WARNO (Eugen Systems)

Lator

Well-Known Member
2017. március 7.
3 177
14 784
113
Január 20 tól korai hozzáférés a Wargame utódjához, WARNO stratégiai játékhoz. Kíváncsi vagyok mit alkotott az Eugen.
@molnibalage , talán elolvasták az üzeneteidet? :)
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
H
Január 20 tól korai hozzáférés a Wargame utódjához, WARNO stratégiai játékhoz. Kíváncsi vagyok mit alkotott az Eugen.
@molnibalage , talán elolvasták az üzeneteidet? :)
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Hát mindenre számítottam, de b*meg erre nem. :)
ATRAKURVA

Nem szoktam day0 megvenni dolgokat, de ezt igen. Earlyben, mert alakítani akarom amennyire csak lehet.
Hogy a WG RD hülyeségei nem ismétlődjenek meg,

És baszki nem jövőre, hanem a Steam szerint holnap jön.
 
  • Tetszik
Reactions: fulcrum11
Amit látok, ez egy WG adatbázis átrakva StVD 2 szerű motor és szabályrendszerre sanszosan.
Egy hülyeség a videó alapján javítva van, a bombák nem csigalassan esnek végre, nem lehet kihajtani azok alól, mint a RD/ALB-ben.

De, hogy a többi egetverő hülyeség javítva lesz-e?
Remélem ez nem csak afféle pénzlehúzás lesz.
 
H

Hát mindenre számítottam, de b*meg erre nem. :)
ATRAKURVA

Nem szoktam day0 megvenni dolgokat, de ezt igen. Earlyben, mert alakítani akarom amennyire csak lehet.
Hogy a WG RD hülyeségei nem ismétlődjenek meg,

És baszki nem jövőre, hanem a Steam szerint holnap jön.
Szerintem az Eugen okosan belátta hogy a leg kelendöbb termékük a Wargame sorozat, ezért ráncfellvarják. Reméljük jó lesz. Okosan nem mennek tovább a hidegháború végénél, talán jobban elmennek az igazi szimuláció felé
 
Szerintem az Eugen okosan belátta hogy a leg kelendöbb termékük a Wargame sorozat, ezért ráncfellvarják. Reméljük jó lesz. Okosan nem mennek tovább a hidegháború végénél, talán jobban elmennek az igazi szimuláció felé
Lesz benne vontatott tüzérség.
Sajnos a sok üvöltöző gyök2 megjelent a beszélgetésekbe, akik olyan vicces dolgokat kérnek, ami már a WG alatt is ki lett zárva:

  • nukleáris fegyvereket
  • combat drop ejékkel (minek, van heli a játékban)
  • miért nincs benne egyből az összes RD nemzet a távol keltiek stb.

Szerintem nem kétszer nem kéne ugyanazt a balfasz hibát elkövetni, hogy mindenféle szeméttel telkúrják az adatbázist.
A távol kelet legyen egy külön kiadás, de meg ne lássak olyat, hogy YUG, DPRK és FIN erők harcolnak egymással USA és IDF ellen egy térképen.
Erre nekem rohadtul nincs igényem. Ezt balanszolni sem lehet és amúgy is az egységek kb. egymás másolatai, csak mivel minden nemzetet önállóan életképesnek akar a sok buta, így teli teli szemetelve a DB mindenféle overkill kitalált faszságokkal, ahol FIN és YUG jobb egységekkel bírt, mint a USA és USSR...
 

EUG Madmat hsz-e a lényeg.

Yes, no fantasy prototypes.
Setting is 1989, with a « March to war » from 1987: so some late Cold War units might be more represented than IRL 1988, but no unicorns.


Hajók sem lesznek.
Remélem a többi javaslatot is figyelembe vették vagy fogják venni, amit az évek alatt kaptak.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Originally posted by Grand Moff Luca Paguro:
Can we expect Multi-National divisions in the game?
Most divisions will be mono-national, but we’re considering cases of actual historical mixed battle groups.
So, they should be a minority, but there should be some …
 
Ha jól értem, akkor a hadjárat is lehet PvP.
Az ALB óta hiányzik ez.
Ezzel kb. kilóra meg is vett a WARNO.
Remélem feltámad a hazai WG közösség ez által.
 
Ha jól értem, akkor a hadjárat is lehet PvP.
Az ALB óta hiányzik ez.
Ezzel kb. kilóra meg is vett a WARNO.
Remélem feltámad a hazai WG közösség ez által.
Gyalogság város zónákat fog elfoglalni vagy épületeket mint a SD-ben? Utóbbi jobb lenne, az SD-ben a gyalogság sokkal jobban használható mint a WG-ben.
 
Gyalogság város zónákat fog elfoglalni vagy épületeket mint a SD-ben? Utóbbi jobb lenne, az SD-ben a gyalogság sokkal jobban használható mint a WG-ben.
Az SD modelljét veszi át a leírtak alapján.
És az épületek is rombolhatóak lesznek, legalábbis ezt írták le a Steam topikok egyikében.

Én csak attól félek, hogy a WG túl sok alap hülyesége marad meg, de ziher és én fel fogom hozni, hogy akkor ezeket meg kéne változtatni, mert nem azért készül új játék, hogy a régi ökörségek legyenek benne...

Itt van 13 nagy hülyeség, amik egy része simán csak adatbázis változtatás lenne vagy röhejesen egyszerű kódolás.
Ennél több van, de ezek a tényleg olyanok, hogy ha ezeket nem javítják, az ultragáz lenne.
 
  • Tetszik
Reactions: omae and Pocok75

Ez alapján más lesz a WARNO modellezés. Jobban modellezi az "S" görbét és engedi a nagyobb távolságról tüzelést is, még ha csekély az esély a találatra.
linkfilter


Ez is jó.
Ami viszont végtelenül szomorító dolog, hogy a kép alapján nincs HE/KE lőszer megosztás. Van egy total és mindig azt kapja elő, amit kell.
Bakker, ezt a szintet azért meg kéne már haladni.
(Úgy, hogy nekem azt mondták, hogy a StDv2-ben ez van. Nekem az nincs meg.)

6378EAD6940E77E96CDC5EC014F9F0A65186478A
 
Ez alapján más lesz a WARNO modellezés. Jobban modellezi az "S" görbét és engedi a nagyobb távolságról tüzelést is, még ha csekély az esély a találatra.
linkfilter


Ez is jó.
Ami viszont végtelenül szomorító dolog, hogy a kép alapján nincs HE/KE lőszer megosztás. Van egy total és mindig azt kapja elő, amit kell.
Bakker, ezt a szintet azért meg kéne már haladni.
(Úgy, hogy nekem azt mondták, hogy a StDv2-ben ez van. Nekem az nincs meg.)

6378EAD6940E77E96CDC5EC014F9F0A65186478A
Elolvastam, érdekesnek tünik. Engem személy szerint a HE/KE löszer egybevonása nem túlzottan zavar, a lötáv-sebzés-találati arány megjelenítése viszont igen jó dolog. Itt fognak igazán kijönni a ranked egységek közti különbségek, (már ha lesznek ) egy elit pl a kb +30% hit probabiltyvel kemény lesz. A RECO is jobb lesz így és a látószektor? Is. Ez a Steel divisonból jött át , jó dolog tudni hogy 1 egység mit lát és mit nem a csatatéren.
 
Elolvastam, érdekesnek tünik. Engem személy szerint a HE/KE löszer egybevonása nem túlzottan zavar
Engem meg nagyon, mert ettől is OP a top tier tank.
Mert napestig lövöldözik a gyengébb hk-ra, mert soha nem fogy ki a lőszerből.
A valóságban meg ugyebár kb. 50% a KE lövedék...

Mindezt megfejelve azzal a RD-ben, hogy a csúcs hk 60-80-nal megy előre és ennyivel tolat.
Még üldözni sem lehet őket, mert b*meg hátramenetben lehagyja a T-72BU is bármit szinte.
Amikor a valóságban a T-72-esen még visszapillantó sem volt.
Kb. ennyire számoltak a tolatással, mint funkcióval, a pk-nak kellett segíteni.

Az, hogy a WG legalább generálisan nem alkalmazza azt, hogy 1/2 vagy 1/3 tolatási sebesség legyen a baromság csúcsa.
A világon 1 db olyan harcjárműről tudok, ami előre pont olyan gyors, mint hátra. Valamelyik újabb japó hk.
És ennyi.

Itt meg minden.
Nevetséges, hogy hk-k kitolatnak az ATGM-ek lőtávolságából. 2625 m-es ATGM ellen előbb kerülnek lőtávba sokszor nyílt terepen, mint célbaér a rakéta.
Tehát robognak, tűz, szétlőnek pár ATGM platformot, majd visszatolatnak és a második ATGM salvo már hatótávon kívül érheti őket.

Egészen elképesztő állatság.

Amit trailerben észrevettem, de csak ma írta le egy fejlesztő, hogy a helik végre képesek lesznek kismagasságon repülni is, nem csak függeszkedni.
 
Elolvastam, érdekesnek tünik. Engem személy szerint a HE/KE löszer egybevonása nem túlzottan zavar, a lötáv-sebzés-találati arány megjelenítése viszont igen jó dolog. Itt fognak igazán kijönni a ranked egységek közti különbségek, (már ha lesznek ) egy elit pl a kb +30% hit probabiltyvel kemény lesz. A RECO is jobb lesz így és a látószektor? Is. Ez a Steel divisonból jött át , jó dolog tudni hogy 1 egység mit lát és mit nem a csatatéren.


There is still division between HE and AP shells. The only difference is that we don't display the amount of each.

Regarding the penetration system, as said, Warno follows the legacy of the Wargame series and therefore follows the penetration system which is much less tied to randomness. Note that on SD2, the latest rules of engagement allow to disable tanks and AP guns to fire shells whose chances of hitting are insignificant.

Note also, that we are trying to reduce the micromanagement in benefit of the reflexion and the tactics. This means cutting back slightly on certain levels of detail that might detract from the overall reading experience.



Itt volt.
 
Na, akkor amit eddig tudni lehet a Wargame széria szellemi örököséről és kvázi folytatásáról, a WARNO-ról..

Némi konkrét részlet itt, a többi a kommentekből.

  • A beta január 20-én indul, 6 nemzet lesz benne indulásként.
  • A Red Dragon (RD) féle deck rendszer helyett Steel Division 2 (StDV2) féle deck rendszer lesz. Hadosztályok.
  • StDV2 hadjárat rendszerét kapja meg. (Elvileg PvP hadjáratot is jelent ez?)
  • 1988-as időpont van kiválasztva a modellezett korszaknak.
    Olyan prototípusok, mint az RD-ben nem lesznek. A totálisan fantázián alapuló egységek itt nem lesznek.
  • A HE és KE (APFSDS) lőszereket külön kezeli a játék, de jelenleg azt mondják, hogy a mennyiséget nem jelzi ki, csak egyben.
    (Hogy miért ilyen buta módon teszik, nem értem...)
  • Az egységek rendelkeznek életerő ponttal (HP), a páncélátütési modellezés valamennyire a StDV2 és a WG:RD hibridje lesz.
  • A helikopterek képesek lesznek alacsonyan is repülni, takarásban tereptárgyak mögött.
  • Nem lesznek aknamezők.
  • Nem lesznek hidász egységek sem elvileg.
  • A hidak nem rombolhatók, de a tereptárgyak többsége elvileg igen.
  • Örökli és fejlesztetten kapja meg a StDV LOS és távolságmérő eszközét.
  • Morale rendszer helyett kohéziós rendszer. Részletek erről nem tudni.
  • Smart targeting, sok infót kiír a célkijelölésnél.
  • Intelligens parancsok (smart orders), de kevesebb, mint a StDV2-ben
  • Üzemanyag modellezése továbbra is lesz az egységeknek. (A StDV2-ben tudtommal ez nincs.)
87df0c68c2e2074d325cade38bd48395d1882223.gif

ADAE1D9B0160DA9664CD838D13E188A1BAE7EB31

F5E146B0320B57BD8A0D4E18A28234668B78A9E5

6378EAD6940E77E96CDC5EC014F9F0A65186478A
 
 
  • Tetszik
Reactions: therob and Lator
Jól hangzik bár ez a rész nekem nem stimmel :
  • Although SOUTHAG didn’t exist anymore since France’s withdrawal from NATO’s integrated military command in 1966, exercises had been held in the late 80’s to anticipate its quick recreation in case of war in Germany. With the First French Army at its core, it would have taken over command of the Southern part of CENTAG with some German & US troops under its control. It will focus specifically on the French & Czechoslovaks(and again, some others).
Ha már SOUTHAG akkor olasz, török és NAVY egységeknek kéne mondjuk a bolgár, magyar és szovjet erőkkel szemben állnia.
 
  • Tetszik
Reactions: honved
Jól hangzik bár ez a rész nekem nem stimmel :
  • Although SOUTHAG didn’t exist anymore since France’s withdrawal from NATO’s integrated military command in 1966, exercises had been held in the late 80’s to anticipate its quick recreation in case of war in Germany. With the First French Army at its core, it would have taken over command of the Southern part of CENTAG with some German & US troops under its control. It will focus specifically on the French & Czechoslovaks(and again, some others).
Ha már SOUTHAG akkor olasz, török és NAVY egységeknek kéne mondjuk a bolgár, magyar és szovjet erőkkel szemben állnia.
Nem tudom miért írták ezt.
Az induláskori nemzetek és a helyszín max. NSZK és Dánia tájáról szólhatnak, az meg hát...
Lehet, hogy simán Dél Németországot akart írni, csak lendületben volt a keze.

nato-afcent-map1.jpg