PzH 2000 (Németország)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Jo latni hogy ebben mar magyar PZH 2000 is szerepel. :)
 
A német Bundestag költségvetési bizottsága tíz db PZH 2000 önjáró tarack vásárlását hagyta jóvá. Ez az első lépés az Ukrajnának adott példányok leváltásában.

Az új Panzerhaubitzen 2000 rendelési értéke 184 millió euró, ezért a Parlamentnek jóvá kell hagynia a beruházást. Minden olyan beszerzési szerződést, amelynek rendelési volumene meghaladja a 25 millió eurót, a Költségvetési Bizottsághoz kell jóváhagyásra benyújtani
 
A német Bundestag költségvetési bizottsága tíz db PZH 2000 önjáró tarack vásárlását hagyta jóvá. Ez az első lépés az Ukrajnának adott példányok leváltásában.

Az új Panzerhaubitzen 2000 rendelési értéke 184 millió euró, ezért a Parlamentnek jóvá kell hagynia a beruházást. Minden olyan beszerzési szerződést, amelynek rendelési volumene meghaladja a 25 millió eurót, a Költségvetési Bizottsághoz kell jóváhagyásra benyújtani
Durvák ezek a hikomat mennyiségek...
 
A német Bundestag költségvetési bizottsága tíz db PZH 2000 önjáró tarack vásárlását hagyta jóvá. Ez az első lépés az Ukrajnának adott példányok leváltásában.

Az új Panzerhaubitzen 2000 rendelési értéke 184 millió euró, ezért a Parlamentnek jóvá kell hagynia a beruházást. Minden olyan beszerzési szerződést, amelynek rendelési volumene meghaladja a 25 millió eurót, a Költségvetési Bizottsághoz kell jóváhagyásra benyújtani
18,4 millió EUR/db - tavaly nyáron még 17 millió volt darabja...
 
Pedig náluk még azt sem lehet mondani, hogy nincs pénz
Amúgy szerintem lassan lehet mondani. Attól, hogy mi él az emberek fejében róluk, meg mit kommunikálnak, van egy sokmilliós segílyen tengődő túlképzett agysebész tömegük, egy 80 éve nyíltan kitartott rétegük és itt nem csak a havi apanázsról van szó, hanem az összes elemét meglovagoló irigylendően sikeres és termelékeny és egyáltalán csodálatos genetikájú nemzetköziségről, akik közül ha valamelyik mondá, hogy odaköltözik, kap házat, 20 millió eurót, meg mindent is, mert neki jár, ahogy közben tőlünk, meg Ausztriából is leakasztja a mellékest szóval ez sem mellékes, aztán itt van egy enyhe infláció plusz önpusztító szankciók meg egy mindent is megakasztó hazai elitje átfedésben a csodálatos genetikákkal..., háááát, szerintem van pár dömpernyi homok a fogaskerekek között. :D
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ukrán helyszíni vélemény a PzH 2000-ről by NYT. Lényegében szeretik a kezelők, de az elektronika nagyon érzékeny a koszra és nedvességre, így folyamatosan porszívózni kell belül plusz csak váltócipőben lehet bemenni. Illetve a taknyos sárban egyszerűen súlyánál fogva elakad és nem egyet kellett már a múlt héten is kihúzni a sárból. Bár megint csak, a kezelők szeretik, de e téren visszasírják a Pionokat

A teljes cikk archiválva itt olvasható
 
Ukrán helyszíni vélemény a PzH 2000-ről by NYT. Lényegében szeretik a kezelők, de az elektronika nagyon érzékeny a koszra és nedvességre, így folyamatosan porszívózni kell belül plusz csak váltócipőben lehet bemenni. Illetve a taknyos sárban egyszerűen súlyánál fogva elakad és nem egyet kellett már a múlt héten is kihúzni a sárból. Bár megint csak, a kezelők szeretik, de e téren visszasírják a Pionokat

A teljes cikk archiválva itt olvasható
Nem kötekedésképpen de a cikket elolvasva én nem találkoztam benne azzal , hogy a kezelők vissza sírnák a Pionok jobb terepjáró képességét tárgyilagosan megállapítják, hogy a Pion a lánctalpainak köszönhetően jobban teljesítenek a sáros terepen...
 
Nem kötekedésképpen de a cikket elolvasva én nem találkoztam benne azzal , hogy a kezelők vissza sírnák a Pionok jobb terepjáró képességét tárgyilagosan megállapítják, hogy a Pion a lánctalpainak köszönhetően jobban teljesítenek a sáros terepen...
És még könnyebb is,miközben 8 hüvelykes ágyú van rajta-nyitottan,automatika minimális,lőszerkészlet minimális,védelme nincs,tüzgyorsasága töredéke.....
Különben szerintem nekünk is el kéne gondolkoznunk,hogy Wisent 2 járgányokat csatoljunk a tüzérségi szervezetbe
 
Ukrán helyszíni vélemény a PzH 2000-ről by NYT. Lényegében szeretik a kezelők, de az elektronika nagyon érzékeny a koszra és nedvességre, így folyamatosan porszívózni kell belül plusz csak váltócipőben lehet bemenni. Illetve a taknyos sárban egyszerűen súlyánál fogva elakad és nem egyet kellett már a múlt héten is kihúzni a sárból. Bár megint csak, a kezelők szeretik, de e téren visszasírják a Pionokat

A teljes cikk archiválva itt olvasható
Nem tudom, hogy mennyire reális, de bemásolom:
"A német PzH 2000 SAU-k Ukrajnában a rossz időjárásban hatástalannak bizonyultak - írja a The New York Times egy tudósítójára hivatkozva.
Az egységek elakadnak és nem tudnak kijutni a sárból a lánctalpakon lévő gumipárnák miatt.
A PzH 2000 elektronikája nagyon érzékenynek bizonyult a nedvességre, a mechanikus alkatrészek pedig folyamatos karbantartást igényelnek.
"Ha két lőszert elhasználunk, akkor az egész napot karbantartásra kell fordítani" - mondta az ukrán tüzér. (?)
Az eredmény - az összes német SAU-t kiürítették, mivel nem tudtak mozogni a sárban."
https://t.me/oroszokazigazsagoldalan/76498?single
 
Nem tudom, hogy mennyire reális, de bemásolom:
"A német PzH 2000 SAU-k Ukrajnában a rossz időjárásban hatástalannak bizonyultak - írja a The New York Times egy tudósítójára hivatkozva.
Az egységek elakadnak és nem tudnak kijutni a sárból a lánctalpakon lévő gumipárnák miatt.
A PzH 2000 elektronikája nagyon érzékenynek bizonyult a nedvességre, a mechanikus alkatrészek pedig folyamatos karbantartást igényelnek.
"Ha két lőszert elhasználunk, akkor az egész napot karbantartásra kell fordítani" - mondta az ukrán tüzér. (?)
Az eredmény - az összes német SAU-t kiürítették, mivel nem tudtak mozogni a sárban."
https://t.me/oroszokazigazsagoldalan/76498?single
Már a hír forrásából látható hogy ez egy orosz propaganda hír.

Biztos azért rendeltek további 100 PZH-t mert szar... :D

A nagy sárban meg az orosz járgányok is elsüllyednek - toronyig akár!
 
Nem akarnék állástfoglalni a kérdésben, de újfent leírnám nagybátyám doni tapasztalatait. Azt mesélte, hogy jöttek a német páncélosok, mindegyik egy mérnöki remekmű, precíz gyártás, olajozottan működtek. Amíg meg nem jött a legnagyobb orosz tábornok, a tél. Akkor megismerte a T-34-eseket, amelyek úgy csörömpöltek, hogy majd' szétestek. De nem fagytak be/le...
Szóval, nem ártana, ha a káposzták ezekre az esetekre (hó, fagy, sártenger stb.) is felkészítenék a PzH-kat. Ha igaz a hír, ha csak orosz propaganda.
 
Nem akarnék állástfoglalni a kérdésben, de újfent leírnám nagybátyám doni tapasztalatait. Azt mesélte, hogy jöttek a német páncélosok, mindegyik egy mérnöki remekmű, precíz gyártás, olajozottan működtek. Amíg meg nem jött a legnagyobb orosz tábornok, a tél. Akkor megismerte a T-34-eseket, amelyek úgy csörömpöltek, hogy majd' szétestek. De nem fagytak be/le...
Szóval, nem ártana, ha a káposzták ezekre az esetekre (hó, fagy, sártenger stb.) is felkészítenék a PzH-kat. Ha igaz a hír, ha csak orosz propaganda.
Egen-legenda.A terepjárás problémája a PzIV-ig a vékonyabb lánctalp volt,amit nem az orosz sártengerre,hóviszonyokra terveztek.Tapasztalat nyomán kijöttek a szélesitett "keletilánccal",illetve a Párduc már szélesebb lánctalpal lett tervezve.Ezek semmivel nem voltak rosszabb terepjárók a T34nél.Tigrisek más tészta,túlméretes,alulmotorizált járgányok voltak.
Másrészt valójában a T34 volt a háború egyik legrosszabb üzembiztonságú tankja.A túlsúllyal küszködő Tigrisekhez hasonló volt a meghibásodási arányuk.Saját megállapitásuk szerint is a Sherman nagyságrenddel üzembiztosabb volt,mint a T34-de a német Pz III/IV,és a Párduc is (miután kiforrta magát) jóval megbizhatóbb volt.
41/42 telén voltak durva gondjaik a németeknek,mert egész egyszerűen nem volt megfelelő,meg jórészt semmilyen téli felszerelésük.A nyári kenőanyag fagyott meg,meg a motort nem lehetett leállitani,mert nem volt a hütőbe fagyálló.Késöbb ezzel nem volt problémájuk,következő télre már rendesen felkészültek.
Különben ha valaki kicsit is gondolkodik,rájön,hogy mekkora hülyeség ez a "lötyögött,de lőtt" legenda.Ha lötyög,nincs rendes zárolás,és nem lehet vele,max egyszer lőni-de az is veszélyesebb lesz a lövőre,mint akire lő.
Meg ezek olyan legendák,mit gyakran lehet hallani-mert a Volga/UAZ/MAZ mindent kibirt,mindenen átment,oldalba rugtad,és ment!!!!!!!Budös lófaxt.Folyton szerelni kellett őket,pocsék gyártásminőségű szarok voltak.
 
Egen-legenda.A terepjárás problémája a PzIV-ig a vékonyabb lánctalp volt,amit nem az orosz sártengerre,hóviszonyokra terveztek.Tapasztalat nyomán kijöttek a szélesitett "keletilánccal",illetve a Párduc már szélesebb lánctalpal lett tervezve.Ezek semmivel nem voltak rosszabb terepjárók a T34nél.Tigrisek más tészta,túlméretes,alulmotorizált járgányok voltak.
Másrészt valójában a T34 volt a háború egyik legrosszabb üzembiztonságú tankja.A túlsúllyal küszködő Tigrisekhez hasonló volt a meghibásodási arányuk.Saját megállapitásuk szerint is a Sherman nagyságrenddel üzembiztosabb volt,mint a T34-de a német Pz III/IV,és a Párduc is (miután kiforrta magát) jóval megbizhatóbb volt.
41/42 telén voltak durva gondjaik a németeknek,mert egész egyszerűen nem volt megfelelő,meg jórészt semmilyen téli felszerelésük.A nyári kenőanyag fagyott meg,meg a motort nem lehetett leállitani,mert nem volt a hütőbe fagyálló.Késöbb ezzel nem volt problémájuk,következő télre már rendesen felkészültek.
Különben ha valaki kicsit is gondolkodik,rájön,hogy mekkora hülyeség ez a "lötyögött,de lőtt" legenda.Ha lötyög,nincs rendes zárolás,és nem lehet vele,max egyszer lőni-de az is veszélyesebb lesz a lövőre,mint akire lő.
Meg ezek olyan legendák,mit gyakran lehet hallani-mert a Volga/UAZ/MAZ mindent kibirt,mindenen átment,oldalba rugtad,és ment!!!!!!!Budös lófaxt.Folyton szerelni kellett őket,pocsék gyártásminőségű szarok voltak.
Gondolom te a saját, helyszíni tapasztalataid alapján minősíted legendagyárosnak a nagybátyámat. Pont azt mondta, amit leírtál: a német tankok nem mentek, az oroszok meg igen. Arról nem beszélt (nem volt mérnök/iparos/hivatásos katona stb.), hogy miért.
A többit te költötted hozzá....
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Nem tudom, hogy mennyire reális, de bemásolom:
"A német PzH 2000 SAU-k Ukrajnában a rossz időjárásban hatástalannak bizonyultak - írja a The New York Times egy tudósítójára hivatkozva.
Az egységek elakadnak és nem tudnak kijutni a sárból a lánctalpakon lévő gumipárnák miatt.
A PzH 2000 elektronikája nagyon érzékenynek bizonyult a nedvességre, a mechanikus alkatrészek pedig folyamatos karbantartást igényelnek.
"Ha két lőszert elhasználunk, akkor az egész napot karbantartásra kell fordítani" - mondta az ukrán tüzér. (?)
Az eredmény - az összes német SAU-t kiürítették, mivel nem tudtak mozogni a sárban."
https://t.me/oroszokazigazsagoldalan/76498?single
Bena gyezinformacija.
 
Gondolom te a saját, helyszíni tapasztalataid alapján minősíted legendagyárosnak a nagybátyámat. Pont azt mondta, amit leírtál: a német tankok nem mentek, az oroszok meg igen. Arról nem beszélt (nem volt mérnök/iparos/hivatásos katona stb.), hogy miért.
A többit te költötted hozzá....
A II.vh-s rész szakirodalmi elemzés.T34 valójában egy rettenetesen pocsék megbizhatóságú járgány volt a háború alatt,igen silány gyártásminőséggel.A IIvh legmegbizhatóbb működésű tankjai éppenséggel a Pz III/IV,és a Ford V8 motoros Sherman voltak.
Teherautós rész meg saját tapasztalat.