Tengeri incidensek és balesetek

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

deze75

Well-Known Member
2010. április 25.
675
1 008
93
én bírom az ilyeneket:):)......pro és kontra....az amcsik ugyanígy csináltak volna....van még kb. 510 millió km² víz:D:D....nektek pont ide kellett jönni:cool::cool:....hát jó....akkor nézzük a fiúkat:p:p:p
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
6 649
10 678
113
Hát annyira nyilvànvaló, hogy az a viz ott az orosz partok előtt nemzetközi, ahol amerikai hajóknak fontos dolguk van. Csak rà kell nezni a terképre... :)
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
39 901
37 979
113
 

molnibalage

Well-Known Member
2010. április 18.
35 170
45 702
113

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
6 649
10 678
113
Tegnap a japàn partoktól 31 kilométerre egy japàn tengo összeütközött egy vasércet szàllitó hajóval. A tengo kommunikàciós rendszerei megsérûltek, igy mobilról hivtak segitséget..
Meg jó, hogy volt térerő.
Forràs :RT
 

fonak9

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
5 002
9 336
113
Ez még tavalyi történet:


2020. február 24-én a hajó bajban nyilvánította magát a brazíliai Maranhao mellett, és önként zátonyra futott, hogy elkerülje az elsüllyedést.

2020. június 12-én a Csillagszalagot a tulajdonos, a Polaris Shipping tulajdonosának döntése alapján átvették. [1] [2] 20 percbe telt a süllyedés, [szükséges az idézés], és a tölcsér levált a hajók felépítményéről, és körülbelül egy percig újból felszínre került, mielőtt az elsüllyedt volna, amint az az interneten közzétett videókon látható
 

Wilson

Well-Known Member
2017. szeptember 19.
11 733
25 738
113
Ha anno vízsugárral szétbontották az izraeli gátakat 1973-ban, most is lehetne az használni, legalábbis részben.
Ha nem tudták volna megmozdítani illetve kiszabadítani a hajót (a konténerek lepakolása előtt) ez lett volna a következő módszer amivel megpróbálkoztak volna a mentést végző holland cég vezetője szerint.
 

oregbogaras

Well-Known Member
2016. szeptember 1.
722
1 128
93

Flexus

Well-Known Member
2018. március 16.
570
1 367
93

"A Sky News szerint a periszkóp zsírózására használt olajos tartályt és a legénység imaszőnyegeit vetette felszínre a víz. "

Hacsak nem direkt szórták valahogy ki azokat, hogy jelezzenek vele, akkor sérült a hajótest.
Kétlem hogy 850 m-en bármi esélyük lett volna a tulelesre. Sajnos. Annak a tengonak a max merülési melysege 500m ha jól emlékszem, 600-650 meg esetleg ok, leül és talán menthetoek, de 850, egyszerűen túl sok.