Azért innen elég kockásnak tűnnek az ívek.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
.Azért innen elég kockásnak tűnnek az ívek.
Még két KCnek...Lehet tartogatva van valami másnak...
Hat, a mission criticalnak semmi koze a beveteshez, a "kritikus fontossagu bevetesek szempntjabol" rohejesen hosszu, de a readyness meg keszenleti szint tartasa lenne, ami szinten 3x annyi gepeles, es ne haragudj, de qrvara nem cikket irok ide penzert, ezert ugy fogom tovabbra is irkalni a magamet, ahogyan akkor es ott eppen jolesik, gyakran sporolva az idommel.A karbantartás, bevetés megy, a karbantartás már nem. Te viszont állj vissza nyugodtan a magyarra ha már itt kommunikálsz. Mert nevetséges az egy szó magyar, egy szó angol.
Az a minimum lesz, lasd korabban a 3x szorzot. En 4 ilyet tartanek optimalisnak, mondjuk a kovetkezo 10 even belul, akkor nem is kopnak annyira.Egynek legalább...
Hat, a mission criticalnak semmi koze a beveteshez, a "kritikus fontossagu bevetesek szempntjabol" rohejesen hosszu, de a readyness meg keszenleti szint tartasa lenne, ami szinten 3x annyi gepeles, es ne haragudj, de qrvara nem cikket irok ide penzert, ezert ugy fogom tovabbra is irkalni a magamet, ahogyan akkor es ott eppen jolesik, gyakran sporolva az idommel.
Alakulhatna később is, a korai szériás példányokkal kínlódjon inkább valaki más...!!!Alakul az első magyar KC-390 - HTKA - Haditechnikai Kerekasztal
Az EMBRAER által közzétett képek szerint kezd összeállni az első magyar KC-390 Millenium típusú teherszállító repülőgép.htka.hu
Alakulhatna később is, a korai szériás példányokkal kínlódjon inkább valaki más...!!!
Gondolom ezt tették a németek is, amikor a drága, vadiúj fejlesztésű Atlasaik üzemképtelenül vesztegeltek. Így ezután Herculeseket vettek...
Mondjuk ennek az egyik legfőbb oka bonyolult teljesen új hajtómű volt ami itt egy kiforrott és elterjedt típus.Gondolom ezt tették a németek is, amikor a drága, vadiúj fejlesztésű Atlasaik üzemképtelenül vesztegeltek. Így ezután Herculeseket vettek...
Ez neki nem számít,...meg más se. Csak a herki.Mondjuk ennek az egyik legfőbb oka bonyolult teljesen új hajtómű volt ami itt egy kiforrott és elterjedt típus.
Ez így igaz. Ám sok más típusnál jóval nagyobb volt a kiforrott alkatrészek aránya, de ott is előfordultak hibák. Arcas fórumtársunk kedvéért íme 2 amerikai példa:Mondjuk ennek az egyik legfőbb oka bonyolult teljesen új hajtómű volt ami itt egy kiforrott és elterjedt típus.
A kérdés a milyen mértékűeket.Ez így igaz. Ám sok más típusnál jóval nagyobb volt a kiforrott alkatrészek aránya, de ott is előfordultak hibák. Arcas fórumtársunk kedvéért íme 2 amerikai példa:
Gondolj pl. a civil B737 MAX-ra, mely a hajtómű és néhány kisebb alkatrész kivételével teljesen megegyezett a már jól bevált B737NG-vel, ám 1 egyszerű érzékelő és néhány ember hibája több száz utas és a személyzet halálát okozta...
De említhetem a hibáktól hemzsegő KC-46A tankert, mely néhány tankoláshoz nélkülözhetetlen alkatrész kivételével teljesen megegyezik a "hibátlan" B767-essel. - Itt szerencsére nem voltak halálos áldozatok...
Összegezve: Lehet európai, amerikai vagy orosz, az új fejlesztések "gyermekbetegségeket" hoznak magukkal...
...mindketto Boeing....Ez így igaz. Ám sok más típusnál jóval nagyobb volt a kiforrott alkatrészek aránya, de ott is előfordultak hibák. Arcas fórumtársunk kedvéért íme 2 amerikai példa:
Gondoljunk, ez kurvara nem igaz. Meg ha nem is erted, mi tortent ott es miert, kapasbol azt kellene megkerdezned, mi volt az a sw es miert kellett, maris rajonnel, hogy nem igaz, hogy ugyanaz volt...Gondolj pl. a civil B737 MAX-ra, mely a hajtómű és néhány kisebb alkatrész kivételével teljesen megegyezett a már jól bevált B737NG-vel, ám 1 egyszerű érzékelő és néhány ember hibája több száz utas és a személyzet halálát okozta...
Ujabb Boeing, ujra ugyanaz a root cause.De említhetem a hibáktól hemzsegő KC-46A tankert, mely néhány tankoláshoz nélkülözhetetlen alkatrész kivételével teljesen megegyezik a "hibátlan" B767-essel. - Itt szerencsére nem voltak halálos áldozatok...
Nem ez volt a kerdes, hanem a te ertelmetlen, rosszindulatu panikkeltesed meg gyezinformacijad itt ket eve.Összegezve: Lehet európai, amerikai vagy orosz, az új fejlesztések "gyermekbetegségeket" hoznak magukkal...