dudi Well-Known Member 2010. április 18. 55 171 93 318 113 2025. szeptember 16. #81 Ezt találtam a 8035-ről: Ez pedig elvileg a TJ turbója (pontosabban a JU-338-ba épített BMW turbója ami ahogy sikerült kivennem ugyanaz amit belepróbáltak az FW-190-be is).
Ezt találtam a 8035-ről: Ez pedig elvileg a TJ turbója (pontosabban a JU-338-ba épített BMW turbója ami ahogy sikerült kivennem ugyanaz amit belepróbáltak az FW-190-be is).
dudi Well-Known Member 2010. április 18. 55 171 93 318 113 2025. szeptember 16. #82 Ide kellett bepréselni:
dudi Well-Known Member 2010. április 18. 55 171 93 318 113 2025. szeptember 16. #83 Itt van méretekkel is.
SirHiggins Well-Known Member 2018. november 13. 23 700 30 577 113 Kedd at 21:44 #84 To view this content we will need your consent to set third party cookies. For more detailed information, see our cookies page. 3. féltől származó sütik elfogadása
To view this content we will need your consent to set third party cookies. For more detailed information, see our cookies page. 3. féltől származó sütik elfogadása
Kurfürst Well-Known Member 2017. szeptember 14. 6 041 20 376 113 Kedd at 21:56 #85 BMW 801D (Fw 190A-3-tól A-8ig) BMW 801E (Fw 190A-9) BMW 801TJ (Ju 388) teljesítménygörbék és rövid leírás. A szaggatott vonal a maximális teljesítmény, a cikk cakkos vonal a GM-1 nitrogén-oxid befecskendezést jelöli. Reactions: LMzek 2.0 and ZsoltHun
BMW 801D (Fw 190A-3-tól A-8ig) BMW 801E (Fw 190A-9) BMW 801TJ (Ju 388) teljesítménygörbék és rövid leírás. A szaggatott vonal a maximális teljesítmény, a cikk cakkos vonal a GM-1 nitrogén-oxid befecskendezést jelöli.