Typhoon osztály / Projekt 941 (Szovjetunió)

Projekt 941/Typhoon válogatás:
KPZSeby0Llw.jpg

rfiNpUFcOMM.jpg

16.jpg

152.jpg

108.jpg

183.jpg

94.jpg

61.jpg

uYy0S3Squvo.jpg


Vajon van valami védelem a matrózoknak amikor kint dolgoznak a hajón,és a hajó megy,ha bele esik valaki a vízbe,egyből beszívja a hajócsavar,van rajtuk kötél,vagy valami, esetleg mágnes a bakancsba?
Bár hirtelen nem tudom, hogy a külső borítás vas e,hogy fogja a mágnes.
 
Vajon van valami védelem a matrózoknak amikor kint dolgoznak a hajón,és a hajó megy,ha bele esik valaki a vízbe,egyből beszívja a hajócsavar,van rajtuk kötél,vagy valami, esetleg mágnes a bakancsba?
Bár hirtelen nem tudom, hogy a külső borítás vas e,hogy fogja a mágnes.
Azt hiszem demagnetizalni szokták a hadihajókat, így szerintem a tengokat is.
 
Fejlesztettek egy új rakétát az RSzM-52 helyett már az oroszok "Bark" név alatt , de 3 sikertelen indítás után törölték a programot mikor már 70-75 %-ban készen volt a rakéta. Helyette a moszkvai MIT -et bízták a sokkal kisebb és gyengébb Bulava kifejlesztésével.
Van Szinyeva. Vagy nincs? Ha a pontosság nő (Glonassz, ilyesmi), akkor a méret csökken. Minden megtakarított tíz centi rubel miliárdokat ér.
 
Vajon van valami védelem a matrózoknak amikor kint dolgoznak a hajón,és a hajó megy,ha bele esik valaki a vízbe,egyből beszívja a hajócsavar,van rajtuk kötél,vagy valami, esetleg mágnes a bakancsba?
Bár hirtelen nem tudom, hogy a külső borítás vas e,hogy fogja a mágnes.
Mágneses bakancs nem játszik, kb10cm gumilap borítás van kívül.
 
TK-20 Szeversztál (képen felül) immáron rakéta indító silók nélkül.
Rövidesen lezárják ezeket is mint a TK-17 Arhangelszk-en (képen alul), így a pr941 (Typhoon) osztály szolgálata a végére ér.

2018-10-24-18-51-53-Window.jpg