Sztem ez a helikopterhangár a legjobb példa. Egy valóságról beszélünk mégis mást látunk. Te beteszed ezt, hogy sátraznak.
Én beteszem ezt.
Újítottak is fel hangárt, szereztek is be sátrakat és paralell megkezdték a hangárkomplexum építését. A tervezési szakasz kész, 2022-től indul az építkezés, remélhetőleg 23-ra a nagyobb helik érkezésére meglesz. Addig ez az ideiglenes mix. (felújított hangár plusz sátor) megoldás megfelelő. Ez is már előrelépés a csillaghangárhoz képest.
Sztem mki tisztában volt vele, hogy a 30 éves hagyjuk rohadni a technikát módszer nem megfelelő. Biztos vagyok benne hogy születtek tervek a gépek megfelelő tárolására és ezt granciális okokból leegyeztették az Airbussal. Amit látunk az ez a szitu.
Az hogy jobb lett volna a végső megtervezett, de még jövőre megépítendő hangárba tenni biztosan, de az élet sohasem ilyen egyszerű. Aki végzett már vezényelt le komplex programot az tudja. Mert miről beszélünk? Egy komplett haderőfejlesztésről, aminek egy kis része az új hangárépítés. Van egy 10 éves 3.000 milliárdos program, amire van évente 200-500 milliárdod, növekedő arányban, a többit a hadsereg működési költségei viszik el. Nem csak a helikoprerflottát és hangárkomplexumot fejlesztjük, hanem szó szerint mindent. Az összes fegyvernemet, a gatyát, az összes szükséges laktanyát, kiképzőt, infrstruktúrát.
Mikor, melyik program következik, az egy hosszú, közép és rövid távú tervezés és a hozzá rendelt pénzügyi fedezet eredménye rengeteg szempont figyelembevételével. Ki lehet ragadni egy kis szegmenst H145M, plusz tárolás, de ez önmagában nem mond semmit, ha a nagy egészet nem figyeled. Sztem körültekintően, tervezetten jártak el és kötöttek egy jó és szükséges kompromisszumot. A végső komplett hangárrendszer felépitése előtt beszereztük az összes kis helit és megkezdjük a felkészülést a H225M fogadására.
Ezzel párhuzamosan a szovjet vasak természetesen hátrébb priorizálódtak és az újra koncentrálnak. Lehetnek egyszerre minden, de az nem megy. Eddig ez a progi komolyabb döccenők nélkül halad.