A brazil nőt vagy a gyereket?az egy ultrahang felvétel a KC-390-en embriórol , egy Brazíl nő fogjak kihordani a gépeinket , majd 1 évig kell etettni itatni és játszani vele amíg megnem nő , csak utána vehetjük át
A brazil nőt vagy a gyereket?az egy ultrahang felvétel a KC-390-en embriórol , egy Brazíl nő fogjak kihordani a gépeinket , majd 1 évig kell etettni itatni és játszani vele amíg megnem nő , csak utána vehetjük át
5 évvel a bejelentés után milyen konkrét dolgok valósultak meg eddig ebből?Csak hogy mindenki kepben legyen:
![]()
Diehl and Elbit expand cooperation on protection systems for aerial vehicles | Diehl Defence
Diehl Defence and Elbit Systems are expanding their two-year-old cooperation on the development of a DIRCM self-protection system for the Bundeswehr´s Airbus...www.diehl.com
Gondolom, minden?5 évvel a bejelentés után milyen konkrét dolgok valósultak meg eddig ebből?
What.Az összes szállítógépre kellene ez az Elbit cucc.
Mit baszakszunk a Birddel...
Mivel szerintem nem ezek (A319, Falcon) lesznek hosszú távon, így szerintem ezek már nem kapnak ilyen drága upgrade-et.Az összes szállítógépre kellene ez az Elbit cucc.
Mit baszakszunk a Birddel...
Meg igazabol az A319 nem egy military gep, mindegy, mit festenek ra, arra azert nem muszaj, ha mar lesz a Millenium, akkor az arra (is) lesz, hogy az menjen oda, ahol az ilyesmi fontos.Mivel szerintem nem ezek (A319, Falcon) lesznek hosszú távon, így szerintem ezek már nem kapnak ilyen drága upgrade-et.
Nem véletlenül pont a szállító flottával példálózott Maróth a "befektetésként tekintünk rájuk" fordulattal.
Mivel ezeket már használtan vettük, így ha még pénzt akarunk belőlük látni, akkor még időben kell eladni őket. Ehhez mondjuk kell a légiforgalom visszarendeződése, de ez szerintem pár éven belül megvalósul.
Ráadásul a kiesett (kivont 4 hajtóműves gépek) kapacitásokat pótolni kell. Az meg nem fog egyik pillanatról a másikra menni. Az új gépek cseréjét nem fogják bírni a gyártók.
Szóval szerintem 3-4 éven belül ezek a gépek menni fognak.
Ez esetben mind az Embraer, mind az Airbus kapcsolat jól fog jönni.
Na a váltótípusok viszont már biztosan kapnak majd elhárító rendszereket....
Ettől még a VIP szállítás ugyan úgy igényli ezt, mint egy missziós csapatszállítás. És nagyon jó lenne, ha nem térnénk vissza arra, hogy a KC-390-esekkel hurcibáljuk misszióba a katonákat, hacsak nem indokolja a reptér állapota, esetleg a biztonsági helyzet.Meg igazabol az A319 nem egy military gep, mindegy, mit festenek ra, arra azert nem muszaj, ha mar lesz a Millenium, akkor az arra (is) lesz, hogy az menjen oda, ahol az ilyesmi fontos.
Nem tudom. Europaban belul biztosan nem, masfele meg szerintem nem olyan utvonalon repulnek, raadasul jo magasan...Ettől még a VIP szállítás ugyan úgy igényli ezt, mint egy missziós csapatszállítás.
Pedig arra is vesszuk. Az kicsit azert luxus lenne, hogy kulon csapatszallitokat tartunk fenn, mikozben a specializalt, csapatszallitasra (is) szinten alkalmas multirole gepek a rampan ucsorognek. Ha mindkettot hasznaljak, amikor muszaj, azt megertem, de alapvetoen a Milleniumbol kellene meg masik 2 legalabb.És nagyon jó lenne, ha nem térnénk vissza arra, hogy a KC-390-esekkel hurcibáljuk misszióba a katonákat, hacsak nem indokolja a reptér állapota, esetleg a biztonsági helyzet.
Nem tudom. Europaban belul biztosan nem, masfele meg szerintem nem olyan utvonalon repulnek, raadasul jo magasan...
Pedig arra is vesszuk. Az kicsit azert luxus lenne, hogy kulon csapatszallitokat tartunk fenn, mikozben a specializalt, csapatszallitasra (is) szinten alkalmas multirole gepek a rampan ucsorognek. Ha mindkettot hasznaljak, amikor muszaj, azt megertem, de alapvetoen a Milleniumbol kellene meg masik 2 legalabb.
Ha nem muszáj nem szeretne senki a tehertérben utazni, kegyetlen szar.Nem tudom. Europaban belul biztosan nem, masfele meg szerintem nem olyan utvonalon repulnek, raadasul jo magasan...
Pedig arra is vesszuk. Az kicsit azert luxus lenne, hogy kulon csapatszallitokat tartunk fenn, mikozben a specializalt, csapatszallitasra (is) szinten alkalmas multirole gepek a rampan ucsorognek. Ha mindkettot hasznaljak, amikor muszaj, azt megertem, de alapvetoen a Milleniumbol kellene meg masik 2 legalabb.
Ha megfigyeled, akkor az az érdekes, hogy minden szállító gépből 2 darabot vettünk.Nem tudom. Europaban belul biztosan nem, masfele meg szerintem nem olyan utvonalon repulnek, raadasul jo magasan...
Pedig arra is vesszuk. Az kicsit azert luxus lenne, hogy kulon csapatszallitokat tartunk fenn, mikozben a specializalt, csapatszallitasra (is) szinten alkalmas multirole gepek a rampan ucsorognek. Ha mindkettot hasznaljak, amikor muszaj, azt megertem, de alapvetoen a Milleniumbol kellene meg masik 2 legalabb.
Ebben azert mar nem annyira, ha megnezed a kepeket. Ketsegtelenul nem turistaosztaly meg, de kifejezetten kulturalt.Ha nem muszáj nem szeretne senki a tehertérben utazni, kegyetlen szar.
Mondjuk ez tehertértől is függ.Ha nem muszáj nem szeretne senki a tehertérben utazni, kegyetlen szar.
Hát a C-17 meg a C-130 elég retek.Ebben azert mar nem annyira, ha megnezed a kepeket. Ketsegtelenul nem turistaosztaly meg, de kifejezetten kulturalt.
Ha nem jön be a KC turistaosztálya max ugrasz...Hát a C-17 meg a C-130 elég retek.
Bird, szintén izraeli ceg, amit az Elbit blöffnek tart.
Birddel sem szarakszunk....sajnos.Az összes szállítógépre kellene ez az Elbit cucc.
Mit baszakszunk a Birddel...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..