezési alapja és modellje miért és hogyan készült.
Valaki meg azt kérdezte, hogy van-e mérnök tanári végzettségem. Mert neki az jött le, hogy van.
Na erről ennyit...
Van olyan is. Én arra írtam a xanaxot (ami láthatóan triggerelt), hogy már megint felhúztad magad egy triviális problémakörön (biciklis közlekedés vs autók Budapesten). Ez a téma rendszeresen felbasz, és nem látom, hogy neked ettől miért lesz jobb.De akkor azt nem értem, hogy egyes emberek itteni kommentje alapján miért nem ajánlottad neki, hogy se emberek közé ne menjenek, de semmiben ne nyilvánítsanak véleményt, mert látszik, hogy kb. hol vannak agyilag.
Azt gondolom, hogy a kifejletlen homloklebenyű tinédzserek nem biztos, hogy javítanának Molni életminőségén.Miért ne?
Szerintem tök jó lenne, ha többen elvégeznék a tanárszakot és akár másodállásban tanítanának. -És a cégek is partnerek lennének ebben.
Egyrészt kipróbálnák magukat benne, másrészt meg személy szerint mindig szerettem azokat a tanárokat, akik lényegében mellékállásban tanítottak, vagy hobbiból, vagy volt életbeli tapasztalatuk és nem csak a tankönyvi anyagot nyomták le.
Az alapprobléma hogy a tanárutánpótlás jórészt pont ugyanazokról a bölcsészkarokról jön, ahova nagyrészt 0 motívációval melegedni járnak be, 0 elvárás van, aztán persze kijön a roppant magas minőségű, roppant motívált munkaerő és elmegy taní.. ja nem, ha csöpp esze ban valami nyelvismerettel elmegy egy CCC-be vagy titkárnőnek, aki marad az a hordó alja és sehova nem kell, az meg elmegy tanárnak, mert ott el lehet lenni és úgysem rúgnak ki.
Jó kis komcsi mentalitás, persze utána kijön az osztálytudata és tartaná a markát tőőb pééènzt adj more. Tisztelet persze a kivételnek aki valóban elhivatott, de az meg ebbe a közegbe kerül, és elveszik a sok rohadt alma között, aztán vagy kiutálják vagy ő is ilyen lesz.
Ezen a pénz nem segít.
Tudjuk.Mert egyszerre voltál Párizsban egyetemi tanár,meg 8 évig legionidta..... Csinovnyik hazugságok.Ez minősít tégedKedves Negan..... Soha nem voltam közelében sem a párttagságnak. apparatcsik (így) sem voltam. Hozzászólásod színvonala TÉGED minősít, nem engem.
Nekem a gimiben a tanárnőm tanította. A fizikát imádtam, az oktatót is. A kémiát egész egyszerűen nem értettem és utáltam is, A tanárnővel a viszony semleges volt. A fizika faktot féri tanár tartotta. A töritanárom férfi volt, az ő hatása miatt vonzott részben a pálya. Előtte is imádtam a törtit, de ahogy ő tartotta, amiatt végképp.Mindkettőtöknek igaza van részben. Régen a tanár, tanító egy megbecsült foglalkozás, társadalmi státusz volt. Tekintélye volt, eszköze is volt a fegyelmezésre. A szülők nem a gyereknek adtak igazat és mentek be számon kérni a tanárt, hanem a tanárnak.
A pedagógus szakma megbecsültségének süllyedése megindult már a Kádár-korszakban a tanári pálya elnőiesedésével együtt. Akkor azért kevesebb volt a pályaelhagyó, mert nem volt alternatíva (és mégiscsak ott volt a hosszú szünidő, vagy hogy addig tartott a munkaidő, amíg a suli, persze volt napközis tanár mindig, de a többség hazamehetett 2-3 körül. Jó tudom, kellett dolgozatot javítani este meg készülni az órákra). Nekem sem sok férfi tanárom volt (alsó tagozatban meg természetesen kizárólag tanító nénik), érdekes módon szinte mindegyikre emlékszem, a tanárnőkre néhány kivétellel kevésbé. Függetlenül attól, hogy "balos" vagy "jobbos" volt a tanár (amennyire lehetett tudni). És szerintem férfi vezetőre, szerepmintára szükség van az iskolában is. Sőt ott főleg.
Ez szerintem indokolatlan volt és valószínűleg még csak nem is igaz.Tudjuk.Mert egyszerre voltál Párizsban egyetemi tanár,meg 8 évig legionidta..... Csinovnyik hazugságok.Ez minősít téged