Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Akkor most már pontot lehet tenni jó sok vita végére (bár lehet csak én maradtam le a végeredményről), pl milyen motor lesz benne, milyen váltó, milyen magas, széles stb a jármű.. Na meg a többi extra. Valszeg csak én vagyok lemaradva, ha ez 2021-es februári kiadás
Ráadásul részben téves....Akkor most már pontot lehet tenni jó sok vita végére (bár lehet csak én maradtam le a végeredményről), pl milyen motor lesz benne, milyen váltó, milyen magas, széles stb a jármű.. Na meg a többi extra. Valszeg csak én vagyok lemaradva, ha ez 2021-es februári kiadás
Miben? A képekre gondolsz amiben összehasonlítják a BMP-vel?Ráadásul részben téves....
A HT ben jelent meg ez a cikksorozat, 2020. Júniusától kezdődően.Akkor most már pontot lehet tenni jó sok vita végére (bár lehet csak én maradtam le a végeredményről), pl milyen motor lesz benne, milyen váltó, milyen magas, széles stb a jármű.. Na meg a többi extra. Valszeg csak én vagyok lemaradva, ha ez 2021-es februári kiadás
Jaja, ki is veseztuk.A HT ben jelent meg ez a cikksorozat, 2020. Júniusától kezdődően.
Motor, teljesítmény.Miben? A képekre gondolsz amiben összehasonlítják a BMP-vel?
Az rémlik hogy a brosúrákban más motorteljesítmény volt, én meg megörültem, hogy mégis az 1500 lóerős lesz benne. @krisss miatt félrevezetődtem! Akkor a gyengébb motor lesz?Motor, teljesítmény.
Első körben mindenképpen. Engem is megvezettett anno.Az rémlik hogy a brosúrákban más motorteljesítmény volt, én meg megörültem, hogy mégis az 1500 lóerős lesz benne. @krisss miatt félrevezetődtem! Akkor a gyengébb motor lesz?
Akkor ez sem nálunk lesz gyártva...The strategic partnership with UVision is being implemented operationally by the Rheinmetall subsidiary RWM Italia SpA with the aim of opening up the market for these precision ammunition in Europe and NATO, as Romano Ricca, Chief Business Development of RMW Italia, explained in a press conference. According to him, this includes the adaptation of EU and NATO standards. Together with RWM Italia, a joint production and further development is to take place in a future joint venture, as well as possible integration on land- and sea-based platforms, for example on the platform of Rheinmetall's Lynx armored personnel carrier. Together with the acquisition of the Penzberg drone manufacturer EMT, the group is thus expanding its portfolio of flying systems for various purposes - armed and unarmed.
Rheinmetall und UVision Air Ltd. wollen gemeinsam den Markt für Loitering Munition bedienen
Die Düsseldorfer Rheinmetall AG sieht im Ausbau ihres Portfolios von Lösungen im Bereich der so genannten Loitering Munition mit der skalierbaren Technologie des israelischen Partners UVision ein hohes Potenzial,esut.de
miért lenne?Akkor ez sem nálunk lesz gyártva...
A HT Lynxről szóló cikke Liebherr D9612 típusú motort írja, amely egy 1100 KW (1470 LE) teljesítményű motor 6,230 Nm csúcsnyomatékot biztosít.Első körben mindenképpen. Engem is megvezettett anno.
Októberben erről ment a találgatás az RM topikban, amikor bejelentették az RM-UVision együttműködést...miért lenne?
Tavaly volt erről egy hosszabb polémia. Gyengébb teljesítményű motort kapott valószínűleg.A HT Lynxről szóló cikke Liebherr D9612 típusú motort írja, amely egy 1100 KW (1470 LE) teljesítményű motor 6,230 Nm csúcsnyomatékot biztosít.
Miért nem ez lesz? Nincs kész?
Elvileg ez egy létező, "civil" motor...
Az olaszokat be akarják húzni a Lynx projektbe.Akkor ez sem nálunk lesz gyártva...
Remélem nem ez lesz...elég logikátlan lenne egy gyengébb motor.Tavaly volt erről egy hosszabb polémia. Gyengébb teljesítményű motort kapott valószínűleg.
Sosem volt szó erősebb vagy gyengébb motorról, legalábbis hivatalos kommunikációban. Ez egy félreértés abból az időből, amikor kb semmit se lehetett tudni a típusról. Mindig 850kW vagy 1140LE Liebherr dízelt említettek típus megjelölés nélkül.Remélem nem ez lesz...elég logikátlan lenne egy gyengébb motor.
Néhány hónapon belül kiderül.
Miért "valószínűbb" a gyengébb motor?
Tehát akkor hány lóerős lesz a Lynxünk várhatóan? 750LE?Sosem volt szó erősebb vagy gyengébb motorról, legalábbis hivatalos kommunikációban. Ez egy félreértés abból az időből, amikor kb semmit se lehetett tudni a típusról. Mindig 850kW vagy 1140LE Liebherr dízelt említettek típus megjelölés nélkül.
Mivel nem volt típus megjelölve, az újságíró fogta, felcsapta a Liebherr portfólióját, megnézte melyik motor tartozik ebbe a teljesítménykategóriába és látta a V12 27 literes D9612 szörnyeteget - ami mérete folytán lehet be se férne- egyedüliként a 650-1100kW-os teljesítménytartományban. Gondolhatjuk innen jött az 1500LE is, mert az ~1100kW. Aztán mindenki átvette.
Azóta már hivatalosan is tudható (az ausztrál tenderről), hogy egy megnövelt teljesítményű sorhatos D976 van benne. Persze itt csak akkor lesz minden biztos, ha megérkeznek az első példányok.
Érdekességként még: A kisebb KF31 Lynx-ben meg jó eséllyel a D956 megnövelt teljesítményű változata ketyeg. Mert az kerül a felújított Marderbe is, legalábbis gondolnám én, hogy az azzal szerzett tapasztalatok okán - és mert az integrációt már elvégezte az RM saját költségén - döntöttek amellett a motor mellett a BW-nél. A teljesítmény is erről árulkodik, megegyezik, 750LE.
Szövegértés... ember!Tehát akkor hány lóerős lesz a Lynxünk várhatóan? 750LE?
Az nagyon gyenge lenne egy közel 50 tonnás járgányhoz...