Nem csak nekünk készül gép, a brazil légierőnek, meg a portugáloknak is.Ennyi ideig tart összedobni 2 olyan gépet, amiért nem áll sorba a fél világ?
Pl. a H225M-ek gyártási idejét láttad?...és még sorolhatnám
Nem csak nekünk készül gép, a brazil légierőnek, meg a portugáloknak is.Ennyi ideig tart összedobni 2 olyan gépet, amiért nem áll sorba a fél világ?
					
				
	Mikorra ígérték az elsőt!? 2024-re?Fontos infó innen:
"Az eredeti tervekhez és a szerződésben foglaltakhoz képest a repülőgép gyártása jelentősen előbbre tart, így hamarosan megtörténik a már eredeti színre festett szárnyak és a törzs összeillesztése. Ennek eredményeként már „igazi” repülőgép formát öltenek majd az eddig előkészített, különálló alumínium szerkezetek. A gyártó tájékoztatása szerint a második magyar KC-390 gyártásának kezdédét - az eredeti terveknek megfelelően - idén decemberre tervezik."
Kiegészitettem az idézetet, 2024 második negyedév.Mikorra ígérték az elsőt!? 2024-re?
Bakker igen! Sorry most olvasom végig!Kiegészitettem az idézetet, 2024 második negyedév.
Fontos infó innen:
"Az eredeti tervekhez és a szerződésben foglaltakhoz képest a repülőgép gyártása jelentősen előbbre tart, így hamarosan megtörténik a már eredeti színre festett szárnyak és a törzs összeillesztése. Ennek eredményeként már „igazi” repülőgép formát öltenek majd az eddig előkészített, különálló alumínium szerkezetek. A gyártó tájékoztatása szerint a második magyar KC-390 gyártásának kezdédét - az eredeti terveknek megfelelően - idén decemberre tervezik."
"A gyártó tájékoztatása szerint 2023 őszén az első, Magyarország számára gyártott repülőgépnél megkezdhetik a repülési teszteket, így a jelenlegi állapot szerint semmi akadálya annak, hogy az első KC-390 katonai szállítórepülőgép 2024 második negyedévében, a második gép pedig 2024 negyedik negyedévében megérkezzen a típusnak otthont adó magyrországi bázisra, Kecskemétre."
Valószinű, de a gyár elemi érdeke, hogy flottul menjen minden, a hazai gépeken kivül három európai megrendeléssel a zsebükben nem engedhetnek meg csúszást a gyártási programban. Ez nekünk különösképpen előnyös, mert az első felhasználók tapasztalatai lesznek a legértékesebbek a további eladások szempontjából, nem a szórolapok és újságcikkek.Sztem a Brazil "visszamondás" miatt előrébb kerültünk.
Az, hogy most a két utántöltő-szállító repülőgép fél év ide-oda gyakorlatilag nem számít. Nagyobb arányú teherszállítás szerintem nem lesz, max a iraki kontingens felszerelésének szállítása és szupportja. A Balti misszió 2025-ben lesz. Ami fontos lenne, hogy a tankerképességet, tehát a JAS-39 Grifekkel a certificate mikor lesz meg, és a svédek, a brazilok, vagy a mi légierőnk gépeivel fogják ezt a folyamatot először a típusnál végrehajtani. Jó lenne egy harmadik rendelése, mert egy javításon/karbanartáson mellett, két harafoghatónak kéne lenni. Ezt talán még a mai gazdasági helyzetben is ki tudná fizetni a büdzsé.
Valószinű, de a gyár elemi érdeke, hogy flottul menjen minden, a hazai gépeken kivül három európai megrendeléssel a zsebükben nem engedhetnek meg csúszást a gyártási programban. Ez nekünk különösképpen előnyös, mert az első felhasználók tapasztalatai lesznek a legértékesebbek a további eladások szempontjából, nem a szórolapok és újságcikkek.
Ez gyakorlatilag minden új tipusra igaz most is,...igaz volt a régiekre is, mint pl. a Herki. "Bucik" voltak, vannak és lesznek is, csak ne legyen komoly, igen.az első 30+db az fixen a béta teszter
Na alakul ez!https://honvedelem.hu/hirek/a-terve...c-390-katonai-szallitorepulogep-gyartasa.html
"A Magyar Honvédség Parancsnoksága Haderőtervezési Csoportfőnökség (MHP HTCSF) - mint a KC-390 Katonai Szállítórepülőgép Képességfejlesztési Program szakmai felelősének vezetésével - szakértői szintű katonai delegáció látogatott a brazíliai Gavião Peixotoba, az Embraer telephelyére szeptember 19-21. között."
![]()
Eleve háromról volt szó, de vírus illetve a cargo gép elvitte a harmadikat... manapság nem tudom, kettő mellé nehéz a harmadikat surgosnek titulálni, tudod, hogy megy, van már kettő, nem az a legsürgősebb stb.Az, hogy most a két utántöltő-szállító repülőgép fél év ide-oda gyakorlatilag nem számít. Nagyobb arányú teherszállítás szerintem nem lesz, max a iraki kontingens felszerelésének szállítása és szupportja. A Balti misszió 2025-ben lesz. Ami fontos lenne, hogy a tankerképességet, tehát a JAS-39 Grifekkel a certificate mikor lesz meg, és a svédek, a brazilok, vagy a mi légierőnk gépeivel fogják ezt a folyamatot először a típusnál végrehajtani. Jó lenne egy harmadik rendelése, mert egy javításon/karbanartáson mellett, két harafoghatónak kéne lenni. Ezt talán még a mai gazdasági helyzetben is ki tudná fizetni a büdzsé.
Ez gyakorlatilag minden új tipusra igaz most is,...igaz volt a régiekre is, mint pl. a Herki. "Bucik" voltak, vannak és lesznek is, csak ne legyen komoly, igen.
Ez nincs így. Minden attól függ, hogy a gyártó mennyi pénzt fordít a "béta" tesztelésre, illetve hogy mennyire bízik meg a saját termékében.Ez gyakorlatilag minden új tipusra igaz most is,...igaz volt a régiekre is, mint pl. a Herki. "Bucik" voltak, vannak és lesznek is, csak ne legyen komoly, igen.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..