Miért gondolod, hogy AG konfigban fogunk felküldeni Gripeneket addig, amíg egyetlen ellenséges gép is felkerülhet az égre???
Ez kb. azon a szinten van, mint az A-10 agyatlan híveinél, hogy
"addig úgy sem megy bevetésre, amíg a légvédelem nincs kinyírva és az ellenséges vadászok".
Aha. És az ellenség ehhez mit szól? Akkor addig 0 db CAS lesz, amíg nem lősz le minden vadászt?
Honnan tudod, hogy minden ellenséges gép elfogyott már?
Vagy sikerül igazolni a killeket, vagy nem.
Ha az ellenfél meg csak időhúzásra játszik ASF terén, hogy mindig megchallengeli a légteret akár sweep akár közeli CAP bevetésekkel, akkor a CAS meg soha nem jön el vagy mi?
Pislogok, de igen erősen.
Mit ér a CFT tankban meg a szárny alatt lévő tankban lévő üzemanyag a Meteor ellen?
Az, hogy addig húzzák a konfrontációt, hogy szépen haza kell menni a másiknak és az üzemanyag szűke miatt harcolni nem tudó gépet lelövöd.
Vagy az üzemanyag hiány miatt az x db Gripen sokkal kevesebb ideig és kisebb sugáron ad fedezetet, mint x F-16 ilyen F-16.
Nem tűnik fel a vadászgép építésnél azon trend, hogy kb. az F-16 alatti gépeknek kb. reszeltek? A JF-17-et és a Tejas (csóró országok vagy azok számára) senki nem fejleszt ennyire kis gépeket, mert a legendákkal ellentétben nem olcsóbbak annyival, cserébe a nagyon rugalmatlanok és korlátosak egy ponton túl.
Kb a 8+1 függsztős vadászgépeknél kezdődik a sweet spot, csak lehetőleg ne 11 tonnás tömeg és két hajtómű mellett.
(Ugye MiG-29?).
Fogalmam sincs, mire gondolsz.
Ezek szerint a saját kommentedet sem érted, amikor leírtad azt a marhaságot, hogy egy Gripen E és B-2 egy kategória lehet RCS terén?
Az igen...