[HUN] Aero Vodochody / HSC Aerojet Zrt (Hu, 80%) + Omnipol (Cz, 20%)

A Motor Sich ukran es eladtak a kinaiaknak a ceg felet. Kesobb, jo cigany ukran szokas szerint megprobaltak visszahuzni, a jelenlegi ukran ex-tancos-komikus tevesztar elnok szankciot leptetett eletbe a kinaiak ellen, strategiai erdekre hivatkozva (elotte nem volt az?), mire a kinaiak $4.5 milliardra pereltek be az ukranokat Hagaban, es nem adtak vissza a $250M befektetesuket (vmi $100M kolcsont az ukranoknak szinten vissza kell fizetni kinaiaknak.)
Kozben Zelenszkijek hazalnak a torokoknel 50% csomaggal, meg kb mindenkinel... igazi ciganyukran tempo.
Amugy ma mar mindegy, mert Zaporizsijanal van a telepuk, szoval ketlem, hogy sok minden keszulne ott manapsag, az oroszok precizen szarra bombaztak a gyarat...
Ezért gondoltam, hogy idemenekíthettük volna a tudást...Építhettünk volna saját hajtóműgyárat...
 
az új gyár sem itt nyílik, hanem a tótoknál.
.
.
Jó kérdés, hogy mit jelent az "új gyár" aeróéknál. Tényleg egy gyár, sok-sok szerszámgéppel, vagy csak egy nagy könnyűszerkezetes épület, ahol jórészt kézi munkával összeszerelik az odahordott alkatrészeket, részegységeket?
.
Azok a hatalmas megrendelésszámok, amik itt elhangzanak, sőt egy részük nem is megrendelés, csak vágyálom, nemhogy kettő, de egy "gyárat" se terhelnek túl.
 
Ezért gondoltam, hogy idemenekíthettük volna a tudást...Építhettünk volna saját hajtóműgyárat...
Ez így kurvára nem igaz. A kínaiak megvették a Motorszicset tokkal-vonóval. Az amerikaiak beszartak, hogy nehogy már kína kezébe kerüljön egy csomó eégsz használható hajtómű terve stb. és ezért az ukrán kormányt (akármelyiket is) utasításották, hogy a nemzetközi jogot a fenébe dobva, ne engedje hozzájutni a ferde szeműeket a megvásárolt tulajdonukhoz. Egyébként én sem szerettem volna ha kínai kézbe kerül, de az ameriaika mesterkedése egyszerűen undorító volt. A kínaiak nemzetközi bíróságon követelik a tulajdonukat vagy kurva nagy összegű kártérítést...
 
Ez így kurvára nem igaz. A kínaiak megvették a Motorszicset tokkal-vonóval. Az amerikaiak beszartak, hogy nehogy már kína kezébe kerüljön egy csomó eégsz használható hajtómű terve stb. és ezért az ukrán kormányt (akármelyiket is) utasításották, hogy a nemzetközi jogot a fenébe dobva, ne engedje hozzájutni a ferde szeműeket a megvásárolt tulajdonukhoz. Egyébként én sem szerettem volna ha kínai kézbe kerül, de az ameriaika mesterkedése egyszerűen undorító volt. A kínaiak nemzetközi bíróságon követelik a tulajdonukat vagy kurva nagy összegű kártérítést...

Egy egész háború szól most ilyen dolgokról.
 
KC-390-be mit gyárt az Aero?
A második jelentős együttműködési program az Embraer KC-390 katonai szállító repülőgépek gyártása. Ebben az esetben is az Aero szállítja a szárny fix bevezető éleit, miközben az A220 projekthez hasonlóan a fejlesztésben is részt vesz. Ezen kívül részt vesz a hajótest hátsó részének gyártásában, beleértve a rakodórámpát is, valamint az ajtókat is gyártja. "A repülőgép sikerült, sikerült leváltania a hagyományos szállító C-130 Herculest" - állítja az Aero vezetője.„Nagyon örültünk a KC-390 közelmúltbeli sikerének Hollandiában, és tudomásunk van a készülőben lévő további szerződésekről. Ugyanakkor igyekszem a szerepünket erősíteni. Júniusban együttműködési megállapodást kötöttünk az Embraer-rel Közép-Európáért, érdekeltek vagyunk abban, hogy a KC-390 szolgáltatás gyártása és nyújtása nagyobb arányban történjen a helyi régió számára. A felhasználók száma növekedni fog, ahogy a Hercules fokozatosan kivonja magát, és a japán Kawasaki C-2-t tartom az egyetlen igazi versenytársnak a C-130J új verziója mellett" - teszi hozzá.
 
  • Tetszik
Reactions: Aladeen and Pogány
Elkészült újabb két kazah L-39-es nagyjavítása és október elején már haza is szállították őket...
310161918_510586817739675_2467862852617099954_n.jpg
309504347_510587007739656_1375650805026975007_n.jpg
 
"AERO Vodochody: We're heading to Tunisia for the International Aerospace & Defence Exhibition, where we will exhibit alongside more than 200 companies. If you're going to IADE, we look forward to seeing you from Wednesday, October 12th to Sunday, October 16th, at booth number D55."
 
  • Tetszik
Reactions: SilvioD
Egyiptomot kellene rábeszélni, hogy a JL-8-at, az L-59-et, meg fejből a franc tudja már mit ezekre kellene leváltsák.
 
  • Tetszik
Reactions: SilvioD
"AERO Vodochody: We're heading to Tunisia for the International Aerospace & Defence Exhibition, where we will exhibit alongside more than 200 companies. If you're going to IADE, we look forward to seeing you from Wednesday, October 12th to Sunday, October 16th, at booth number D55."
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Nézem hogy mi ez a semmitmondó twitter oldal, amit linkeltél... de rájöttem hogy elrontottad a linket. Valószínűleg inkább ezt akartad linkelni.

"Az albatrosz L 39 NG nagyon népszerű harci madár Afrikában. A repülőgép gyors, nagyon manőverezőképes, és a 4. generációs vadászgépekhez méltó csúcstechnológiájú avionikával van felszerelve. Algéria, Ghána, Nigéria, Egyiptom és még Tunézia is érdeklődik iránta !"

Fez_E9GXEAAW66_
Fez_dF5WAAYkSef
 
  • Tetszik
Reactions: SilvioD
"Az albatrosz L 39 NG nagyon népszerű harci madár Afrikában.
.
Mekkora hasbaakasztó kamu ez. :) Népszerű.... :) Mert mennyit adtak már el?
.
A repülőgép gyors
.
Mihez képest?
.
, nagyon manőverezőképes
.
Mihez képest?
.
és a 4. generációs vadászgépekhez méltó csúcstechnológiájú avionikával van felszerelve.
.
Ez is sima PR kamu. A 4. gépeknek pl van radarja, meg sokminden más is.
.
Algéria, Ghána, Nigéria, Egyiptom és még Tunézia is érdeklődik iránta !"
.
Sőt én is érdeklődök iránta, mert érdeklődni ingyen van.
 
  • Tetszik
Reactions: gafzhu
Mekkora hasbaakasztó kamu ez. :) Népszerű.... :) Mert mennyit adtak már el?
Mihez képest?
Mihez képest?
Ez is sima PR kamu. A 4. gépeknek pl van radarja, meg sokminden más is.
Sőt én is érdeklődök iránta, mert érdeklődni ingyen van.
Ha lenne egy twitter fiókod és ezt oda írtad volna ki, akkor utána egy tunéziai fórumon lehet hogy azon pörögnének ottani fórumozók hogy sz@r az NG, mert te magyar vagy és az Aero magyar tulajdonban van, ezért neked biztos jó információid vannak... :)
 
Ha lenne egy twitter fiókod és ezt oda írtad volna ki, akkor utána egy tunéziai fórumon lehet hogy azon pörögnének ottani fórumozók hogy sz@r az NG, mert te magyar vagy és az Aero magyar tulajdonban van, ezért neked biztos jó információid vannak... :)
Ettől függetlenül mondjuk szar az NG
 
Ha lenne egy twitter fiókod és ezt oda írtad volna ki, akkor utána egy tunéziai fórumon lehet hogy azon pörögnének ottani fórumozók hogy sz@r az NG, mert te magyar vagy és az Aero magyar tulajdonban van, ezért neked biztos jó információid vannak... :)
.
.
Nem akarom konkretan leszarozni az NG-t. Tisztelem a mernökök munkajat, akik a 60-as evekben egy akkor jo gepet hoztak letre. Azokat, akik most az L-39 program maradvanyai körul bohockodnak, azokat kevesbe, bar itt sem föleg a mai mernökre gondolok.
.
Szoval igyekszem tisztelettel nyilatkozni, de nem könnyu, mert ha olyanokkal jönnek, hogy az "NG nepszeru Afrikaban", az sima bicskanyitogato bullshit. Az meg gyerekkori autoskartyas erv, hogy de az "NG gyors", remelem, inkabb valami forditasi hiba volt, mert ez mar a szanalmas szint.