15 éve ilyen volt már, nyugi.A Wikipédia megszállása és eltérítése is befejeződött.
Ismét írt egyet Kohán! Kötelező! 


Úgy néz ki visszavonják:Olasz napilap: Brüsszel betiltaná a karácsony kifejezés és a keresztény nevek használatát

Mit és hogy monetizálz a wokeságban/ellenzésében? Egy szignálozós kitűzőt, vagy pólót, baseball sapit adsz el? Nem fogok új mosógépet/autót/ruház venni azért mert wokeság van. Kevesebbet se. A hagyományos reklámoknál nem jobb a hatásfoka.Mivel a pirítós készítése + zenhallgatás igazi flow-élmény, konyhai filozofálgatás közben a következő tézist eszeltem ki Byung-Chul Han Pszichopolitika c. esszégyűjteményének továbbgondolásaként.
A "woke" nem ideológia, hanem üzleti modell. Azt talán nem kell külön levezetni, hogy a globális big tech az emberi interakciókat monetizálja, a bevétel mellett ezek magas száma adja a cégértéket is.
Az üzlet tehát úgy pörgethető, hogy triggereljük az embereket. Minél erősebb a trigger, annál több az interakció, annál jobban megy az üzlet.
A rendszerben maguk a userek állítják elő a kontentet, azaz a triggereket is. A "jaj, de helyes kiscica" típusú kontenteknél sokkal komolyabb üzleti lehetőséget jelent a woke-ténakörök feszegetése, mert azok több, hevesebb és hosszabban tartó interakció-hullámokat generálnak. A cicákkal ellentétben itt aztán valóban elszabadulnak az indulatok, így a woke-triggerek nagyságrenddel több hasznot hoznak.
A tézisem tehát, hogy a globál big tech szándékosan emeli be a képbe az amúgy elszigetelt woke-mozgalmárokat, mert ez biztosítja számára a jól monetizálható interakciókat.
Bizarr módon a woke ellen kikelő júzerek is a rendszer hasznos hülyéivé válnak, ha a globál big tech felületein kommunikálnak.
További következmény, hogy egyre megosztóbb, valóságellenesebb triggerekre számíthatunk, ha a GBT fenn akarja tartani a növekedése ütemét.
Vita?![]()
Ugye itt ha jól értem az a feltételezés, hogy a social media site-ok a megosztó véleményeket előtérbe helyezik, hogy a polarizált reakciók több, az oldalon eltöltött időt és nagyobb nézettséget/elérést generáljanak. Ezt pedig hirdetői pénzre váltják.Mivel a pirítós készítése + zenhallgatás igazi flow-élmény, konyhai filozofálgatás közben a következő tézist eszeltem ki Byung-Chul Han Pszichopolitika c. esszégyűjteményének továbbgondolásaként.
A "woke" nem ideológia, hanem üzleti modell. Azt talán nem kell külön levezetni, hogy a globális big tech az emberi interakciókat monetizálja, a bevétel mellett ezek magas száma adja a cégértéket is.
Az üzlet tehát úgy pörgethető, hogy triggereljük az embereket. Minél erősebb a trigger, annál több az interakció, annál jobban megy az üzlet.
A rendszerben maguk a userek állítják elő a kontentet, azaz a triggereket is. A "jaj, de helyes kiscica" típusú kontenteknél sokkal komolyabb üzleti lehetőséget jelent a woke-ténakörök feszegetése, mert azok több, hevesebb és hosszabban tartó interakció-hullámokat generálnak. A cicákkal ellentétben itt aztán valóban elszabadulnak az indulatok, így a woke-triggerek nagyságrenddel több hasznot hoznak.
A tézisem tehát, hogy a globál big tech szándékosan emeli be a képbe az amúgy elszigetelt woke-mozgalmárokat, mert ez biztosítja számára a jól monetizálható interakciókat.
Bizarr módon a woke ellen kikelő júzerek is a rendszer hasznos hülyéivé válnak, ha a globál big tech felületein kommunikálnak.
További következmény, hogy egyre megosztóbb, valóságellenesebb triggerekre számíthatunk, ha a GBT fenn akarja tartani a növekedése ütemét.
Vita?![]()
Pedig az interakció önmagában is pénzt ér. Minden bejegyzés, komment és lájk egyrészt reklámbevétel, másrészt növeli a cégek adatvagyonát, harmadrészt a forgalom növekedésével cégértéket. Személyre bontva ezek persze fillérek, de naponta sok-sok milliárdnyi ilyen interakcióról van szó. Nem kell várárolnunk semmit ahhoz, hogy jó üzlet legyünk a big tech számára. Van ennek egy konyhanyelvi megfogalmazása, a "figyelemgazdaság". A felhesználó odafigyelése már nem csak a reklámmegtekintés miatt üzlet, hanem önmagában pénzt ér, hogy a júzer benéz a facebookra, megnéz pár youtube-videót, keres a guglin stb. A figyelmünkkel, interakcióinkkal megtermelt adat kereskedelmi érték.Mit és hogy monetizálz a wokeságban/ellenzésében? Egy szignálozós kitűzőt, vagy pólót, baseball sapit adsz el? Nem fogok új mosógépet/autót/ruház venni azért mert wokeság van. Kevesebbet se. A hagyományos reklámoknál nem jobb a hatásfoka.
Az interakció magában szart se ér. Az interakciók alapján felfújt árfolyamú égek a példa rá. Ezek is gerjesztik az inflációt, csak az olcsó pénz miatt fújódhattak fel és lehet a semmiért nagy értékük.
Erdekes megkozelites. Ha igy van, az valoban gaz, ha a jogvedo korok es az ugyekben eljaro biroi kar osszefonodott.
Milyen meglepő lenne, miután nyíltan évtizede érzékenyítik őket, láss csodát, kisebbségi, lmbtq és egyéb témákban.Erdekes megkozelites. Ha igy van, az valoban gaz, ha a jogvedo korok es az ugyekben eljaro biroi kar osszefonodott.

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..