Nyilván csak poén, én is élvezem a közlekedési kultúrát, Siófok+nyárA közlekedés-kultúra széles spektumon mozog, ahogy a civilizációs fejlettség is..

Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nyilván csak poén, én is élvezem a közlekedési kultúrát, Siófok+nyárA közlekedés-kultúra széles spektumon mozog, ahogy a civilizációs fejlettség is..
léteznek olyan rendszerek ahol hűteni tudnak fűtőtestekkel de ez inkább a padlófűtés rendszerekre jellemző.A nagyérdeműtől kérdezném, hogy van olyan, hogy hőt nem leadó radiátor? Mert olvastam egy beruházásnál olyat, hogy "hőleadó radiátor". És ha van hőleadó, mint jelzős szerkezet; akkor a logika szerint lehet olyan például, hogy hűtő radiátor? Vagy hőt nem leadó?
De a kocsi súlyadó kapcsán sem sikerült a NAV-nak intézkednie, ami a saját oldaluk szerint automatikus, ha forgalomba helyeződik a kocsi.
És ezért "szolgáltatásért" fizetünk.
Vicc.
3 héttel ezelőtt lett forgalomba vissza helyzetve, tavaly október óta nem volt forgalomban. Emiatt nem kaptam semmit.Súlyadóról nem kell intézkednie, mert egy évtizede legalább nincs olyan.
A teljesítményadót az év első napján bejegyzett tulajdonos fizeti, amíg nem változik addig nem adnak ki új határozatot. Szóval ha már kaptál nem lesz új.
Amúgy ha nem volt forgalomból kivonva akkor viszonylag egyerű évjárat és teljesítmény alapján kiszámolni, befizetni.
Az afgánokat nem tudta senki ez tény.legyen annyi vigasz a briteknek,hogy bár el lettek picsázva ilyen semmi kis népektől mint az afgánok, a zuluk,a búrok, az USA is ezen a szálon pörög .. világbirodalom volt,most meg kapaszkodik mint szaros galamb a kupás cserépen,de hát ez ilyen ez a világbirodalmak sorsa .. egyik sem fenntartható ahogyan ezt a történelem rendre igazolja is,csak az ember van olyan hülye hogy nem tanul belőle,pedig a Birodalmak sorsa a bukás amit magukban hordoznak.
(bennem egyébként nins harag)
persze érthető,ellenben nem is értem min rágtál be .. ki írt és mit ?Az afgánokat nem tudta senki ez tény.
De a többi így vagy úgy, de megoldott feladat lett.
Harag bennem sincs, viszont ha vkit úgy érzem, hogy megbántok -okkal vagy anélkül, akkor
illik megkövetni sztem. Főleg ha idő közben részben vagy egészében revideálnám az álláspontom.
Kvára fogalmam sincs márpersze érthető,ellenben nem is értem min rágtál be .. ki írt és mit ?
Ámen!Az ilyen 110-el autópályán tökmörgőknek nagyon nincsen helye az autópályan. Menjél vonattal, vagy alsóbbrendű úton, ott mehetsz 90-el szabályosan, mert így csak a forgalmat tartod fel, amit viszont nem tehetnél. @BJani már elmagyarázta neked (vagy legalábbis megpróbálta), hogy rendszerszinten miért nagyon szar az amit csinálsz.
Mert amíg te ott fillérbasszerkodsz a külsőben, előbb utóbb jön egy kamion, vagy egy még nagyobb fillérbasszer 90-95-el, akit majd le kell előznöd. Látom magam előtt, ahogy bejössz a belső sávba, persze szigorúan továbbra is 110-el, lehetőleg pont akkor, amikor látod hogy jönnek a belsőben, és belekezdesz a 20 perces előzési manőverbe, mert nehogy már azzal is foglalkozz, hogy közben teljesen szabályosan ott jönnek mögötted (vagyis jönnének) egymás után a belsőben 130-140-el óra szerint a többiek, akik pont az ilyenek miatt kénytelenek fékezni, megvárni amíg tökölsz egy sort és visszasorolsz, majd ők gyorsíthatnak vissza…
Ezzel a rákényszerített lassítás gyorsításnál keletkezik a többletfogyasztás nagy része miattad, meg a többi tötymörgő miatt, mert te 110-el akarsz 7-et fogyasztani százon, ezzel megspórolsz legalább 3 decit, bezzeg a belső sávban jövő húsz másik miattad nyugodtan fékezzen-gyorsítson és fogyasszon kétszer ennyivel többet, mármint egyenként.
Miközben adott esetben kevesebbet fogyaszt 130-140-nél, mint te 110-nél…
Szóval vagy húzzál be a kamion mögé 90-el te is vagy húzz le az autópályáról.
Vagy ha ennyire izgat a környezet meg az üzemanyaghelyzet, akkor anglicizmussal élve tedd oda a pénzed ahova a szádat, és ruházz be egy értelmes fogyasztású hibridbe vagy kiskocsiba, a régi torkos járgányod meg mehet a bontóba.
Ja, te erre sem vagy hajlandó. Hanem mindenki más hozzád alkalmazkodjon..
Ja, Pilisi úton megy kb 55-60-al valaki (90-es szakasz), nem tud/mer gyorsabban menni, oké, letojom, de mögötte egy újabbacska BMW 5 (az is elég lassan ment, kb 5-tel gyorsabban, mielőtt utolértük emezt a csórit), jön egy hosszabb egenes szakasz, ahol lehetne előzni, a BMW kimegy, oké, akkor vissza kettő, felzárkózom, hogy én is menjek, és a BMWs picsa kb 5-tel gyorsabban nekiáll előzni a másikat, az egész utolsó 1,5 kilométeres előzésre biztonságosan alkalmas egyenes szakaszt elhasználva a hegy előtt. Persze a sávban nem tud maradni a beláthatatlan kanyarban egyik sem, aztán minden 5. alkalommal amikor arra megyek, ott vannak a félátfedésesen ütközött barmok, mert a hajtűt racsingban kell bevenni...Gyönyörű, ahogy relativizálod a saját cselekedeteket a másik alapján.
Nem tisztem védeni, én sem örülök egy ilyen manőverbe kezdőtől, vagy egy "hétvégi" vezetőtől, de a megengedett sebességhatár az nem kötelezőt jelent! Ha nem bevág eléd, nem szeg szabályt egy lasabb előzéssel!
Szóval ha választani kell a te 5cm követésed, dudálásod, villogásod legalább egy szinttel bunkóbb, és akár veszélyesebb magatartás!
Rosszul tudod, 160!A minimum sebesség az autópályán tudtommal 60km!
Ne vedd el ezt is a kerékpárosoktól!Mindenkinek vannak gyenge pillanatai a mai közlekedésben, de csak kevesen büszkèk arra, hogy tahóként viselkedtek...![]()
Most ami rendszeren dolgozom,az tud hűteni is, fűteni is.A nagyérdeműtől kérdezném, hogy van olyan, hogy hőt nem leadó radiátor? Mert olvastam egy beruházásnál olyat, hogy "hőleadó radiátor". És ha van hőleadó, mint jelzős szerkezet; akkor a logika szerint lehet olyan például, hogy hűtő radiátor? Vagy hőt nem leadó?
A sávjukat a fővárosban nemtől függetlenül sokan nem képesek tartani. Főleg egyes furcsa vagy nem is furcsa kanyarokban.Ja, Pilisi úton megy kb 55-60-al valaki (90-es szakasz), nem tud/mer gyorsabban menni, oké, letojom, de mögötte egy újabbacska BMW 5 (az is elég lassan ment, kb 5-tel gyorsabban, mielőtt utolértük emezt a csórit), jön egy hosszabb egenes szakasz, ahol lehetne előzni, a BMW kimegy, oké, akkor vissza kettő, felzárkózom, hogy én is menjek, és a BMWs picsa kb 5-tel gyorsabban nekiáll előzni a másikat, az egész utolsó 1,5 kilométeres előzésre biztonságosan alkalmas egyenes szakaszt elhasználva a hegy előtt. Persze a sávban nem tud maradni a beláthatatlan kanyarban egyik sem, aztán minden 5. alkalommal amikor arra megyek, ott vannak a félátfedésesen ütközött barmok, mert a hajtűt racsingban kell bevenni...
A közhiedelemmel ellentétben nem üzentünk hadat Nagy-Britanniának, hanem az nyújtott nekünk àt jegyzéket a hadiállapot beálltáról, bár az sem klasszikus hadüzenet volt . Egyébként mi is megfizetünk a történelmi vétségeinkért, szóval mindenkinek megvan a maga sorsa@Ember
Kösz. A gulyás az jóféle.
Bár már attól is ég a gyomrom.
Azt mondjuk megnéztem volna, milyen képet vágott az amerikai +brit külügy, mikor a Magyar Királyság
átadta a hadüzenetet LoL
A sorsot hagyjuk, mert ha így menne, akkor nagyon hamar üres lenne a bolygó![]()
Központi fűtéshez való.Most ami rendszeren dolgozom,az tud hűteni is, fűteni is.
(más spektrumú) Elektromágneses sugárzást leadó radiátor?
Ionizáló sugárzást leadó radiátór? Bár a hétköznapi életben ez utóbbi ritka.
A radiátor sugárzót jelent csupán, tipikusan a köznyelvben hősugárzót. A többire van más szó igaziból.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..