Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A felszinen meg dízelmotorral töltik utána a hidrogént?Ritka kép...Pillantás egy izraeli Dolphin (Type 212A) "bőre" alá...
Így képzelték el rajzon:
És ilyen a valóságban (klasszul látszik az PEMFC AIP meghajtás cseppfolyós hidrogén és/vagy oxigén tartálya...):
Én eddig azt olvastam hogy csak a kikötőben tudják újra tölteni.A felszinen meg dízelmotorral töltik utána a hidrogént?
Úgy tűnik, van egy kis probléma a hajókkal...
https://www.defensenews.com/naval/2017/10/20/all-of-germanys-submarines-are-currently-down/
(De hogy 2017 -ben a zsidóknak több bevethető német tengoja legyen, mint a németeknek....)
A német haditengerészet hivatalosan a pótalkatrészek beszerzését tartja a probléma forrásának. A hideg-háború alatt bevett szokás volt, hogy minden lényeges alkatrészből tartanak raktárban, de a költségmegszorítások miatt ez manapság nem dívik, így minden egyes alkatrészt, amelyet cserélni szeretnének, először meg kell rendelni, le kell gyártani és a dokkba kell szállítani. Különösen akkor probléma ez, ha a karbantartás közben derül ki, hogy valamit cserélni kell...
Ezek szerint a Bundesmarine 6 tengeralattjárójából 3 ismét harcképes.
Európában két komoly sereg van: az orosz és a francia.Úgy látszik ők is áttértek a just in time rendszerre.
Bocsánat, U-31 a fenti hajó.
U-33 tegnap (2018.10.06.) megérkezett a lengyelországi Gdynia(Gdanszk) kikötőjébe.