Ez mikor történt?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ez mikor történt?
Van ezekről fotóm az egyik albumomban. Nem én csináltam, de egy osztálytársam járt amerikai rokonoknál és szervezett túra keretében bevitték a Navy bázisra. Lehetett fotózniuk a buszból, akkor ott állt a javítóalakulat hangárja előtt a két gép. Jó sok így-úgy szétkapott Tomcat társaságában.1996-ban ütközött össze gyakorló légiharc közben két F/A-18-as az Atlanti Óceán felett, North Carolina közelében. Az egyik az orrát, a másik az egyik függőleges vezérsíkja egy részét veszítette el. Mindkét gép sikeres kényszerleszállást hajtott végre, a pilóták nem sérültek meg.
Hát, ez kb. egy Tomcat fan írása, érvelés nélkül.
Ennek fényében tessék értelmezni a magyar 100-110 óra táját. Nem olyan rossz az, akinek ennyi jut. Nem a világ teteje, de nem is a legalja.
First RAAF pilot to clock 4,000 hours on F/A-18
Squadron Leader Daniel Grealy has now flown 1500 hours on F/A-18A/B Hornets and 2500 hours on F/A-18F Super Hornets.
“I flew the F/A-18A/B Hornet from 1995 at No. 81 Wing at RAAF Base Williamtown, completing multiple tours at No. 77 Squadron and No. 2 Operational Conversion Unit, both as a fighter combat instructor and flight commander,” Squadron Leader Grealy said.
27 év alatt 4000 óra = 148 óra/év átlagosan.
Igen.Ennek fényében tessék értelmezni a magyar 100-110 óra táját. Nem olyan rossz az, akinek ennyi jut. Nem a világ teteje, de nem is a legalja.
Egyesek fejében a hidegháború egyes rövid időszakra jellemző 180-200 órás értékei úgy beégtek a fejekbe, hogy ami ez alatt van, az leköpi.
Úgy, hogy ma olyan szimulátoros lehetőségek vannak, ami akkor elképzelhetetlen volt.
Ezzel áll kontrasztban a 29-es éra talán 40-50 órája és mellett demózgatás és két gép szétrepülése.
Az óraszám meg gépenként és nem pilótaként...