Ez mikor történt?
Ez mikor történt?
Van ezekről fotóm az egyik albumomban. Nem én csináltam, de egy osztálytársam járt amerikai rokonoknál és szervezett túra keretében bevitték a Navy bázisra. Lehetett fotózniuk a buszból, akkor ott állt a javítóalakulat hangárja előtt a két gép. Jó sok így-úgy szétkapott Tomcat társaságában.1996-ban ütközött össze gyakorló légiharc közben két F/A-18-as az Atlanti Óceán felett, North Carolina közelében. Az egyik az orrát, a másik az egyik függőleges vezérsíkja egy részét veszítette el. Mindkét gép sikeres kényszerleszállást hajtott végre, a pilóták nem sérültek meg.
					
				Hát, ez kb. egy Tomcat fan írása, érvelés nélkül.
					
				
					
				
					
				
	Ennek fényében tessék értelmezni a magyar 100-110 óra táját. Nem olyan rossz az, akinek ennyi jut. Nem a világ teteje, de nem is a legalja.![]()
First RAAF pilot to clock 4,000 hours on F/A-18
Squadron Leader Daniel Grealy has now flown 1500 hours on F/A-18A/B Hornets and 2500 hours on F/A-18F Super Hornets.
“I flew the F/A-18A/B Hornet from 1995 at No. 81 Wing at RAAF Base Williamtown, completing multiple tours at No. 77 Squadron and No. 2 Operational Conversion Unit, both as a fighter combat instructor and flight commander,” Squadron Leader Grealy said.
27 év alatt 4000 óra = 148 óra/év átlagosan.
Igen.Ennek fényében tessék értelmezni a magyar 100-110 óra táját. Nem olyan rossz az, akinek ennyi jut. Nem a világ teteje, de nem is a legalja.
Egyesek fejében a hidegháború egyes rövid időszakra jellemző 180-200 órás értékei úgy beégtek a fejekbe, hogy ami ez alatt van, az leköpi.
Úgy, hogy ma olyan szimulátoros lehetőségek vannak, ami akkor elképzelhetetlen volt.
Ezzel áll kontrasztban a 29-es éra talán 40-50 órája és mellett demózgatás és két gép szétrepülése.
Az óraszám meg gépenként és nem pilótaként...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..