Ha értelmetlen lenne a TVC akkor abból a pénzből-, időből- és energiából inkább azokat a más területeket fejlesztenék, amikben le vannak maradva.Szerintem a TVC-t azért nyomatják az orosz gépeken mert más területen lemaradásban vannak,
Ha értelmetlen lenne a TVC akkor abból a pénzből-, időből- és energiából inkább azokat a más területeket fejlesztenék, amikben le vannak maradva.Szerintem a TVC-t azért nyomatják az orosz gépeken mert más területen lemaradásban vannak,
Ha értelmetlen lenne a TVC akkor abból a pénzből-, időből- és energiából inkább azokat a más területeket fejlesztenék, amikben le vannak maradva. </blockquote><blockquote>Szerintem a TVC-t azért nyomatják az orosz gépeken mert más területen lemaradásban vannak,
Ha értelmetlen lenne a TVC akkor abból a pénzből-, időből- és energiából inkább azokat a más területeket fejlesztenék, amikben le vannak maradva. </blockquote><blockquote>Szerintem a TVC-t azért nyomatják az orosz gépeken mert más területen lemaradásban vannak,
<blockquote rel="emel">Már elnézést, de mi az, hogy "az orosz gépeken nyomatják a TVC-t"?! A Raptoron talán nincs TVC? Vagy ettől már az is orosz gép lett?!
A TVC korlátja szerintem nem abszolút sebességben van hanem műszer szerintiben. Ha tévednék, akkor sanszosan kisebb a használhatóság, mert közepes magasságban több gép között légiharc esetén 800 km/h alá épeszű ember nem megy a TAS-CAS miatt. 800 km/h 4-5 km magasan nem túl acélos manőverezőképességet ad.1. Harci gépek esetén a repült idő hány százalékát teszi ki az a sebességtartomány (0 - 800 km/h között), amelyben a TVC hatékonyan alkalmazható?
Ritkán. Csapásméréskor sem jó slattyogni, mert annál több idő van az ellennek rád dolgozni. Az F-111F gépek a SV alatt 480 csomós sebességgel utaztak, de a célkörzetben az IP előtt felmentek 600 csomóra utánégető nélkóül.2. Milyen harci helyzetekben mozoghatnak a gépek 800 km/h sebesség alatt leszámítva a dogfight-ot?
Ezt pontosan nem tudjuk. Nyugati gépeknél utólagos átépítés hajtóművenként 10 millás nagyságrend. Egészen más tészta az, ha eleve olyan hajtóművet építesz be. Nem az alap költség tűnik vészesnek, hanem az üzemeltetés. 250 óránként az egész hajtóművet kikapják Indiában és a visszaépítéskor az egész rendszer lehet újrakalibrálni.3. Mekkora körülbelüli árkülönbséget jelent a TVC megléte/nemléte a Szuhojok esetében?
Azt nem értem, hogy "alapból lassan csinálni".Gyorsabban irányt változtatni mindig jó főleg ha alapból lassan csinálod.
Montezuma
A ferdén beépített vektorálható hajtómű a Szuhojokon kvázi 3D-s vektorálást eredményeznek.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..