[HUN] Kerekes páncélozott harcjárművek beszerzése

Mindegyik alapvetően MRAP-de azért mégiscsak zongorázni lehet közöttük a különbséget.Látatlanban lefogadom,hogy a Dingo simán odaver a Gidránnak terepen.Titus meg egy kategóriával nagyobb,éppen olyan MARP-APC átmenet,mint a Mbombe 6.Az,hogy egyenlöre csak mint eszközhordozó PSZJ lett megrendelve,az csak egy dolog.Ha valaki kivánja,minden további nélkül megrendelheti PSZH szerepkörre.
A szlovák teszten össze lettek eresztve - mármint a Dingo 2 és a Gidrán -, és elég komolyan jobb volt a Gidrán.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Pedig fontos a kerékképlet,meg a kerékelrendezés.Meghatározza a harctéri terepjáró és túlélőképességet.Harctéri müszaki előkészités egyik legalapvetőbb eszköze az árok.
Erről jut eszembe,hogy állunk árokásó gépekkel?
Ha figyeltél volna (márpedig úgy látszik nem), 1 napja azon folyik éppen a diskurzus, hogy mit lehetne kihozni a Gidránból, ha megnyújtanák vagy 1-1,5 métert, és kerülne alá még egy tengely.
 
A dingo szarabb terepen (tapasztalat) nem véletlenül váltják a németek lefelé.

Ne légy látatlanban okos mert láthatólag meg kiderül hogy seggből húzott hülyeséget beszélsz (szoktál)
Meglep.Unimog alapú,azt meg vezettem terepen.Qrva jó.
 
Ha figyeltél volna (márpedig úgy látszik nem), 1 napja azon folyik éppen a diskurzus, hogy mit lehetne kihozni a Gidránból, ha megnyújtanák vagy 1-1,5 métert, és kerülne alá még egy tengely.
Nem mindegy a kerékelrendezés.Klasszikus teherautós elrendezés mindig előkerúl,mert olcsóbb.Klasszikus MRAP szerepkörben a hátrányai nem olyan lényegesek.Csakhogy nekünk klasszikus manőverező harchelyzetben is ugyanazokkal a járgányokkal kell helyt állnunk.
Magasabb kategóriában szerintem a finnek hoztak össze egy szép palettát.Patria 8x8 kerekes GyHJ,Patria (Pasi) 6x6 általános PSZH,a teherautós jellegű járgány meg PSZJ szerepkörre,illetve hadműveleti területen szállitójárműnek.
 
Nem tett jót neki a plusz páncél.
Akkor valamit jol elqrtak.Rakottan is marha jó terepes az Unimog,pedig teherautóként a rakomány jobban emeli a súlypontott,mint a páncélozás.
Németek is tudnak iszonyú hülyeségeket csinálni.Rájuk is érvényes a régi törvény-Amit el lehet baxni,azt el is baxszák.
 
Akkor valamit jol elqrtak.Rakottan is marha jó terepes az Unimog,pedig teherautóként a rakomány jobban emeli a súlypontott,mint a páncélozás.
Németek is tudnak iszonyú hülyeségeket csinálni.Rájuk is érvényes a régi törvény-Amit el lehet baxni,azt el is baxszák.
A többi dingo sem lett sikeres.
 
A többi dingo sem lett sikeres.
Meglep.Mondjuk Dingot csak úton láttam,és csak kivűlről.
Nade erre valók az alapos gyakorlati próbák.Ricoverhez kötik a mondást
-Az elméletben legjobbnak tűnő megoldások szartak be elsőnek a gyakorlatban.
 
Meglep.Mondjuk Dingot csak úton láttam,és csak kivűlről.
Nade erre valók az alapos gyakorlati próbák.Ricoverhez kötik a mondást
-Az elméletben legjobbnak tűnő megoldások szartak be elsőnek a gyakorlatban.
A Gidránnal az a helyzet, hogy egy marha jó futómű van alárakva kiemelkedő terepjáró képességekkel a hasonló gépek közt.
 

Azt úgy lehet kijavítani hogy elfelejted ami most van, felkérsz egy céget ami ért a harcjármű tervezéshez és gyártáshoz és adsz neki egy megrendelést.

Tudomásul kell venni hogy a Kommondort fejlesztő cég szazegynehány embere nem tud vegyi és sugarfelderítő műszereket védőruhákat mentesítő és meteorológiai cuccokat és harcjárműveket tervezni és gyártani...

Nyilván nem megy különösen nulla tapasztalatból....
 
ha sok az aknavédett jármű akkor szabad a jármű elleni akna telepítés.e egy konfliktusba... és senkinek semmi cécója nem lehet ellene se az enszben se sehol... kb még akkor sem ha az aknákat telepítő állam rendelkezik nagyszámú ilyen páncélozott eszközökkel és az ellen nem... (harcászatilag is kedvezőbb aknatelepítés esetén még ha saját is az aknavédett jármű
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
Akkor egy okkal több, hogy adják ide a gyártás jogát... :)
A CAVS programba résztvevő Lettország több mint 200 Patria 6X6-ost rendelt a járműveket 2022 és 2029 között kell leszállítani. A járműveket 2022-től Lettországba fogják legyártani.A programhoz csatlakozott Svédország is a Finn hadsereg 160-at rendelt. Mindezt csak azért írom le mert ezek szerint átadja a gyártás jogát más országoknak is. azt nem tudom hogy a Lengyelek szereltek-e össze 6x6-ost.
 
azért azt ne feledjük hogy európa kiválló terület aknamezők telepítésére... Egy europai konfliktus nagyon területelvű ha épp van... itt a területet meg kell védenni (nem sztyeppe) ukrajnát leszámítva) az aknák telepítése nagyon is ésszerű. tehát az ellenük való védelem is. az.
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0