[BIZTPOL] Oroszország (a Szovjetunió utódállama)

Na utánanéztem a dolgoknak mert nagyon gyanúsnak tűnt, hogy ukrán fake és bizony az is. Szóval a fényképek a Moj i tvoj Voronyezs nevű Telegram csatornáról/VK csoportból származnak, ahol magyar idő szerint 18:39-kor az alábbi poszt jött ki

Avagy a Don folyó térségében nagy tűz keletkezett.

Igen ám, csak itt van a történetben a csavar, hogy Voronyezsnek két folyója is van, a Don és a Voronyezs. Az ukrán operatív CIPSzo munkatárs ellenben nem volt annyira képben a a helyi földrajzi adottságokkal, ugyanis ha azonosítjuk, akkor a VASzO repülőgépgyár az nem a Don, hanem a Voronyezs folyó bal partja mentén fekszik. Utóbbi pedig a város ellentétes pontján található. Na már itt bukik a történet, amire rájön még a helyi katasztrófavédelem közleménye is, hogy a VASzO üzem területére nem mentek ki

Azért is trükkös amúgy Voronyezst bedobni, mert az alábbi csoport szerint a mai napon is több tűzeset volt a városban, plusz ég a tarló rendesen Tambov irányába, így friss képek azok vannak. Csak megint nem Mercedest osztogatnak, hanem Moszkvicsot fosztogatnak
Igen, az ukrán trollgyár(CIPSzO) fokozni fogja a pszihológiai hadviselést, tehát kamu hírekkel próbálja ijesztgetni az orosz lakosságot a már x-szer beharangozott nagy ukrán offenzíva előtt.
 
Az orosz félnek sikerült titkos adatokat beszereznie a Krímhez közel a Fekete-tengerbe zuhant MQ-9 Reaper ("Reaper") amerikai csapásmérő és felderítő pilóta nélküli légi járműből (UAV). Azt írja róla, hogy "Szabad sajtó".(Svobodnaja Pressa)

A kiadvány szerint titkos adatokhoz jutott a KRET JSC , az FGBU és az Orosz Föderáció Védelmi Minisztériumának Repülési Erők Központi Kutatóintézete.

„E komoly szervezetek szakemberei nemcsak az APY-8 radar mikrohullámú egységeinek huzalozásának tanulmányozására, hanem működésének energetikai paramétereinek meghatározására is lehetőséget kaptak, beleértve az invertált szintetizált (ISAR) és szintetizált (SAR) is. rekesznyílás módok” – áll a kiadványban.

Ezenkívül az orosz szakemberek a kiadvány szerint ki tudták számítani az amerikai UAV radar zajállóságának és felbontásának szintjét, valamint megtanulták, hogyan határozzák meg az AN / AAS-52 hosszú fókuszú műszereinek és eszközeinek növekedését. optoelektronikai komplexum.

A Svobodnaya Pressa szerint az orosz szakemberek ismerik az MQ-9 Reaper telemetriai, kommunikációs és információcsere eszközeinek frekvenciaparamétereit, amelyek lehetővé teszik az elektronikus eszközök hatékony alkalmazását ellene.

Emlékezzünk vissza, hogy az amerikai MQ-9 Reaper március 14-én esett a Fekete-tengerbe.
 
Az orosz félnek sikerült titkos adatokat beszereznie a Krímhez közel a Fekete-tengerbe zuhant MQ-9 Reaper ("Reaper") amerikai csapásmérő és felderítő pilóta nélküli légi járműből (UAV). Azt írja róla, hogy "Szabad sajtó".(Svobodnaja Pressa)

A kiadvány szerint titkos adatokhoz jutott a KRET JSC , az FGBU és az Orosz Föderáció Védelmi Minisztériumának Repülési Erők Központi Kutatóintézete.

„E komoly szervezetek szakemberei nemcsak az APY-8 radar mikrohullámú egységeinek huzalozásának tanulmányozására, hanem működésének energetikai paramétereinek meghatározására is lehetőséget kaptak, beleértve az invertált szintetizált (ISAR) és szintetizált (SAR) is. rekesznyílás módok” – áll a kiadványban.

Ezenkívül az orosz szakemberek a kiadvány szerint ki tudták számítani az amerikai UAV radar zajállóságának és felbontásának szintjét, valamint megtanulták, hogyan határozzák meg az AN / AAS-52 hosszú fókuszú műszereinek és eszközeinek növekedését. optoelektronikai komplexum.

A Svobodnaya Pressa szerint az orosz szakemberek ismerik az MQ-9 Reaper telemetriai, kommunikációs és információcsere eszközeinek frekvenciaparamétereit, amelyek lehetővé teszik az elektronikus eszközök hatékony alkalmazását ellene.

Emlékezzünk vissza, hogy az amerikai MQ-9 Reaper március 14-én esett a Fekete-tengerbe.



Szerezhetnének egy F-35-öst is mostmár.
 
Na utánanéztem a dolgoknak mert nagyon gyanúsnak tűnt, hogy ukrán fake és bizony az is. Szóval a fényképek a Moj i tvoj Voronyezs nevű Telegram csatornáról/VK csoportból származnak, ahol magyar idő szerint 18:39-kor az alábbi poszt jött ki

Avagy a Don folyó térségében nagy tűz keletkezett.

Igen ám, csak itt van a történetben a csavar, hogy Voronyezsnek két folyója is van, a Don és a Voronyezs. Az ukrán operatív CIPSzo munkatárs ellenben nem volt annyira képben a a helyi földrajzi adottságokkal, ugyanis ha azonosítjuk, akkor a VASzO repülőgépgyár az nem a Don, hanem a Voronyezs folyó bal partja mentén fekszik. Utóbbi pedig a város ellentétes pontján található. Na már itt bukik a történet, amire rájön még a helyi katasztrófavédelem közleménye is, hogy a VASzO üzem területére nem mentek ki

Azért is trükkös amúgy Voronyezst bedobni, mert az alábbi csoport szerint a mai napon is több tűzeset volt a városban, plusz ég a tarló rendesen Tambov irányába, így friss képek azok vannak. Csak megint nem Mercedest osztogatnak, hanem Moszkvicsot fosztogatnak
Oké, köszi hogy helyretetted.
 
Na utánanéztem a dolgoknak mert nagyon gyanúsnak tűnt, hogy ukrán fake és bizony az is. Szóval a fényképek a Moj i tvoj Voronyezs nevű Telegram csatornáról/VK csoportból származnak, ahol magyar idő szerint 18:39-kor az alábbi poszt jött ki

Avagy a Don folyó térségében nagy tűz keletkezett.

Igen ám, csak itt van a történetben a csavar, hogy Voronyezsnek két folyója is van, a Don és a Voronyezs. Az ukrán operatív CIPSzo munkatárs ellenben nem volt annyira képben a a helyi földrajzi adottságokkal, ugyanis ha azonosítjuk, akkor a VASzO repülőgépgyár az nem a Don, hanem a Voronyezs folyó bal partja mentén fekszik. Utóbbi pedig a város ellentétes pontján található. Na már itt bukik a történet, amire rájön még a helyi katasztrófavédelem közleménye is, hogy a VASzO üzem területére nem mentek ki

Azért is trükkös amúgy Voronyezst bedobni, mert az alábbi csoport szerint a mai napon is több tűzeset volt a városban, plusz ég a tarló rendesen Tambov irányába, így friss képek azok vannak. Csak megint nem Mercedest osztogatnak, hanem Moszkvicsot fosztogatnak
Várható volt. Ezért írtam, amit írtam.
 
  • Tetszik
Reactions: megazez and nyugger
Ez aztán komoly probléma... :)
Ha ugyan igaz.

Sajnos igaz! Tenyleg nagy a baj es nem csak a Lada haza tajan! Rettenetes, ami tortenik!
4 honapja rendeltem egy gyongyhaz feher T80U-t, 3 hete szoltak, hogy festek problemak miatt sajnos csak randa zoldbe tudjak szallitani. Teljesen ki is vagyok idegileg azota!

giphy.gif
 
Amúgy ez tényleg igaz, már év elején is már csak fekete vagy fehér volt, EU-s festékre vannak beállítva a gépek, más fajtához a teljes festőgépsort cserélni kellene.
Pedig festékgyártó nagyhatalom. Nem is értem az EUs festékre vannak beállítva részt ....
Amúgy, a hírt is eltüntették.

De végiggondolva, végül is amennyi fehér Zt és Vt felfestettek tavaly óta minden szarra, nem is csoda, ha kifogytak ideiglenesen. ;)
 
Pedig festékgyártó nagyhatalom. Nem is értem az EUs festékre vannak beállítva részt ....
Amúgy, a hírt is eltüntették.

De végiggondolva, végül is amennyi fehér Zt és Vt felfestettek tavaly óta minden szarra, nem is csoda, ha kifogytak ideiglenesen. ;)

Levedlett Renault gyártósort használnak a Lada "új" csarnokában ahol a Granta és Vesta készül(t).
Konkrétan a Renault teljesen le akarta állítani az orosz típusok gyártását, átcímkézett Dacia-k összeszerelése zajlott volna csak a Vesta kifutása után.
Ezért olyan nehéz újraindítani a Ladák gyártósort (más típusoknál nincsenek ilyen problémák).
 
Pedig festékgyártó nagyhatalom. Nem is értem az EUs festékre vannak beállítva részt ....
Amúgy, a hírt is eltüntették.

De végiggondolva, végül is amennyi fehér Zt és Vt felfestettek tavaly óta minden szarra, nem is csoda, ha kifogytak ideiglenesen. ;)
A következô hullàm jàrmûveire azt kellene felírniuk hogy LMBTQ és akkor a hülyék nyugaton végre betiltanàk. :D
 
Az orosz félnek sikerült titkos adatokat beszereznie a Krímhez közel a Fekete-tengerbe zuhant MQ-9 Reaper ("Reaper") amerikai csapásmérő és felderítő pilóta nélküli légi járműből (UAV). Azt írja róla, hogy "Szabad sajtó".(Svobodnaja Pressa)

A kiadvány szerint titkos adatokhoz jutott a KRET JSC , az FGBU és az Orosz Föderáció Védelmi Minisztériumának Repülési Erők Központi Kutatóintézete.

„E komoly szervezetek szakemberei nemcsak az APY-8 radar mikrohullámú egységeinek huzalozásának tanulmányozására, hanem működésének energetikai paramétereinek meghatározására is lehetőséget kaptak, beleértve az invertált szintetizált (ISAR) és szintetizált (SAR) is. rekesznyílás módok” – áll a kiadványban.

Ezenkívül az orosz szakemberek a kiadvány szerint ki tudták számítani az amerikai UAV radar zajállóságának és felbontásának szintjét, valamint megtanulták, hogyan határozzák meg az AN / AAS-52 hosszú fókuszú műszereinek és eszközeinek növekedését. optoelektronikai komplexum.

A Svobodnaya Pressa szerint az orosz szakemberek ismerik az MQ-9 Reaper telemetriai, kommunikációs és információcsere eszközeinek frekvenciaparamétereit, amelyek lehetővé teszik az elektronikus eszközök hatékony alkalmazását ellene.

Emlékezzünk vissza, hogy az amerikai MQ-9 Reaper március 14-én esett a Fekete-tengerbe.

Akkor csak megérte az a "veszélyesen és szakmaiatlanul" (unsafe and unprofessional) rálocsolt párszáz liter kerozin a Szu-27-esből :D
 
Levedlett Renault gyártósort használnak a Lada "új" csarnokában ahol a Granta és Vesta készül(t).
Konkrétan a Renault teljesen le akarta állítani az orosz típusok gyártását, átcímkézett Dacia-k összeszerelése zajlott volna csak a Vesta kifutása után.
Ezért olyan nehéz újraindítani a Ladák gyártósort (más típusoknál nincsenek ilyen problémák).

A Vesta eredetileg nem Togliattiban készült. Hanem Izsevszkben, az IZSAvto üzemében. Amikor kitakarodott a Renault(sajnos még 6 évig van lehetőségük visszamenni) akkor az AvtoVAZ (Lada gyár a gyengébbek kedvéért) új, 10 év után először ismét orosz származású vezérigazgatója döntött arról, hogy az IzsAvto-tól áthelyezik a Vesta gyártását Togliattiba, a Lada központi gyárába. Az IzsAvto-nál pedig alkatrészt fognak gyártani. Így fogták a komplett Vesta gyártósort, leszerelték és pár ezer km-el arréb vitték, Togliattiba, ahol újra felszerelték, beüzemelték. Közben egy rakás nyugati beszállító kivonult, ezeket orosz beszállítókkal kellett helyettesíteni. Több mint 200 alkatrész esetében váltotta orosz beszállító a nyugatit. Az ABS-t is orosz beszállító gyártja például, igaz, kínai licene alapján, ami szerintem szánalmas egy kissé, hogy Oroszország saját kútfőből meg tudja csinálni a világ legjobb katapultüléseit és a hozzá tartozó komplett vezérlőrendszert, a világ első helikopteres katapultüléseit és vezérlőrendszerét, a világ legjobb űrséta szkafandereit és vezérlőrendszerét, de az ABS a légzsák az állítólag nem megy... Véleményem szerint lustaságból, kényelemből (f@sznak fejlesszem ki, ha meg is tudom venni, á la a "f@sznak tartsak disznót ha a sonkát meg tudom venni a boltban is", a bolti és a házi sonka közti íz és egyéb különbségek részletezése most nem téma...). Ez a nagyon orosz Vesta lett a Vesta NG (Next Generation). Orosz autós oldalakat olvasva azt is láttam, hogy a szervokormányt is a kalugai AvtoElektronika cég fogja gyártani hozzá. Ami kiváló választás. Én, amikor vettem a használt Priorámat, akkor utána megnézettem egy szerelővel (sajnos a vásárláskor nem tudott ott lenni). Azt mondta, hogy a Priora szervokormánya jobb, mint a 10 milliós árkategóriájú kocsikban lévők. Akkor nem tudtam, és szerintem ő sem, hogy ki gyártotta az elektromos szervot a Priorába. Először azt hittem, hogy nyugati beszállítás (tekintve, hogy pl a Nivában ZF hidraulikus szervo van),de aztán utánajártam, és kiderült, hogy orosz gyártmány, az AvtoElkektronika cég fejlesztette és gyártja. Tehát a szervo az biztosan szuper lesz bene. Plusz pár hete volt szerencsém megnézni egy Vesta SW Cross-t. Az egész autó nagyon el lett találva. 6mm-es haspáncél, magasított felépítés, pedig az eredeti Vesta sem volt alacsony, szóval olyan "jó" pesti utakra való kocsi. Hatalmas csomagtér, és nagyon komoly felhasználóbarátság. Mint pl, hogy ha a hátsó lámpában,irányjelzőben izzót akarsz cserélni, akkor nem kell szervizbe vinned, lebontani az autó fél hátulját. Hanem kinyitod a csomagtérajtót, majd az oszlopon, a hátsó lámpa belső felén lévő kis műanyag ajtót is. Már hozzá is fértél amihez kell, és ha van nálad tartalék izzó, akkor tudod is cserélni.
 
Ja, ha kamu akkor jó! Ha te állatot tartasz, nem gabonát termelsz, akkor jogos, dögöljön meg a gabonatermelő tehene is, majd a szabadpiac kiváltja őt is. Csak nehogy a végén téged is kiváltson valami ukrán import termék... Slava Ykryny!

A kamuhoz meg: én meg vagyok a polgár aki nem akar Glifoszfátot enni reggelire. Az ukrán minőségbiztosításból származó olcsó árletörő gabonát amit Afrikának kellett átengednünk, azt mondták, az éhezés ellen, aztán itt maradt. Pont mint a menekültek.
Ha fűtőértékre vetítve olcsóbb, mint a szén, akkor még eltüzelni jó lehet e nehéz időkben, amikor a puruttya ukránok emelik tranzitdíjat.
 
A Vesta eredetileg nem Togliattiban készült. Hanem Izsevszkben, az IZSAvto üzemében. Amikor kitakarodott a Renault(sajnos még 6 évig van lehetőségük visszamenni) akkor az AvtoVAZ (Lada gyár a gyengébbek kedvéért) új, 10 év után először ismét orosz származású vezérigazgatója döntött arról, hogy az IzsAvto-tól áthelyezik a Vesta gyártását Togliattiba, a Lada központi gyárába. Az IzsAvto-nál pedig alkatrészt fognak gyártani. Így fogták a komplett Vesta gyártósort, leszerelték és pár ezer km-el arréb vitték, Togliattiba, ahol újra felszerelték, beüzemelték. Közben egy rakás nyugati beszállító kivonult, ezeket orosz beszállítókkal kellett helyettesíteni. Több mint 200 alkatrész esetében váltotta orosz beszállító a nyugatit. Az ABS-t is orosz beszállító gyártja például, igaz, kínai licene alapján, ami szerintem szánalmas egy kissé, hogy Oroszország saját kútfőből meg tudja csinálni a világ legjobb katapultüléseit és a hozzá tartozó komplett vezérlőrendszert, a világ első helikopteres katapultüléseit és vezérlőrendszerét, a világ legjobb űrséta szkafandereit és vezérlőrendszerét, de az ABS a légzsák az állítólag nem megy... Véleményem szerint lustaságból, kényelemből (f@sznak fejlesszem ki, ha meg is tudom venni, á la a "f@sznak tartsak disznót ha a sonkát meg tudom venni a boltban is", a bolti és a házi sonka közti íz és egyéb különbségek részletezése most nem téma...). Ez a nagyon orosz Vesta lett a Vesta NG (Next Generation). Orosz autós oldalakat olvasva azt is láttam, hogy a szervokormányt is a kalugai AvtoElektronika cég fogja gyártani hozzá. Ami kiváló választás. Én, amikor vettem a használt Priorámat, akkor utána megnézettem egy szerelővel (sajnos a vásárláskor nem tudott ott lenni). Azt mondta, hogy a Priora szervokormánya jobb, mint a 10 milliós árkategóriájú kocsikban lévők. Akkor nem tudtam, és szerintem ő sem, hogy ki gyártotta az elektromos szervot a Priorába. Először azt hittem, hogy nyugati beszállítás (tekintve, hogy pl a Nivában ZF hidraulikus szervo van),de aztán utánajártam, és kiderült, hogy orosz gyártmány, az AvtoElkektronika cég fejlesztette és gyártja. Tehát a szervo az biztosan szuper lesz bene. Plusz pár hete volt szerencsém megnézni egy Vesta SW Cross-t. Az egész autó nagyon el lett találva. 6mm-es haspáncél, magasított felépítés, pedig az eredeti Vesta sem volt alacsony, szóval olyan "jó" pesti utakra való kocsi. Hatalmas csomagtér, és nagyon komoly felhasználóbarátság. Mint pl, hogy ha a hátsó lámpában,irányjelzőben izzót akarsz cserélni, akkor nem kell szervizbe vinned, lebontani az autó fél hátulját. Hanem kinyitod a csomagtérajtót, majd az oszlopon, a hátsó lámpa belső felén lévő kis műanyag ajtót is. Már hozzá is fértél amihez kell, és ha van nálad tartalék izzó, akkor tudod is cserélni.
Kb 40 éve minden autón belülről lehet izzót cserélni.