Elnézve a Bpesti forgalmat, mindenki autóval rallyzik ha kell, ha nem.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Viszont annyira szervilis lett a történet, hogy Hernádi a mandinak benyögött egy ilyet:Nem bírták az Eus manis fost, a háborús szankciókat, az inflációt, meg minden szart egyben, aztán mivel mindenki követelt, Orbán külföldön volt, a lobby meg behúzta a döntést. Semmivel se lesz jobb, csak minden innentől drágább lesz. Gondolom az árstoppokat kivezetik, de minden csak szarabb lesz, és a végén még az eus manit se kapják meg. Megbukni nem fognak, ahhoz továbbra is a világ legBALfaszabb hazaáruló ellenzéke tartózkodik hazánkban, de legalább most azért fogják basztatni őket, hogy miért nincs fix áras benya.
Egész pályás letámadás indult, beáldozták a benyát. Túl sok kamut nyomott a média. Viszont vérszemet kaptak, innentől médiaterror, majd azt követően folyamatos szar döntések várhatóak.
Na abban sok köszönet nem lett volna.Igazság szerint, én ellátásbiztonsági vészhelyzetre hivatkozva a hadsereg írányítása alá helyeztem volna a MOLt. Ezt Boros Imre is felvetette.
Azért gondolom te is 480-ért tankoltal.Jaj már... a MOL számára veszteséges volt az ársapka. Brutálisan. El is hangzott a kormányinfón:
"Mekkora veszteséget okozott a Molnak a benzinárstop? - kérdezte az Index. Hernádi szűkszavúan válaszolt: "nagyot" - mondta."
forrás: HVG
Orbán vezette be az ársapkát, mert ugyan ez egy hibás módszer, de a proliknak könnyen eladható. Most meg ugyanő szüntette meg, mert akkor káoszt okozott már, hogy az veszélyeztette a népszerűségét.
Nagytőke - Emberek 1:0
Akkor leírom lassan is, hogy megértsd. Brüsszel felvett Magyarország nyakára egy kurvanagy hitelt amiből jogosan jár a saját rész Magyarországnak, ennek ellenére nem adtak Magyarországnak a neki járó pénzből, míg a hitelt továbbra is fizetnie kell és garantálnia. A többi csak mellébeszélés és szerecsen mozsdatás amit csináltok, ezek a kurva kemény tények.
A "vagy melyik kikötővel" nem tudom hogy volt a sztori, de egész biztosan te sem, mert azt sem tudod miről van szó, még a nevét se.
Hülyeség lenne. Van elég üzemanyag, max nincs úgy kinyalva az emberek feneke, hogy ha van pénze, akkor minden van -lehetőleg azonnal.
Még elég messze van, hogy a mindennapi életminőséget nagy mértékben csökkentse -és ez is csak egy jóléti konjunktúrához mérve. Az üzemanyag ellátás biztonsági vészhelyzete kb. az, mikor nem jut árú a boltokba, nem megy ki a mentő, nincs tömegközlekedés stb. Ez meg messze van. Ez max. kényelmi és hangulati dolog.
![]()
Jött a benzinkáosz, a mentők elsőbbséget kérnek, az áruszállítók aggódnak
Egyre több területen érződnek az üzemanyagkrízis következményei.nepszava.hu
Tehát meg lehetett oldani állami fennhatóság nélkül úgy, hogy mindenféle hisztéria mellé jött először az OMV-s, majd a MOL-os előállítási kapacitás csökkenése.![]()
Jött a benzinkáosz, a mentők elsőbbséget kérnek, az áruszállítók aggódnak
Egyre több területen érződnek az üzemanyagkrízis következményei.nepszava.hu
Akinek szükséges tankolnia, annak így se lett megfizethetetlen és már nem lehet arra sem hivatkozni, hogy azért nincs üzemanyag, mert ársapka van.Az 5* "csődbement" népszava...
Szerintem ez a hiány így utólag szándékos volt, mind a Mol, mind a kormányzat részéről.
Az egész üzemanyag ársapka az utolsó "covid tél" áthidalására lett kitalálva, aztán jött az ukrán balhé és mára még nagyobb kakiban vagyunk, amikor kellene máshová a pénz.
Úgyhogy győzött a balos javaslat, eltörölték, gondolom a dk és bábpártjai most bőszen hirdetik mindenhol, hogy "Ez az, megcsináltuk."
"Tehát a hétfőn életbe lépett, Magyarországra nem vonatkozó korlátozás miatt volt benzinhiány már szerdán, továbbá a jövő februártól érvényes, ránk szintén nem vonatkozó szankció miatt kellett kivezetni az üzemanyag hatósági árát most december elején, amelynek bevezetését a háború miatt elszálló energiaárak indokolták az orosz agresszió megindulása előtt 3,5 hónappal korábban. "itt nézhető
minden drágul rögtön 20% ot, mert sajnos emelkedett az üzemanyagár (hogy valójában nem, az a boltokat nem fogja érdekelni)Akinek szükséges tankolnia, annak így se lett megfizethetetlen és már nem lehet arra sem hivatkozni, hogy azért nincs üzemanyag, mert ársapka van.
700 felett autópályán a 95ös. Hirtelen minden van, sőt, bepótol a magyar ügyeskedő mindent.
Jött az olcsó orosz olaj, azt feldolgozta a MOL majd hatalmas nyereséggel eladta, külföldön. Ennek a végére tett pontot az eu dec1től. Lett is nyomban nem működő finomító, benzin hiány és ársapka törlés. Valamiből meg kell szegényeknek élniük ...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..