M1 Abrams (USA)

aelnyMJ.jpg


j5fCWjP.jpg


Legyártanak egy belső vázat, és onnan építik fel, kifele haladva, és jön a külső, mely ápol, s eltakar.

És a végeredmény:

PXa88Ul.jpg
Azt meg tudod állapítani, ez (ezek) melyik variáns?
 
aelnyMJ.jpg


j5fCWjP.jpg


Legyártanak egy belső vázat, és onnan építik fel, kifele haladva, és jön a külső, mely ápol, s eltakar.

És a végeredmény:

PXa88Ul.jpg

Első képen látszódik, hogy a belső lemezre/falra valami tartók kerülnek merőlegesen, kerek lyukakkal. És nyilván arra az újabb, külső lemez. De mi kerül a két lemez köze, ha kerül valami?
 
Első képen látszódik, hogy a belső lemezre/falra valami tartók kerülnek merőlegesen, kerek lyukakkal. És nyilván arra az újabb, külső lemez. De mi kerül a két lemez köze, ha kerül valami?

Nem robbanás alapú reaktív páncél. Vagyis NERA.
iu

iu


Ugyan ez a páncélzata a Challenger 1-nek is. És ennek egy módosított változata van a Leopárd 2-ben is.
A tankos PDF-emben ezek megtalálhatóak :rolleyes:
 
Lőfegyverrel mozgásképtelenné tenni az Abramset?

"During the 2003 Invasion of Iraq, Iraqi snipers quickly learned that shooting the hub caps on the M1 Abrams could disable the tank's roadwheels.

-

The hub caps are filled with oil to lubricate the roadwheel hub and keep it from overheating.

When the hub assembly overheats, it can fail and cause the roadwheels to break-off from the suspension arms.

-

The hub caps on all armored vehicles are unarmored and vulnerable to small arms fire.

Even then, these are often made of metal and an average soldier with no in-depth knowledge of armored vehicles would likely assume that the hub caps cannot be damaged by rifle caliber bullets.

However, the hub caps on the M1 Abrams are made of transparent polycarbonate plastic, intended to make it easier to check the oil levels and know when to refill it with lubricant.

Given that plastic objects are obviously not bullet proof, Iraqi insurgents probably figured that shooting these can do some significant damage to the tank, especially when they start leaking oil when shot at.

Because of this, M1 Abrams tank crews often had to replace worn out overheated roadwheel hubs, with many instances of roadwheels simply breaking and rolling off while the tanks were on the move.

~Licayan09~
"
https://www.facebook.com/groups/htmf2/permalink/1558205004656581/?flite=scwspnss
 
  • Hűha
Reactions: enzo
Nem mind. Külön kategóriákba vannak osztva, hogy mi az ami rendben van tartva, mi az ami "megfigyelve van" és mi az ami alkatrészbánya vagy elbontásra vár. Van egy bizonyos hányada a hadianyagnak, ami elvileg szerződés szerint működésképes kell legyen. Az, hogy betartják-e a szerződést és mik a valós mutatók, arról ugyan tudok neked adatot hozni, de gyanítom akkor is hitvita lesz belőle, szóval fölösleges.
A 0-ról újraépítésnek meg egy másik oka is van: amikor előkaparják, nyilván fel kell hozni a legmodernebb standardra, mert olyan nincs hogy a jenki katona segge alá nem azt tolod oda :)
Szóval igen újraépítik, mivel ugye a külnbözi M1A2 verziók között is sok minden változik, a páncél összetétele meg az alrendszerek is stb...
De ez nem jelenti azt, hogy ne indulna be egy szerződésben előírt részük "vészhelyzet" (értsd nagy háború, amikor nagy az attrition rate) esetén.
Engem kifejezetten érdekelne, ha van róla forrásod.
 
Az amerikaiak fontolgatják 10 ABRAMS küldését csak hogy németek is belemenjenek a Leopard-2 átadásba - a Wallstreet Journal értesülései alapján.


Ha nem lesz nagyon problémás az üzemeltetésük (majd kiderül), akkor valszeg fognak további ABRAMS-eket küldeni...
 
Az amerikaiak fontolgatják 10 ABRAMS küldését csak hogy németek is belemenjenek a Leopard-2 átadásba - a Wallstreet Journal értesülései alapján.


Ha nem lesz nagyon problémás az üzemeltetésük (majd kiderül), akkor valszeg fognak további ABRAMS-eket küldeni...
Na ez azért lenne kemény eszkaláció/bátor lépés jenki részről, mert nagyon őrzik a DU páncél "titkait". És tudtommal majd mindegyik Abramsot már legalább egyszer átépítették DUsra. (Lehet rosszul tudom persze) És ezért a lengyel rendelésig az volt a jenkiknek az Abrams szállításban a szűk keresztmetszet, hogy szét kellett szedni és kik kellett cserélni, így nem volt elég kigörgetni a depóból. De lehet, hogy a lengyelek óta megtört a jég. Azért ebben szkeptikus vagyok.