Rheinmetall Lynx

Szerintem jó lehet az gumi lánctalp, de ki kell próbálni. A fém mellett még annyi szól, hogy az van a PZH-n, logisztikailag jobb lehet.
A Lynx fémlánctalpa (legalábbis a gumitalpai) 4000km-et bírnak, az a gumi heveder valószínűleg kevesebbet, de majd elválik...

@LMzek 2.0 azért próbált meg ügyet csinálni ebből, mert ő már régebben kampányolt ezzel. És a többiek elmondták neki, hogy még nincsen a piacon olyan kínálat, ami elbírja az 50 tonnát.
Gondoltam csak azért mondom el, hogy ne kelljen az összes T-72 vitát visszaolvasni és mégis értsd a reakciókat.
 
  • Tetszik
Reactions: Aladeen
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ezen az ábrán jól látszik hogy melyik résznek ki a beszállítója:
FFA2nPrVgAA5GCp
 
  • Tetszik
Reactions: SilvioD and Pogány
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Vicces
Reactions: Anti
The choice between Hanwha's Redback and Rheinmetall's KF41 Lynx represents the biggest acquistion in Army's history, costed at up to $27.1 billion. Sea transportability trials come at the end of two years of extensive field user testing of the two vehicles, with a recommendation to go to government for a decision next year



képek itt

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
The choice between Hanwha's Redback and Rheinmetall's KF41 Lynx represents the biggest acquistion in Army's history, costed at up to $27.1 billion. Sea transportability trials come at the end of two years of extensive field user testing of the two vehicles, with a recommendation to go to government for a decision next year



képek itt

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Sea legs of infantry fighting vehicles tested