Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az egészen kis átmérőjű faroklégcsavar valószínű relatíve nagy fordulaton forog, a lapátok végei is csapottak, az oldalviszonyuk relatíve kicsi.
Érdemes összevetni a Mi-28-aséval, ami lassabb fordulatú és "karcsúbb" lapátokkal vanellátva, vagy az AH-64-esével, amelynél a faroklégcsavar valahol a kínai és az orosz közt van.
Talán az lehet a ráció, hogy így kisebb a lengés, kisebb a vibráció.
De hülye egy rím ez...
Az X-alakú faroklégcsavarok nagy titka, hogy kisebb a zajuk, mint a hagyományos lapátelrendezésűeké. Az egymást követő lapátok kioltják egymás zaját. Legalábbis erősen csökkentik.Nem pont a faroklégcsavar felelő a zaj nagy részéért? Ráadásul ha kicsi, akkor még jobban? Jó hangos lenne ez a heli?
Mi a hátrányuk? A harci helikoptereken kívül (már amelyiknek van), azt hiszem, egyedül a Mi-38-as kapott X faroklégcsavart. Pl az UH-60-asoknak is 4 ágú a faroklégcsavarjuk, mégis hagyományos elrendezésű.Az X-alakú faroklégcsavarok nagy titka, hogy kisebb a zajuk, mint a hagyományos lapátelrendezésűeké. Az egymást követő lapátok kioltják egymás zaját. Legalábbis erősen csökkentik.
Az ilyen gépeknek inkább morgó-berregő hangja van amit főleg a forgószárny zaja ad. És alacsonyabb hangnyomással.
Vegyünk ilyet, hátha olcsón adják
Egyébként én komolyan megfontolandónak tartom az ötletet! Szerintem ez egy jó gép lehetne ár/érték arányban.
Alakul ez is, nekem egyre jobban tetszik. Kicsit olyan hatása van, mint ha egy Tigert (az agyon fikázott EH-665-öt, nem csíkos nagy cicát) szteroidon tartottak volna, és vérrel itatnának pár hónapig.Ez már a grefén páncélos változat.
A csodafegyver H-145M nem harci helikopter.Egyébként a csodafegyver H-145M HForce-max mellé szükség van még harci helikopterre?
Nekem a T129 jut eszembe róla.Alakul ez is, nekem egyre jobban tetszik. Kicsit olyan hatása van, mint ha egy Tigert (az agyon fikázott EH-665-öt, nem csíkos nagy cicát) szteroidon tartottak volna, és vérrel itatnának pár hónapig.
Arra talán méginkább hasonlít, valóban.Nekem a T129 jut eszembe róla.