Szállítógépek váltása a MH-nél

Kína ugyanazt szeretné, + még a Ruslan-t is gyártanák, amihez Ukrajnát kell megkörnyékezniük...!!!
Édes istenem! o_O
Az USA meg végignézi, hogy a neki több milliárddal - addigra több százmillárddal, ha megnyerik egyáltalán - tartozó ország eladjon egy olyan stratégiai fontosságú gépet Kínának, mint a An-124... :D


Egyiptom meg NEM érdeklődik a KC-390 iránt.
Egyiptom mi iránt NEM érdeklődik? :cool:
 
És a szétlőtt Antonov gyár a ki tudja majd elégíteni az igényeket? A dokumentációk túlélik a háborút mérnökök és a munkások? Sok itt a kérdőjel ami az ukrán hadiipari cégekre mért célzott rakétázás generált a kérdésben és a háború vége előtt nem fog kiderülni.
Én a hírekben azt hallottam, hogy a ruszkik nem igazán remekelnek a precíz légicsapásokban, hadiipari létesítmények helyett inkább iskolákat, kórházakat is más civil célpontokat sikerült szétlőniük, így a könnyen mozgatható dokumentációt remélhetőleg sikerült biztonságba helyezni. A megsérült gyár újjáépítése, a ruszkik által legyilkolt mérnökök és munkások pótlása természetesen időbe kerül, de a szállítógépek piacán nem lehet tömeges igényekre számítani...
 
És a szétlőtt Antonov gyár a ki tudja majd elégíteni az igényeket? A dokumentációk túlélik a háborút mérnökök és a munkások? Sok itt a kérdőjel ami az ukrán hadiipari cégekre mért célzott rakétázás generált a kérdésben és a háború vége előtt nem fog kiderülni.
A hadiparuk nagy része keleten, pl. a szétlőtt Harkovban volt.
Ha véget ér vagy hosszabb időre befagy a háború, a helyükben a Dnyepertől nyugatra telepíteném át mindet...
 
Én a hírekben azt hallottam , hogy a ruszkik nem igazán remekelnek a precíz légicsapásokban, hadiipari létesítmények helyett inkább iskolákat, kórházakat is más civil célpontokat sikerült szétlőniük
Hát ez hogy is mondjam nem teljesen így van. Az ukrán hadiipari kapacitások jelentős károkat szenvedtek. Az, hogy minden ukrán fegyvergyártással foglalkozó gyár megsemmisült pont olyan szar propi, mint az, hogy az oroszok ( a fegyvergyár mellett mi a tökömért lenne egy nehézipari illetve robbanónyagokkal stb-vel foglalkozó gyár mellett iskola és kórház ?) minden gyárnak mellélőttek és ponthogynem a mellette lévő bölcsődét lőtték szarrá.

De mindegy is, lényeg az, hogy az ukrán hadiipar újraindulása a konfliktus után még akár évek kérdése is lehet és kérdéses, hogy mi az a projekt ami folytatható lesz majd.
 
A program tovább zsugorodik,a brazil légierő 15 darabra csökkentette a megrendelését.

https://www.reuters.com/business/ae...-embraer-order-15-aircraft-report-2022-05-23/
nem bántás, mert ez a szállítógép elég jónak tűnik, de egy alig szériás gyártással könnyen befürödhetünk..... így nagyon jövője sem lesz a típusnak, már pedig egy ilyen kategóriájú gépet 30-35 évre szoktak vásárolni.... addig fejlesztés, termék támogatás?
 
  • Tetszik
  • Vicces
Reactions: kamm and formosa1
nem bántás, mert ez a szállítógép elég jónak tűnik, de egy alig szériás gyártással könnyen befürödhetünk..... így nagyon jövője sem lesz a típusnak, már pedig egy ilyen kategóriájú gépet 30-35 évre szoktak vásárolni.... addig fejlesztés, termék támogatás?
1p5047.jpg
 
Egy olyan háborúra "mindenki" kiforrott - háborúban már bizonyított - típust akar, nem pedig 1 gyermekbetegségektől hemzsegő sz@rt, amivel csak veszíteni lehet. - Ezt a "békebeli rendelések" is nagyon jól mutatják...!!!
Leírnád milyen gyermekbetegsègekre gondolsz konkrétan ezzel a típussal kapcsolatban?
 
  • Tetszik
Reactions: arcas
nem bántás, mert ez a szállítógép elég jónak tűnik, de egy alig szériás gyártással könnyen befürödhetünk..... így nagyon jövője sem lesz a típusnak, már pedig egy ilyen kategóriájú gépet 30-35 évre szoktak vásárolni.... addig fejlesztés, termék támogatás?
Nem kell aggódni a KC-390-s miatt, a brazil légierő eredetihez képest kevesebb megrendelése csak átmeneti, a jelenlegi Brazil pénzügyi helyzethez kapcsolódik, szükségük lesz az eredeti mennyiségben megrendelt KC-390-re ezt a brazil légierő főparancsnoka is elmondta.
 
Ha utánanéznél, láthatnád, hogy a Szaudiak gyártani szeretnének, nem pusztán vásárolni, amibe Brazília NEM fog belemenni...!!!

Kína ugyanazt szeretné, + még a Ruslan-t is gyártanák, amihez Ukrajnát kell megkörnyékezniük...!!!

Egyiptom meg NEM érdeklődik a KC-390 iránt.
Valójában, az Antonov az orosz invázió előtt egy hajszálnyira volt a csődtől az Antonov-178-l körbehakniztak a világot, de semmilyen kézzel fogható eredményt nem értek el, múlt év augusztusában azt mondták az ukrik ,hogy Azerbajdzsánnal tárgyalnak, valamint bejelentették, hogy újra felvették a kapcsolatot a szaudiakkal az
AN-132D gyártásával kapcsolatban.

A kínaiak Ruslan gyártása pedig kb annyira volt valós mint az, hogy a szaudiakkal közösen fognak AN-178-t gyártani, ráadásul mivel az ukránok az amcsik nyomására a kínaiakat a Motor Szicsben csúnyán átverték, nem gondolom,hogy nagy lenne a bizalom a kínaiakban az ukránok felé.

És mivel az Antonov gyár kiemelt célpontja volt az orosz haderőnek így meg is szórták Kalibral rendesen, egy ilyen helyzetben én elég kérdésesnek látom az Antonov helyzetét, annál is inkább mert egy háborús helyzetben illetve az azt követő időszakban nem lesz egyszerű az Ukránoknak, az igazi értéket jelentő szürkeállományt megtartani.
 
1p5047.jpg
én azért megkérdezném még 1x: szerinetd egy jelen állás szerint alig 20-on pár darabban gyártandó gépnek mi lesz a jövője? ki fog venni belőle a már megrendelő államokat leszámítva, ha alig lesz pár használó.... értem én hogy te mindenhez is értesz, de a gondolkodás az nem az erősséged ezek szerint....
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1
én azért megkérdezném még 1x: szerinetd egy jelen állás szerint alig 20-on pár darabban gyártandó gépnek mi lesz a jövője? ki fog venni belőle a már megrendelő államokat leszámítva, ha alig lesz pár használó.... értem én hogy te mindenhez is értesz, de a gondolkodás az nem az erősséged ezek szerint....
Innentől mindenki a világ végéig ugyan azokat a gépeket fogja használni.
Soha senki nem fog modernizálni.
Mindenki C-130-at fog üzemeltetni.
Az is, aki nem is akar olyat.
:rolleyes:
 
én azért megkérdezném még 1x: szerinetd egy jelen állás szerint alig 20-on pár darabban gyártandó gépnek mi lesz a jövője? ki fog venni belőle a már megrendelő államokat leszámítva, ha alig lesz pár használó.... értem én hogy te mindenhez is értesz, de a gondolkodás az nem az erősséged ezek szerint....
.
Nemzetközi akciók esetén mekkora az esélye, hogy közelben lesz tipushoz értő szervizközpont, alkatrész bázisok? Nyilván kb nulla.
pl a C-130 esetén ezek a szervizközpontok a világon:
.
20 darabos "sorozat" esetén fognak-e jönni érdemi termékkövető fejlesztések, aktiv software fejlesztések, lesz-e érdemi mid life upgrade, stb? Vagy egy megbukott tipus esetén a gyár nem akar további pénzt pumpálni ebbe, és csak a legkötelezőbb minimumot hozza termékkövetés cimén.
 
én azért megkérdezném még 1x: szerinetd egy jelen állás szerint alig 20-on pár darabban gyártandó gépnek mi lesz a jövője? ki fog venni belőle a már megrendelő államokat leszámítva, ha alig lesz pár használó.... értem én hogy te mindenhez is értesz, de a gondolkodás az nem az erősséged ezek szerint....

experts-experts-everywhere-u9fucp.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: tindalos
Jó lesz ez. Amúgy mi lenne az alternatíva? A-400? Drága, bonyolult, szintén nem túl sikeres. C-130? Nagyon drága, nem mai darab, tankolni csak a rövidebb tud.
 
Jó lesz ez. Amúgy mi lenne az alternatíva? A-400? Drága, bonyolult, szintén nem túl sikeres. C-130? Nagyon drága, nem mai darab, tankolni csak a rövidebb tud.

Ha vmi horror drága lesz akkor az a C-390 üzemeltetése.

SH agyonverhetetlen és baromi jó supportal rendelkezik. A400M sztem már más kategória de hosszabb távban sztem még annak a TCOja is jobb lesz! mint a c-390é.
 
.
Nemzetközi akciók esetén mekkora az esélye, hogy közelben lesz tipushoz értő szervizközpont, alkatrész bázisok? Nyilván kb nulla.
pl a C-130 esetén ezek a szervizközpontok a világon:
.
20 darabos "sorozat" esetén fognak-e jönni érdemi termékkövető fejlesztések, aktiv software fejlesztések, lesz-e érdemi mid life upgrade, stb? Vagy egy megbukott tipus esetén a gyár nem akar további pénzt pumpálni ebbe, és csak a legkötelezőbb minimumot hozza termékkövetés cimén.
A brazil légierőnek ez lesz az alap szállítógép típusa hosszú évtizedekig, úgy hogy nem kell aggódni lesz upgrade software fejlesztések stb...
 
Jó lesz ez. Amúgy mi lenne az alternatíva? A-400? Drága, bonyolult, szintén nem túl sikeres. C-130? Nagyon drága, nem mai darab, tankolni csak a rövidebb tud.
Na mi az a nagyon nagyon fontos dolog amitől az A-400-as program szenved és a KC nem fog?
 
  • Tetszik
Reactions: arcas