Type 055 - kínai cirkáló osztály

Igen és? Szót nem ejtettem VLS cellákról.

Én a vízkiszorítás tényezőjének sokoldalúságára céloztam.

Igen és azt se tudjuk, hogy mi van HQ-16 vonalon, meg esetleges PL-12 hajófedélzeti változatával.

A HQ-16 a Buk-M2 másolata, a HHQ-16 ennek tengerészeti változata. Javíts ki, ha tévednék, sehol sem került szóba a HHQ-16 a Type-055 kapcsán.
A DK-10 más kategória, az inkább az ESSM Mk.2 ellenfele lesz.

DK10_1.jpg


Kezdődő paranoia :D

Már mindenhol kínaiakat látsz? Vagy én lettem kínai? :D :D :D :D
 
  • Tetszik
Reactions: Python
A HQ-16 a Buk-M2 másolata, a HHQ-16 ennek tengerészeti változata. Javíts ki, ha tévednék, sehol sem került szóba a HHQ-16 a Type-055 kapcsán.
Mindenki csak találgat, mert semmilyen konkrét infó sincs. Amit tudunk és ami látszik, hogy a VLS cellák jó nagyok. Még talán az Mk 57-nél is nagyobbak.
https://www.popsci.com/china-type-055-warships-launch#page-3
Ebben a cikkben lévő ábrára felrajzolták.
055a_junshicg_vls.jpg

Erre most mit lehet mondani? Vagy belerakják, vagy nem.
 
  • Tetszik
Reactions: Python
Most tűnt fel a VLS modulon, minden kínai haditengerészeti rakéta hideg indítású?
A HQ-16 forró, a HQ-9 meg hideg. Vegyesen használják a két rendszert. Ez a mostani rendszer állítólag képes mindkettőre.
Hát ha lesznek képek mikor valamit indítanak, akkor meglátjuk.
 
A HQ-16 forró, a HQ-9 meg hideg. Vegyesen használják a két rendszert. Ez a mostani rendszer állítólag képes mindkettőre.
Hát ha lesznek képek mikor valamit indítanak, akkor meglátjuk.
Lehet, hogy csak a grafika pontatlan, nem látszik a cellák között a tűzcsóvát kiengedő szekció, nem tudom, mi a pontos neve. Itt egy kép a Mk 41-ről:

mk-41-vertical-launching-system-tomahawk-1170x610.jpg
 
Lehet, hogy csak a grafika pontatlan, nem látszik a cellák között a tűzcsóvát kiengedő szekció, nem tudom, mi a pontos neve. Itt egy kép a Mk 41-ről:

mk-41-vertical-launching-system-tomahawk-1170x610.jpg
Lehet úgy van megoldva a gázelterelés mint az MK-57-nél
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Passz. Ránézésre a Mk 41-re hajaz. Jó lenne pár közeli kép működés közben.
Nagyobb mint az Mk-41. Egyesek szerint ha egy kicsi rakétát teszel bele (mondjuk kettőt), van oldalt ennyi hely, hogy ott is ki lehessen vezetni az égésgázokat.
????
Ha lesznek képek, többet tudunk majd.
 
Nagyobb mint az Mk-41. Egyesek szerint ha egy kicsi rakétát teszel bele (mondjuk kettőt), van oldalt ennyi hely, hogy ott is ki lehessen vezetni az égésgázokat.
????
Ha lesznek képek, többet tudunk majd.
Nem olyannak tűnik, mint a Mk 57-es, külön, szinte cella méretű kivezető nyílással. Annak lehet talán értelme, hogy cellán belül vezessék ki a csóvát, ahogy írtad, nagyobb, mint a Mk 41. Adhatnának pár képet, szólhatnál nekik! :D :hadonaszos:
 
Tengeri teszteken

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Nem olyannak tűnik, mint a Mk 57-es, külön, szinte cella méretű kivezető nyílással. Annak lehet talán értelme, hogy cellán belül vezessék ki a csóvát, ahogy írtad, nagyobb, mint a Mk 41. Adhatnának pár képet, szólhatnál nekik! :D :hadonaszos:

Az univerzális VLS van már a Type 052C és 052D osztályokon is, tehát elég azokat megnézned :D

DHKTNYHV0AA5N-D.jpg
 
Az univerzális VLS van már a Type 052C és 052D osztályokon is, tehát elég azokat megnézned :D

DHKTNYHV0AA5N-D.jpg
Hát ez minden csak nem hideg. Valahogy megoldották, hogy a mázokat a vetőcső széleiben vezetik el.
Vagy valami ilyesmi.
 
Hát ez minden csak nem hideg. Valahogy megoldották, hogy a gázokat a vetőcső széleiben vezetik el.
Vagy valami ilyesmi.

Más opciót én sem látok. Ha a lenti kép igaz (Type-052D), akkor nincs fal a konténerek között, ami kizárja, hogy külső gázelvezetés lenne. Ez annyit tesz hogy akár hideg, akár forró indítást csinálnak, annak technikai megoldása az indítókonténerben kap helyet, a VLS tároló csak a mechanikai szilárdságot és az elektromos kapcsolatot biztosítja.

2017-07-03-Cette-grue-qui-recharge-les-missiles-dans-le-VLS-des-Type-052D-20.jpg
 
Más opciót én sem látok. Ha a lenti kép igaz (Type-052D), akkor nincs fal a konténerek között, ami kizárja, hogy külső gázelvezetés lenne. Ez annyit tesz hogy akár hideg, akár forró indítást csinálnak, annak technikai megoldása az indítókonténerben kap helyet, a VLS tároló csak a mechanikai szilárdságot és az elektromos kapcsolatot biztosítja.

2017-07-03-Cette-grue-qui-recharge-les-missiles-dans-le-VLS-des-Type-052D-20.jpg
Előnye lehet, hogy lényegében bármilyen modernizálás is legyen, az nem az indítót érinti majd, hanem a konténert.
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba and Cifu
Forró
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: arbalest