Nagyon érdekel a téma, szívesen várnám a jelentést !
Az, hogy pénzbe kerül, az hülyeség. A T-72B3 társaira úgy fizettek ki 4 millió dollárt, gépenként, hogy még 2,000 $-t sem ér a felújítás értéke / értelme. Vagy a Haditengerészetnél is fantomprogramokra költenek el dollármilliárdokat, úgy, hogy közben teljesen működésképtelenek.
Az, hogy az Orosz Hadsereg mit fogad el, és mit nem, az is át van itatva minden korrupcióval, rosszindulattal, és össze-vissza hazudozással. Pl. az Arénát a T-80-ashoz szánták, eredetileg, de megtörtént Csecsenföld, és a valóságot nélkülözve, rosszindulattal kicsinálták mind a Black Eagle, mind az Aréna projektjeit, és magát a T-80-ast is. Pedig az első Csecsen háborúban 44 T-72-es, és 18 T-80-as került megsemmisítésre / leharcolásra, és azok is T-80B-k voltak, nem T-80U-k. De ki kellett utálni őket. Meg Pakisztánban is több T-80U van, mint Oroszországban, és ebben a háborúban tönkre tették őket.
A világ legkorruptabb és pofátlanabb cégeinek egyike az Uralvagonzavod. A legkevésbé sem érdekeli az Uralvagonzavod vezetését, hogy elavult termékeket forgalmaznak, és olyan felújítást találnak ki, ami erőltetésével a saját országaik hadseregét durva hátrányba hozzák a lehetséges riválisokhoz képest. A politikusokat és a tábornokokat sem érdekli, mert az meg oligarchamaffia. A pénz számít nekik csak.
A Zaszlon a marketingvideókon nem lépett túl, senki nem rendszeresítette, okkal.