Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Volt, még reagáltál is rá!Tovmá?
Egy újabb érv a "demindenkínairossz, bezzeg a nyugatiknowhowfölény" vitában. Még "jó", h nem kell nekünk a Fudan U. sem.
Tényleg. Bár most azért több dolog is kiderült (pl. az anyagfelhasználás).Volt, még reagáltál is rá!
[BIZTPOL] Kína
Két hete eltunt a kínai védelmi miniszter, hasonloan mint pár hónapja a kulugyminiszter (akinek már azóta megvan az utódja). Na tessék! Nem tudom, mit hulyéskednek mindig egy-két hónapon át ezekkel a miniszterekkel, hiszen úgy is mindenki tudja amint eltunik, hogy le lesz cserelve ...forum.htka.hu
Kár ide keverni a Fudant! Pláne, hogy nem önmagában az egyetemmel van a gond, hanem az egész projekt finanszírozásával.
Lehet keverte az illető a reaktort a rektorral!Tényleg. Bár most azért több dolog is kiderült (pl. az anyagfelhasználás).
Az egyetem témát azért keverem ide, mert óriási lemaradást hoz össze a teljes nyugat (a kamudoktor képzések, publikációkényszer a semmiről, stb.), miközben ellép a világ. Hogy mennyire, bár off; pár hete egy védésen megkérdeztem, h extrém hőhullám esetén, honnan fedezi a leállított reaktor hűtővíz igényét...a válasznál kiesett a toll a kezemből: "Mivel a reaktort leállítják, az nem termel hőt!". Általános iskolai alapok sincsenek.
Oké, de adhatok valakinek/egy halmaznak bármennyi pénzt, bármilyen szabad betekinthetőséget, ha nincs meg benne a tehetség és az akarat a tanulásra, elsajátításra, akkor ott nem lesz nemhogy lelépés, utolérés, de megközelítés sem.Lehet keverte az illető a reaktort a rektorral!
Viccelt félre téve, én nem látom annyira kilátástalannak a dolgot. Mondjuk nem feltétlen a Magyar oktatásból kikerülőkre alapozom ezt. A nyugat és a a Kelet civilizációsan más fejlettsegi ütemből adódóan más ritmusban van. Kína most éri el mérete és súlya okán a neki megillető helyet. Eközben a nyugat relatíve már jól kiépült kényelmes évtizedeiben kissé bepunnyadt. Egyáltalán nem lebecsülve a kínai technológiát pláne az innovációs képességüket, de nagyban támaszkodtak a nyugat alapjaira. Hadi és rakéta ipari alapja szovjet koppintás amit mostanában haladnak meg. A most szuper vasút német/japán "lopás". Az elektromos autozasban való nyomulás nagy állami támogatás eredménye. Elektronikában felzárkoztak de nem gondolnám, hogy leléptek volna a nyugatot. A futó Nagy építési giga projektek meg igénylik a mérnököket, de nem gondolom, hogy ez a végtelensegig kitart majd. Az epitő ipari lufi már pukkan, évtizedes viszonylatban meg nem látjuk mekkora gond lessz a demográfia. A gyors vasutas hálózatuk patent de égeti a lóvét. Véges számú híd meg vizerőmü építhető.
Ugyancsak hosszú távon derül csak majd ki, hogy hat a középosztály felemelkedése a társadalmi berendezkedèsükre.
A mostani rekord számú kínai ipari "levédés" meg targyaluk hogy könnyen félrevezető. Amíg nem egy nyugati kiállításon láthatóan kis Kínaiak fekszenek alá az új vasúti kocsiknak, stb vizsgálva azt, addig azért annyira nem aggódom. A nyugat nem egyszer bizonyitotta hogy képes a sebesség váltásra. És hogy a témánál maradjunk még most is a nyugati SpaceX-et igyekeznek másolni, és nem fordítva.
Ez már nagyon off.Oké, de adhatok valakinek/egy halmaznak bármennyi pénzt, bármilyen szabad betekinthetőséget, ha nincs meg benne a tehetség és az akarat a tanulásra, elsajátításra, akkor ott nem lesz nemhogy lelépés, utolérés, de megközelítés sem.
Szerintem mindannyian tudunk elrettentő példákat; országokat, khm. társadalmakat.
Márpedig pár keleti népnél ez nem kicsit megvolt, megvan (időrendben japán, koreai, kínai), miközben mások már múltjukból élnek.
Csikós Zsolt imád angol autókat (van ugye egy veterán Triumh-ja), mégis olyan tűéles leírást alkotott az angol autóipar tündökléséről és bukásról, hogy ihaj!
(De a cikkben megtalálható videó formátumban is)
A brit autóipar katasztrófája - Speedzone.hu
A Waczak Szálló, a Gyalog-galopp, a Buszon-sorozat ötven évvel később is a jó humor etalonja. Készítőiknek anno nem is volt nehéz dolguk, olvasták a híreket és figyelték a híradót; az autóipari eseményekből bőséggel meríthettek ihletet. Mert a büszke brit járműgyártás alig húsz év alatt...speedzone.hu
Ki tiltotta meg az angoloknak, hogy a csúcson, annak közelében maradjanak?
Olvastam.Meghalt Pavlics Ferenc!