M
molnibalage
Guest
Ilyet nem lehet fejből tudni, mert profilfüggő.Lehet, hogy fejből tolod az F-15 tömeg/range adatait,
Szóval köszönjük, de tolod autóskártyás szinten.
Mert én pontosan abban térek el, hogy a "range" értéken röhögök konfig és profil nélkül.
Az Opera videó egyik lényege volt megmutatni a fajlagos fogyasztás iszonyatos eltéréseit.
Nem, pont emiatt vicces az F-15EX.csak lesz@rod a dolog gazdasági részét.
Az F-15E drágábban repül, mint az F-35A úgy, hogy töredékét nem tudja annak.
És mégis, a politika, elnézést, a korrupció miatt mégis megrendelte az állam.
Nem az USAF.
Ez sem igaz.Te folyamatosan az amerikai gépek technológiai felsőbbrendűségét hangoztatod
- Konkrétan az USAF F-16C mai szemmel elavultak az exportált Block 50+ és kis számú Block 60-hoz képest, hogy ehaj. ECM poddal szórakoznak. AESA radar sehol, CFT használatára nem képesek.
- Az USAF F-15E-k 60%-a még a PW-229-et sem kapta meg, nemhogy a GE F110-et.
- Az export F-15E legacy gépek fejlesztésiből szinte semmit nem kaptak meg.
Van rajtuk JHMCS és AESA Radar + COMM upgade, de IRST sehol, új hajtómű sehol, MAWS-ot sem látok rajtuk.
Szóval elnézét, de jól lenne befejezni a hazudozást és személyeskedést, mert nagyon elegem van ebből.
De persze stílusom csak nekem lehet.
Ez vélemény és marketing.Mert nem értesz a temahoz.
Van ilyen, ignorance is bliss, ugye.
Bizonyítékot nem mutattál semmire.
Megszoktuk.