Magyarország ipara

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Nber
Volt tender tűzoltóautókra ?

"A BM Heros elkezdte gyártani az MAN THM 18.320 alapra épült fecskendőket, nyárra 32 fecskendő kerülhet átadásra. Át lett alakítva az alvázon az üzemanyagtartály, illetve a hátső lépcsősor. A felépítményen máshova került a gyorsbeavatkozó, Rosenbauer szivattyú kerül bele.. További 13 van megrendelés, így összesen 35 új autó érkezhet."
342712940_1310511812920601_3800658957521630308_n.jpg


 
Volt tender tűzoltóautókra ?

"A BM Heros elkezdte gyártani az MAN THM 18.320 alapra épült fecskendőket, nyárra 32 fecskendő kerülhet átadásra. Át lett alakítva az alvázon az üzemanyagtartály, illetve a hátső lépcsősor. A felépítményen máshova került a gyorsbeavatkozó, Rosenbauer szivattyú kerül bele.. További 13 van megrendelés, így összesen 35 új autó érkezhet."
342712940_1310511812920601_3800658957521630308_n.jpg


Oszt ez nem-e fog elhasalni az éles borulás teszten...
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Sajnos az elvonások miatt+ (vár)-megye bérletek bevezetésével kapcsolatban csoda lesz ha túl éli az évet a MÁV vagy a jövő év közepéig ha húzni fogja. A fővonalakon karbantartások elmaradása miatt plusz a hanyag-trágya (túlározott) felújítások amik az utóbbi években voltak 5-20 perc késésekre kellesz majd számolni a nyári szezonra. Járműpark fővizsgák alig-minimálisan vannak.... Kíváncsi leszek hogy nyáron hány db szili-gigant fog lerobbani?? Az IC kocsik beszerzése jegelve lett...Marad a fő vonalakra nyára az egy egységnyi Flirt ...... Bz mellék+Dacia combo a mellékvonalakon....
Vajon kinek készítik elő a terepet majd....Mészáros holdingnak vagy a Gysevnek (sztem az utóbbi aligha esélyes) Sajnos várhatóan több mellékvonalon a szolgáltatás várhatóan szünetelni fog= "a bezárással"
 
Ha a Dunaferr továbbra is acélgyártást és értékesítést folytat anélkül, hogy kibocsátási egységeket kellene vásárolnia, majd leadnia, jelentős költségelőnyhöz jut a jogszabályi kötelezettségeik szerint működő termelőkkel szemben” – mondta Kőmíves Attila, az Allen & Overy uniós versenyjogásza.

„Ez aláássa Magyarországnak a szén-dioxid-kibocsátás korlátozására és csökkentésére irányuló erőfeszítéseit is” – mondta az EURACTIV Slovakia számára.


Megnéztem ezt a céget, ez egy Londonban bejegyzett globális nemzetközi ügyvédi iroda.
A nekik dolgozó ügyvéd úr, aki éppen 4.000 család állásával jatszik az Európai Bizottságnak dolgozott , ahová most a bejelentést teszi a kormány ellen, azaz a Vasmű továbbműködtetése ellen.

Kőmíves Attila (31 éves) az Allen & Overy budapesti irodájának ügyvédje, 2010 októberétől az Európai Bizottság Versenypolitikai Főigazgatóságának munkatársaként dolgozott. Szakterülete a versenyjog, ideértve a kartell- és az erőfölényes ügyeket, valamint a tisztességtelen piaci magatartással, illetve reklámokkal kapcsolatos kérdéseket is. Kőmíves Attila 2005 és 2010 között egy másik nemzetközi ügyvédi iroda munkatársa volt, ahol jelentős tapasztalatokra tett szert a távközlési, a technológiai és a médiajog, valamint a szellemi alkotások joga és a versenyjog területén.
2023-ban 31 éves a szakember. 2010-től,mint 18 éves, már az EU-nál dolgozott.
2005 - től, mint 13 éves nagy tapasztalatra tett szert a távközlési, technológia stb jog területén...
Rémes gyerekkora lehetett :)
 
Nagyon érdekes a román közgazdász Cornel Ban étékelése a magyar és a román gazdaság összevetésében, különös tekintettel amit a magyarországi bérhelyzetről mond:


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

PRIVATIZÁLJÁK A MÁV VAGON KFT.-T​


A vállalat a Dunakeszi Járműjavítót is tulajdonló Magyar Vagon Zrt.-hez kerül június 30-ával. Újraindul az IC+ kocsik gyártása is.
Dr. Mosóczi László, a MÁV-Start Zrt. vezérigazgatója egy szolnoki munkavállalói fórumon jelentette be: a magyar iparpolitika fejlesztésével és a hazai vasúti járműgyártás és karbantartás fejlesztéséről szóló kormányrendelettel összhangban eladják a MÁV Vagon Kft.-t. A vállalat Magyar Vagon elnevezése várhatóan megmarad, Ganz Ábrahám nevének esetleges megjelenítése mellett – írja honlapján a VDSZSZ.
A tulajdonosváltás bejelentése kapcsán elmondták: az IC+ kocsicsalád gyártása is újraindul, amire már külföldi érdeklődő is jelentkezett. A cél, hogy a MÁV Vagon alkalmassá váljon új HÉV-szerelvények és motorvonatok gyártására, mozdonyok, mellékvonali kocsitípusok karbantartására. A távlati tervek között tehervagonok gyártása és karbantartása is szerepel.
 
  • Tetszik
Reactions: Luthero and Katica
És ki fog benne dolgozni?
 
  • Imádom
Reactions: tomcat1