[HUN] Embraer KC-390 Millennium

Embraer advances in the production of the first KC-390 Millennium for Hungary

311125533_5108495009255955_3334512952465171490_n.jpg

Azért innen elég kockásnak tűnnek az ívek.
 
A karbantartás, bevetés megy, a karbantartás már nem. Te viszont állj vissza nyugodtan a magyarra ha már itt kommunikálsz. Mert nevetséges az egy szó magyar, egy szó angol.
Hat, a mission criticalnak semmi koze a beveteshez, a "kritikus fontossagu bevetesek szempntjabol" rohejesen hosszu, de a readyness meg keszenleti szint tartasa lenne, ami szinten 3x annyi gepeles, es ne haragudj, de qrvara nem cikket irok ide penzert, ezert ugy fogom tovabbra is irkalni a magamet, ahogyan akkor es ott eppen jolesik, gyakran sporolva az idommel. :cool:
 
Hat, a mission criticalnak semmi koze a beveteshez, a "kritikus fontossagu bevetesek szempntjabol" rohejesen hosszu, de a readyness meg keszenleti szint tartasa lenne, ami szinten 3x annyi gepeles, es ne haragudj, de qrvara nem cikket irok ide penzert, ezert ugy fogom tovabbra is irkalni a magamet, ahogyan akkor es ott eppen jolesik, gyakran sporolva az idommel. :cool:

Azért megtisztelhetnéd a társaságot, többen értékelnék.
 
Mondjuk ennek az egyik legfőbb oka bonyolult teljesen új hajtómű volt ami itt egy kiforrott és elterjedt típus.
Ez így igaz. Ám sok más típusnál jóval nagyobb volt a kiforrott alkatrészek aránya, de ott is előfordultak hibák. Arcas fórumtársunk kedvéért íme 2 amerikai példa:

Gondolj pl. a civil B737 MAX-ra, mely a hajtómű és néhány kisebb alkatrész kivételével teljesen megegyezett a már jól bevált B737NG-vel, ám 1 egyszerű érzékelő és néhány ember hibája több száz utas és a személyzet halálát okozta...

De említhetem a hibáktól hemzsegő KC-46A tankert, mely néhány tankoláshoz nélkülözhetetlen alkatrész kivételével teljesen megegyezik a "hibátlan" B767-essel. - Itt szerencsére nem voltak halálos áldozatok...

Összegezve: Lehet európai, amerikai vagy orosz, az új fejlesztések "gyermekbetegségeket" hoznak magukkal... :(:(:(
 
  • Tetszik
Reactions: vilmoci
Ez így igaz. Ám sok más típusnál jóval nagyobb volt a kiforrott alkatrészek aránya, de ott is előfordultak hibák. Arcas fórumtársunk kedvéért íme 2 amerikai példa:

Gondolj pl. a civil B737 MAX-ra, mely a hajtómű és néhány kisebb alkatrész kivételével teljesen megegyezett a már jól bevált B737NG-vel, ám 1 egyszerű érzékelő és néhány ember hibája több száz utas és a személyzet halálát okozta...

De említhetem a hibáktól hemzsegő KC-46A tankert, mely néhány tankoláshoz nélkülözhetetlen alkatrész kivételével teljesen megegyezik a "hibátlan" B767-essel. - Itt szerencsére nem voltak halálos áldozatok...

Összegezve: Lehet európai, amerikai vagy orosz, az új fejlesztések "gyermekbetegségeket" hoznak magukkal... :(:(:(
A kérdés a milyen mértékűeket.
 
  • Hűha
Reactions: formosa1
Ez így igaz. Ám sok más típusnál jóval nagyobb volt a kiforrott alkatrészek aránya, de ott is előfordultak hibák. Arcas fórumtársunk kedvéért íme 2 amerikai példa:
...mindketto Boeing....

Gondolj pl. a civil B737 MAX-ra, mely a hajtómű és néhány kisebb alkatrész kivételével teljesen megegyezett a már jól bevált B737NG-vel, ám 1 egyszerű érzékelő és néhány ember hibája több száz utas és a személyzet halálát okozta...
Gondoljunk, ez kurvara nem igaz. Meg ha nem is erted, mi tortent ott es miert, kapasbol azt kellene megkerdezned, mi volt az a sw es miert kellett, maris rajonnel, hogy nem igaz, hogy ugyanaz volt...

De említhetem a hibáktól hemzsegő KC-46A tankert, mely néhány tankoláshoz nélkülözhetetlen alkatrész kivételével teljesen megegyezik a "hibátlan" B767-essel. - Itt szerencsére nem voltak halálos áldozatok...
Ujabb Boeing, ujra ugyanaz a root cause.

Összegezve: Lehet európai, amerikai vagy orosz, az új fejlesztések "gyermekbetegségeket" hoznak magukkal... :(:(:(
Nem ez volt a kerdes, hanem a te ertelmetlen, rosszindulatu panikkeltesed meg gyezinformacijad itt ket eve.
 
  • Vicces
Reactions: formosa1
A novemberi Aeroban vannak a gyártásról érdekességek.
A törzs kész, idén dobják fel a szárnyakat és a farokrészt. Jövő év elején készül a pilótafülke kiépítése, műszerek, kapcsolók stb.. 2023 második negyedévben a deszanttér felszerelése következik, illetve ekkora tervezik bekapcsolni először az elektromos hálózatot, hidraulikus rendszert. Az első földi és repülési próbák második félévben.
2024 második negyedévében tervezik a brazíliai átadót.

A második gépet decemberben kezdik el összeszerelni és 2024 végére tervezik átadni.