KF51 Panther MBT (Rheinmetall)

A grafikán is egyértelműen látszik, hogy leó 2 alváz. Magyarul a Panther az leó 2 upgrade pakk.
Nekem zavaros az egész. Gyorsan bedobtak 3 dolgot is a köztudatba. Lynx 120, leo alvázon új 120-as torony, kf51 130-as ágyúval. Majd kiderül melyik projekt lesz életképes. Számomra úgy tűnik a beharangozók alapján, hogy a kf51-re helyezik a legnagyobb hangsúlyt a RM-nál.
A topic címe miatt feltételeztem, hogy @kamm ezzel a képpel a kf51-re akar utalni.
 
  • Tetszik
Reactions: Redgreg
Nekem zavaros az egész. Gyorsan bedobtak 3 dolgot is a köztudatba. Lynx 120, leo alvázon új 120-as torony, kf51 130-as ágyúval. Majd kiderül melyik projekt lesz életképes. Számomra úgy tűnik a beharangozók alapján, hogy a kf51-re helyezik a legnagyobb hangsúlyt a RM-nál.
A topic címe miatt feltételeztem, hogy @kamm ezzel a képpel a kf51-re akar utalni.
Nincs új 120-as torony leó alvázon.
 
Akkor engem ez zavart meg.
Szerinted mire számíthatunk holnap, milyen lehet a kf51-es?
Inkább Lynx-alapú járgány lesz - max nagyon át lett dolgozva. Pl. +1 görgő és erősebb páncél
A kiállítótér térképén bemutatott grafikán látszik, hogy vezető pozíciója a baloldalon van és torony is nagyon hátra került, vagyis a motor elől van mint a Lynxen...
Én leginkább egy Merkava-szerű harckocsira számítok kialakítását tekintve.
Ez a "motor elől, torony hátul" elrendezés kedvező lehet egy későbbi "RM PZH" kialakításához, amivel a teljes palettát le tudják fedni: IFV, MBT és SPG. Ráadásul az alkatrészek jelentős része megegyezhet, ami logisztikailag óriási előny. Ilyen komplett kínálattal önállóan senki nem rendelkezik...

24 órán belül kiderül a koncepció... :)



kf51.png
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby and fip7
Inkább Lynx-alapú járgány lesz - max nagyon át lett dolgozva. Pl. +1 görgő és erősebb páncél
A kiállítótér térképén bemutatott grafikán látszik, hogy vezető pozíciója a baloldalon van és torony is nagyon hátra került, vagyis a motor elől van mint a Lynxen...
Én leginkább egy Merkava-szerű harckocsira számítok kialakítását tekintve.
Ez a "motor elől, torony hátul" elrendezés kedvező lehet egy későbbi "RM PZH" kialakításához, amivel a teljes palettát le tudják fedni: IFV, MBT és SPG. Ráadásul az alkatrészek jelentős része megegyezhet, ami logisztikailag óriási előny. Ilyen komplett kínálattal önállóan senki nem rendelkezik...

24 órán belül kiderül a koncepció... :)



kf51.png
Szerintem ez a grafika nem releváns. Csak betettek valamit, mert muszáj volt.
Ránézésre ez inkább hajaz egy challenger 3 toronyra.
 
  • Tetszik
Reactions: kaktusz and kamm