Az indítás sikeres volt, de ezek az adatok nem fedik a missziót.Harmadszorra sikeres volt az Angara-A5 indítása ma.
![]()
12,5 perc után 27000km!h sebességnél és 266 km magasan sikeresen pályára állította a tesztmüholdat.
Az indítás sikeres volt, de ezek az adatok nem fedik a missziót.
12perc körül volt a harmadik fokozat és az Orion szeparáció (Persei-hez hasonló végfokozat). Ez még egy alacsony eliptikus 196x450km parkoló pályán történt. Itt kibocsátották a Gagarinets CubeSat-ot. Majd ezután indult útnak a végfokozat és érte el az indítást követő kb 30 percel később a GTO pályát. Ezt 6 órával később korrigálták GEO-ra.
Hivatalosan ezzel vált teljessé a küldetés. Szeparációt követően a végfokozatot és a dummy tehert ez után pár száz km magasabb GEO temető pályára manővereztèk.
Az első verziók gyártási költsége duplája volt még egy Proton rakétának, illetve a teljesítménnyel sem voltak megelégedve. Faragtak a szerkezet tömegeből azzal, hogy több kompozit anyagot alkalmaztak, tovább fejlesztették az RD190 hajtóművet > RD191 és egy új repülésirányító rendszert valamint modernebb végfokozatot kapott. Ezekkel egyetemben pedig a komplett gyártást is átvariálták, hogy leszoritsák az árát.Mit tesztelgetnek rajta már 10 éve?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..