F-35 Lightning II (Lockheed Martin)

Ez az egyetlen dolog, amiben egyetértünk. Hogy te el sem olvastad vagy fel sem fogtad, hogy én miről beszélek, csak vitatkozol több hsz-en keresztül a semmiről.




Most úgy őszintén! Szerinted én mondtam többet? Nem akarom magamat ismételni, de te hajtogatod csak, hogy ez alapján a lopakodóra hogy lehet rakétát indítani meg főleg hogyan nem. Van egy egyéni lelki problémád, hogy le akarod lőni az F-35-öt, de nem tudod.
Bele vagy betegedve, hogy én azt mondtam neked, hogy nem igaz az, hogy nem tudnák az F-15-ösök, hogy honnan szedték le a társukat, ha a gyakorlaton rakétaindítás is lett volna, mert a hat radar pásztázza az égboltot és több, mint valószínű, hogy az a "hú bazd meg, ott van valami" alapján nagyon hülyének kéne lenniük ahhoz, hogy ne jöjjenek rá, hogy nem onnan indított senki, ahol nem villant pötty.

Csak a te lelkedben van az, hogy te le akarod lőni. És lényegében vitatkozol szerintem saját magaddal. Ha valaki tudja, hogy az ellenfélnél lopakodó van és megfordul az összes ilyen villanásnál, mert feltételezi azt, hogy az egy kinyíló kamra volt, az számomra teljesen elfogadható, benne van abban, amit én mondtam. Ha valaki EW zavarást kapcsol, az is benne van. Ha nem csinál semmit, csak bemondja a rádióban, hogy onnan lőtték le, az is benne van abban, amit én mondtam.

Szerintem mindenki érti, csak te nem, hogy nálam rakéta a lopakodóra soha nem is ment. Miközben válaszaid átlag 60%-a arról szól, hogyan tagadod, hogy ez hogyan érne célba...
És most már tényleg ez volt az utolsó utáni, csak annyira örülök, hogy megértetted és leírtad, hogy azt sem tudod, hogy én miről beszélek.
Látom,hozod a szokásos formádat
 
Falsch.Attol,hogy mindkét fél ugyan olyan tipusú gépeket birtokol,még nem feltétlenül lesznek egyenrangúak.Egyrészt a fegyverzet,másrészt a személyzet,harmadrészt a harcvezetés kavalitásai különbözhetnek.(pl,az egyik félnek AMRAAM rakétái vannak,addig a másik fél a kettős irányitófejjel rendelkező Stunnerrel van elletva.A Stunner eredetileg légiharc rakéta,ugyanis.Máris nem egyenlőek a feltételek).Ugyanakkor visszatér a 60as évek helyzete.A pilóták aktiv kereséssel,kisebb távolságbol fognak harcot vivni.(szélsőséges estben majd megint az lesz,hogy az IR keresőn/DASon elöbb felfedezi az ellent,mint a lokátora képernyőjén).Szóval nem történik semmi nagy csoda,csak a nagy helyzetképeket adó lokátor/AWACS lefedettség elötti kor hadműveleti-harcászati eljárásai térnek vissza.Ha meg a rakéta elháritás rendszerei fejlődnek olyan szintre,hogy anulálják az AAMeket (ebben én nem hiszek,hisz közben az AAMek is fejlődni fognak),akkor újra előjön a gépágyús harc.
LÉZERÁGYÚÚÚÚ :hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos:
 
Így?
F-35 is a utter joke:

F-35s acquired by South Korea have been out of service 234 times in 18 months due to malfunctions, including 172 emergency landings.
Ok, ez ennyi. Közben megtaláltam a twitteren is ugyanezt.

Érdeke hogy az általam linkelt cikkben szereplő "The low availability rate, caused by malfunctions, grounded the ROKAF F-35s on 172 instances, while in 62 cases the jets could fly but they were somehow limited, and unable to carry out certain missions." -ből a telegram posztban már "172 emergency landings" lett.
 
Ok, ez ennyi. Közben megtaláltam a twitteren is ugyanezt.

Érdeke hogy az általam linkelt cikkben szereplő "The low availability rate, caused by malfunctions, grounded the ROKAF F-35s on 172 instances, while in 62 cases the jets could fly but they were somehow limited, and unable to carry out certain missions." -ből "172 emergency landings" lett.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Erre az írásra hivatkozik az a cikk is, amit én linkeltem tegnap. A koreai írásban sincs szó "emergency landings"-ről. 172 esetben a hibák miatt fel sem szálltak, 62 esetben pedig úgy repültek hogy valami nem működött a gépen.
Jaja. A Telegram bejegyzés egy másik Telegram oldalra hivatkozik, akinek van Twittere is.


The Sirius Report.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A Dél-Korea által beszerzett -35-ös gépek 18 hónap alatt 234 alkalommal álltak üzemen kívül meghibásodások miatt, beleértve 172 kényszerleszállást.
Az idézet még a sg fórumról van :D
"Valahol felsír egy molnibalage"
 
A Dél-Korea által beszerzett -35-ös gépek 18 hónap alatt 234 alkalommal álltak üzemen kívül meghibásodások miatt, beleértve 172 kényszerleszállást.
Az idézet még a sg fórumról van :D
"Valahol felsír egy molnibalage"
Egy új típus, ami egyben 1 új generáció, az kezdetben sok hibát jelent. Kivéve Brazíliát és Kínát, mert ott már elsőre is "csak hibátlant" gyártanak. - Utóbbit mindenki tudja, aki egyszer az életben vásárolt már a kínai piacon... :):):)
 
Eielson AFB
FfSNfReWQAELuy5
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Amúgy senki sem ekézi a stealth dolgot. Legalábbis én semmiképp.
És nem is kell személyes támadásnak se venni, ráadásul tudtommal itt a fórumon senkit se anyakönyveztek Stealth családnévvel.

Csak arra utalok, hogy a folyamatos fejlesztések számára a logikailag következő kötelező egérút már nem az ellen-stealth lesz, hanem a stealth repülőgépek, vagy akármilyen repülőgép, légvédelem, bárakármi által indított rakéták kivédése. Mert az szedi le a repülőgépet, a többi csak helyzetbe hozza a fegyvert magát.
A No Escape Zone jelenlegi ismereteink szerint arról szól, hogy magát a rakétát kinematikailag ebben a tartományban elkerülni már nem lehet, illetve, hogy a közelségi gyújtó minden esetben a megfelelő hatásos távolságon belül működik el, és mindenképpen el is fog működni.
Ez ma az alapvetés.

Ebből mi következik? Hogy a stealth kora lejárt? Nem. Hogy akkor erőnek erejével mégis megpróbáljuk kimanőverezni a rakétát? Ez sem fog már működni.
Az következik, hogy a fejlesztőknek el kell mozdulni abba az irányba, hogy vagy ne működjön a közelségi gyújtó és ezzel statisztikailag csökkentsék le a rakéta hatásos találatának esélyét; vagy működjön, de kellően messze. Azt kell ehhez érteni, hogy mitől, hogyan működik egy közelségi gyújtó, magyarán: végül mitől robban fel a rakéta? Ha ez megvan, ezt kell a géptől kellő távolságból szándékosan triggerelni, el kell érni, hogy a rakéta még az előtt semmisüljön meg, hogy a gépben kárt tegyen. Ehhez viszont pontosan ismerni kell a rakéta helyzetét, akármekkora is a NEZ.
Jelen fizikai ismerteink szerint ez a rendszer csakis valamilyen nagy energiájú, koherens energiaimpulzus kell, hogy legyen, ami célirányosan képes kiütni a közeledő fegyvert.

Biztos vagyok benne, hogy az amúgy elkerülhetetlen stealth elterjedéstől függetlenül a harci gépek fejlesztése ebbe az irányba fog elmozdulni. És ami még ebből következik: egy ilyen fejlesztés természetesen utol fogja érni a már meglévő F-35-ösök családját is, tehát az megint el fog indítani egy pajzs és kard viszonyrendszerű fejlesztést.
Ez az egész pontosan addig fog tartani, amíg el nem érjük a fejlesztések ésszerű fizikai korlátait. Ha ez megvan, onnantől kezd majd leszűkülni, majd visszaszorulni a légi harcászat, lévén, a kialakult patthelyzet miatt más síkokon kell majd folytatni a küzdelmet.
That's what I talking about!!!
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby