És közben ne feledkezzünk el róla, hogy a topic elért 100. oldalhoz!
Nem tudom, ilyenkor mi a szokás? Pezsgőbontás, topiczárás, hejehuja vagy szomorkodás?
És közben ne feledkezzünk el róla, hogy a topic elért 100. oldalhoz!
Nem tudom, ilyenkor mi a szokás? Pezsgőbontás, topiczárás, hejehuja vagy szomorkodás?

Brutális hangja van! A Sound traveller csatornája nagyon állat, köszi!Rendes hangfelvétel a fellövésről és visszatérésről: fülessel élvezzétek.

Nem tudom, ilyenkor mi a szokás? Pezsgőbontás, topiczárás, hejehuja vagy szomorkodás?

Hail the Terran Empire - akarom mondani éljen az Egyesült Bolygók Föderációja!Egy új cél kijelőlése 500 , vagy 1000 oldal értelmes tele írása. "A végtelenbe és tovább"
 
	sirdavegd feljebb írtad, hogy milyen jó lenne egy 4 boosters SuperHeavyFalcon csillagromboló .( ami a az óvodás jelem volt) Én ezt egy kicsit még megfejelném azzal, hogy a core fokozatnak nem is kellene visszatérőnek tervezni csak egy nagy második (harmadik) fokozatnak tekinteni. Kb. 60 km magasan leválna 2 booster és szárazföldre térne vissza, a maradék kettő még egy kicsi tolva a szekeret 90km -ről óceánra dron hajókra landolna. A core fokozat meg (fénysebességig) gyorsítaná .
Térjünk vissza a kályhához:
Szerencsére az első start sikeres volt ( A visszatérés hab a tortán).
De egy start nem start.
Mi lesz a folytatással? A rendszer még mindig az N1 filozófiát követi a 27 hajtóművével, ami egyszerűen túl sok és túl összetett az üzembiztonsághoz.
Az STS a maga módján egyszerűbb szerkezet volt, de a 135 startra jutó két baleset - a nagyszámú áldozat miatt is - túl sok volt.
Tartok tőle, hogy az FH nem úszná meg ettől rosszabb statisztikával.
Szerintetek?
Köszönöm válaszod!
- Az N1 filozófiával nem volt semmi baj, ott a megfelelő tesztelés és a valóban kész hajtóművek hiányoztak. Írom a szovjet űrprogram történetét, pár hét, és az N1 is sorra kerül.
- A folytatás terén Musk említette, hogy több indítás is lesz az elkövetkező három évben. Három GEO műhold, az USAF tesztindítás és a két űrhajóst Hold körüli kerülésre indító indítás az ismert.
- A statisztika félrevezető. A Protonnak és a Szojuznak is milyen jó a statisztikája. Oszt nemrég ugye kiderült, hogy brutális minőségbiztonsági problémák vannak a hajtóművek gyártásánál.
- A Falcon Heavy egy opció, amivel kifoghatják a szelet a konkurens nagy indítórakéták vitorlájából (Proton, Delta IV Heavy)
- Szintén elhappolhatnak pár megrendelést a Blue Origin cég New Glenn rakétája elől, amely nagy veszélyt jelenthet a SpaceX-re üzleti szinten.
- Középtávon úgy is a BFR-re akarnak koncentrálni, feltehetően a 2020-as évek végére az FH túlhaladott lesz. Remélhetőleg nagyon...
- Az N1 filozófiával nem volt semmi baj, ott a megfelelő tesztelés és a valóban kész hajtóművek hiányoztak. Írom a szovjet űrprogram történetét, pár hét, és az N1 is sorra kerül.
- A folytatás terén Musk említette, hogy több indítás is lesz az elkövetkező három évben. Három GEO műhold, az USAF tesztindítás és a két űrhajóst Hold körüli kerülésre indító indítás az ismert.
- A statisztika félrevezető. A Protonnak és a Szojuznak is milyen jó a statisztikája. Oszt nemrég ugye kiderült, hogy brutális minőségbiztonsági problémák vannak a hajtóművek gyártásánál.
- A Falcon Heavy egy opció, amivel kifoghatják a szelet a konkurens nagy indítórakéták vitorlájából (Proton, Delta IV Heavy)
- Szintén elhappolhatnak pár megrendelést a Blue Origin cég New Glenn rakétája elől, amely nagy veszélyt jelenthet a SpaceX-re üzleti szinten.
- Középtávon úgy is a BFR-re akarnak koncentrálni, feltehetően a 2020-as évek végére az FH túlhaladott lesz. Remélhetőleg nagyon...
BFRnek üzletileg van vmi értelme? Márha a személy szállítás New York, Sydney, Moszkva közt nem számolom.
Néha úgy érzem, hogy ha ez az egész üzletről, pénzről szólna Musknak itt block5nél kéne megállnia. Innen Spacex csak fossa a pénzt ezekkel az árakkal konkurencia nem tud versenyezni.
 
	Meg az sem egy utolsó szempont, hogy a BU pénztárcája némileg vastagabb...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
