Mostmár gondolom sehol, mert kivonták, de egy darabig Szolnokon volt a szállítógépes század...Hogy hol vannak?
Mostmár gondolom sehol, mert kivonták, de egy darabig Szolnokon volt a szállítógépes század...Hogy hol vannak?
Az Ancsák már a 2000-es évek elején átköltöztek Szolnokról Kecskemétre. Eleinte minden reggel-este buszoztatták őket egyik helyről a másikra.Azt lehet tudni hogy miért nem Szolnok?
Szolnokon nem sok minden adott hozzá és a betont is rendbe kéne tenni.Az Ancsák már a 2000-es évek elején átköltöztek Szolnokról Kecskemétre. Eleinte minden reggel-este buszoztatták őket egyik helyről a másikra.
Mivel az legalább 15 éve volt, azóta mindenki (hajózók, műszakiak) Kecskemét környékén telepedhetett le. Plusz az a bázis lehet jobban felszerelve az ilyen kategóriájú gépek üzemeltetésére.
"A magyar légierő 1974–1976 között tíz An–26-ost vásárolt, melyek Szentkirályszabadján kezdték meg működésüket, egy önálló század tagjaként. 1984-ben Szolnokra kerültek, ahol a szállító helikopterek és a szállítórepülő-század összevonásával létrejött a szolnoki 89. vegyes szállítórepülő-ezred. 1992-től folyamatosan csökkent a Magyar Honvédség kötelékében szolgáló An–26-osok száma, a 2000-es évek elejére már csak négy Ancsa állt országunkban hadrendben. Az An–26-osok egy átszervezésnek köszönhetően a kecskeméti Szentgyörgyi Dezső Repülőbázis állományába kerültek, áttelepülésük 2005 decemberében történt meg."Mostmár gondolom sehol, mert kivonták, de egy darabig Szolnokon volt a szállítógépes század...
Pont elhangzott a műsorban, hogy nagyobb harcjárművek szállítására lesz közös magyar-német A400M. Vannak már kint kiképzésen magyar katonák.Mert úgy tűnik, hogy akkor az lesz az egyetlen pancélozott harcjárművünk, amit el tud vinni.
Koszovóba vasúton viszik ki őket vagy saját lábon mennek ki ?Miért gondoljátok amúgy, hogy egyesével szállítani páncélozott járműveket repülővel életképes megoldás?
Tréleren kamionnal.Koszovóba vasúton viszik ki őket vagy saját lábon mennek ki ?
Utóbbi hülyeséget nem engeded el, hiába mondtuk már el, hogy egyrészt eleve hülyeség, mert attól nem fog több jet fuelt enni a turbopropnal joval takarekosabb, valamint sokkal olcsobban, szinte akarhol (igy otthon is) szervizelheto commercial turbofan, masreszt a gepre gondolom kotottek uzemeltetest is jópár évre, azt szokás hosszabbitani stb. Az egyetlen, ahol ez némi hatással lehet, az a spare parts ára, mondjuk 10 év múlva - majd térjünk vissza a témára akkor...Nem csak a műsorvezetővel voltak gondok...
Nagy László 06:00-nál:...a több tonnás légijármű 400 km/h sebességgel száll le, száll föl.."jó lesz az valahol 200-250 km/h nak is de OK, fogadjuk el nyelvbotlásnak...
26:00 nál azt mondja a Portugál gépek más konfigurációjúak lesznek....mit érthet ez alatt? Önvédelmi rendszer?
Továbbá ha jól értem akkor az üzemeltetési klts.ek voltak a döntő szempont a tipus kiválasztásnál. Ez csak azért lehet gond közép és hosszabb távon, mert ha a KC-390 megreked a jelenlegi huszon... darabos gyártási db.számnál akkor az üzemeltetés felettéb drága és körülményes lesz.
Gondolom, a magassága miatt, mert súlyra biztosan elfér. De ha az automata tornyot lehekkelik róla, akkor elfér - csak hát az nem úgy megy, ugye, ezeket a törököket nem ilyesmire tervezték... reméljük, a magyar áttervezésnél majd ezt is figyelembe veszik."Gidrán szállítására nem alkalmas."
Zavarba hozol...A múltkor sajnos a román haderő fejlesztési topikban ingerülten válaszoltam egy kérdésedre,(teljesen normálisan kérdeztél nem volt semmi bántó benne, én értelmeztem félre)
úgyhogy elnézést kérek.




Nyugodj meg, menni fogZavarba hozol...
ha valaki ilyen kedves hozzám azt hogy küldjem el legközelebb jó szívvel a francba?![]()

.Céltárgynak jó lesz a BTR...Egy darabig biztosan. Viszont ha jön a saját 8x8 gyártás és beválik, akkor gyanítom, szépen decommissioned lesz, ahogy a 8x8 felfut és amíg még a BTReket el lehet adni a nyamnyamoknak valahová Afrikába. (Rejtő után szabadon.)

Mert a merevszárnyú gépek Kecskeméten vannak? Épp azt keresem, hogy mikor települtek át az AN-26-osok Szolnokról Kecskemétre... úgy emlékszem 2000 körül.
Szóval akkor Bird...
"Munkájuk és a szubjektív elemeket is kiszűrő matematikai modellek alkalmazásának eredményeként – és rengeteg számítás, összehasonlítás következményeként egy szűkítést, majd a három, számunkra legjobbnak ítélt típus értékelését követően „az jött ki”, hogy magasan a KC-390-es a Magyar Honvédség számára a leginkább megfelelő szállítórepülőgép."
KC, A400M, C-130"Munkájuk és a szubjektív elemeket is kiszűrő matematikai modellek alkalmazásának eredményeként – és rengeteg számítás, összehasonlítás következményeként egy szűkítést, majd a három, számunkra legjobbnak ítélt típus értékelését követően „az jött ki”, hogy magasan a KC-390-es a Magyar Honvédség számára a leginkább megfelelő szállítórepülőgép."
Engem nagyon érdekelne mi lehetett a másik kettő...C-130 még az egyetlen hasonló méretű gép, ennél már csak kisebbek (C-27) vagy nagyobbak (A400M) vannak. Szóval nincs ötletem mi lehetett a harmadik opció...
"Munkájuk és a szubjektív elemeket is kiszűrő matematikai modellek alkalmazásának eredményeként – és rengeteg számítás, összehasonlítás következményeként egy szűkítést, majd a három, számunkra legjobbnak ítélt típus értékelését követően „az jött ki”, hogy magasan a KC-390-es a Magyar Honvédség számára a leginkább megfelelő szállítórepülőgép."
Engem nagyon érdekelne mi lehetett a másik kettő...C-130 még az egyetlen hasonló méretű gép, ennél már csak kisebbek (C-27) vagy nagyobbak (A400M) vannak. Szóval nincs ötletem mi lehetett a harmadik opció...
www.raksha-anirveda.com

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..