[HUN] Embraer KC-390 Millennium

Az összes szállítógépre kellene ez az Elbit cucc.
Mit baszakszunk a Birddel...
Mivel szerintem nem ezek (A319, Falcon) lesznek hosszú távon, így szerintem ezek már nem kapnak ilyen drága upgrade-et.
Nem véletlenül pont a szállító flottával példálózott Maróth a "befektetésként tekintünk rájuk" fordulattal.
Mivel ezeket már használtan vettük, így ha még pénzt akarunk belőlük látni, akkor még időben kell eladni őket. Ehhez mondjuk kell a légiforgalom visszarendeződése, de ez szerintem pár éven belül megvalósul.
Ráadásul a kiesett (kivont 4 hajtóműves gépek) kapacitásokat pótolni kell. Az meg nem fog egyik pillanatról a másikra menni. Az új gépek cseréjét nem fogják bírni a gyártók.

Szóval szerintem 3-4 éven belül ezek a gépek menni fognak.
Ez esetben mind az Embraer, mind az Airbus kapcsolat jól fog jönni.
Na a váltótípusok viszont már biztosan kapnak majd elhárító rendszereket....
 
Mivel szerintem nem ezek (A319, Falcon) lesznek hosszú távon, így szerintem ezek már nem kapnak ilyen drága upgrade-et.
Nem véletlenül pont a szállító flottával példálózott Maróth a "befektetésként tekintünk rájuk" fordulattal.
Mivel ezeket már használtan vettük, így ha még pénzt akarunk belőlük látni, akkor még időben kell eladni őket. Ehhez mondjuk kell a légiforgalom visszarendeződése, de ez szerintem pár éven belül megvalósul.
Ráadásul a kiesett (kivont 4 hajtóműves gépek) kapacitásokat pótolni kell. Az meg nem fog egyik pillanatról a másikra menni. Az új gépek cseréjét nem fogják bírni a gyártók.

Szóval szerintem 3-4 éven belül ezek a gépek menni fognak.
Ez esetben mind az Embraer, mind az Airbus kapcsolat jól fog jönni.
Na a váltótípusok viszont már biztosan kapnak majd elhárító rendszereket....
Meg igazabol az A319 nem egy military gep, mindegy, mit festenek ra, arra azert nem muszaj, ha mar lesz a Millenium, akkor az arra (is) lesz, hogy az menjen oda, ahol az ilyesmi fontos.
 
Meg igazabol az A319 nem egy military gep, mindegy, mit festenek ra, arra azert nem muszaj, ha mar lesz a Millenium, akkor az arra (is) lesz, hogy az menjen oda, ahol az ilyesmi fontos.
Ettől még a VIP szállítás ugyan úgy igényli ezt, mint egy missziós csapatszállítás. És nagyon jó lenne, ha nem térnénk vissza arra, hogy a KC-390-esekkel hurcibáljuk misszióba a katonákat, hacsak nem indokolja a reptér állapota, esetleg a biztonsági helyzet.
 
Ettől még a VIP szállítás ugyan úgy igényli ezt, mint egy missziós csapatszállítás.
Nem tudom. Europaban belul biztosan nem, masfele meg szerintem nem olyan utvonalon repulnek, raadasul jo magasan...

És nagyon jó lenne, ha nem térnénk vissza arra, hogy a KC-390-esekkel hurcibáljuk misszióba a katonákat, hacsak nem indokolja a reptér állapota, esetleg a biztonsági helyzet.
Pedig arra is vesszuk. Az kicsit azert luxus lenne, hogy kulon csapatszallitokat tartunk fenn, mikozben a specializalt, csapatszallitasra (is) szinten alkalmas multirole gepek a rampan ucsorognek. Ha mindkettot hasznaljak, amikor muszaj, azt megertem, de alapvetoen a Milleniumbol kellene meg masik 2 legalabb.
 
  • Vicces
Reactions: formosa1
Nem tudom. Europaban belul biztosan nem, masfele meg szerintem nem olyan utvonalon repulnek, raadasul jo magasan...


Pedig arra is vesszuk. Az kicsit azert luxus lenne, hogy kulon csapatszallitokat tartunk fenn, mikozben a specializalt, csapatszallitasra (is) szinten alkalmas multirole gepek a rampan ucsorognek. Ha mindkettot hasznaljak, amikor muszaj, azt megertem, de alapvetoen a Milleniumbol kellene meg masik 2 legalabb.

És amikor delegáció megy, vagy hasonló?
Menjenek két Falconnal, vagy teherszállítóval?
 
  • Szomorú
Reactions: formosa1
Nem tudom. Europaban belul biztosan nem, masfele meg szerintem nem olyan utvonalon repulnek, raadasul jo magasan...


Pedig arra is vesszuk. Az kicsit azert luxus lenne, hogy kulon csapatszallitokat tartunk fenn, mikozben a specializalt, csapatszallitasra (is) szinten alkalmas multirole gepek a rampan ucsorognek. Ha mindkettot hasznaljak, amikor muszaj, azt megertem, de alapvetoen a Milleniumbol kellene meg masik 2 legalabb.
Ha nem muszáj nem szeretne senki a tehertérben utazni, kegyetlen szar.
 
Nem tudom. Europaban belul biztosan nem, masfele meg szerintem nem olyan utvonalon repulnek, raadasul jo magasan...


Pedig arra is vesszuk. Az kicsit azert luxus lenne, hogy kulon csapatszallitokat tartunk fenn, mikozben a specializalt, csapatszallitasra (is) szinten alkalmas multirole gepek a rampan ucsorognek. Ha mindkettot hasznaljak, amikor muszaj, azt megertem, de alapvetoen a Milleniumbol kellene meg masik 2 legalabb.
Ha megfigyeled, akkor az az érdekes, hogy minden szállító gépből 2 darabot vettünk.
A természetes, a 3 lenne, mint minimális szám (ugyebár a bevethetőség miatt), ugyanakkor ezzel a flottával így sem észszerűtlen. Sőt!
Ugyanis az egyes gépek képességei között átfedések vannak. Tehát a 2 gép per típus nem ideális, ugyanakkor a harmadik gép hiányát ki lehet váltani valamelyik másik géppel.
Pl.: egy külügyi delegáció számára simán elegendő lehet a Falcon, de ha esetleg mindkét gép bármi miatt a földön ragad, akkor az A319-esekből valamelyik átveheti a feladatot.
Ugyan ez érvényes a csapatszállításra is. Ha az A319-esek nem tudnak menni, akkor ott van az opció a KC képében. (nem ideális, de le tud szállítani egy kisebb váltást.)
Persze a kisebb teherszállításokat megcsináltak az A319-esekkel is. (Meg ugye ott lesz még az A330 is)
 
  • Vicces
Reactions: formosa1
Az összes szállítógépre kellene ez az Elbit cucc.
Mit baszakszunk a Birddel...
Birddel sem szarakszunk....sajnos.
Bár annyiban talán mégis valamennyire hogy elég erős az együttműkōdés a Hensoldt és a Bird között és a H145M en rendszeresített AMPS-M nek is erős Bird gyökerei lehetnek.
 
  • Tetszik
Reactions: vasszekely