Magyarország ipara

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
10 292
34 956
113
Volt tender tűzoltóautókra ?

"A BM Heros elkezdte gyártani az MAN THM 18.320 alapra épült fecskendőket, nyárra 32 fecskendő kerülhet átadásra. Át lett alakítva az alvázon az üzemanyagtartály, illetve a hátső lépcsősor. A felépítményen máshova került a gyorsbeavatkozó, Rosenbauer szivattyú kerül bele.. További 13 van megrendelés, így összesen 35 új autó érkezhet."
342712940_1310511812920601_3800658957521630308_n.jpg


 

tonyo

Well-Known Member
2017. június 23.
5 550
8 365
113
Volt tender tűzoltóautókra ?

"A BM Heros elkezdte gyártani az MAN THM 18.320 alapra épült fecskendőket, nyárra 32 fecskendő kerülhet átadásra. Át lett alakítva az alvázon az üzemanyagtartály, illetve a hátső lépcsősor. A felépítményen máshova került a gyorsbeavatkozó, Rosenbauer szivattyú kerül bele.. További 13 van megrendelés, így összesen 35 új autó érkezhet."
342712940_1310511812920601_3800658957521630308_n.jpg


Oszt ez nem-e fog elhasalni az éles borulás teszten...
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby

tonyo

Well-Known Member
2017. június 23.
5 550
8 365
113
Sajnos az elvonások miatt+ (vár)-megye bérletek bevezetésével kapcsolatban csoda lesz ha túl éli az évet a MÁV vagy a jövő év közepéig ha húzni fogja. A fővonalakon karbantartások elmaradása miatt plusz a hanyag-trágya (túlározott) felújítások amik az utóbbi években voltak 5-20 perc késésekre kellesz majd számolni a nyári szezonra. Járműpark fővizsgák alig-minimálisan vannak.... Kíváncsi leszek hogy nyáron hány db szili-gigant fog lerobbani?? Az IC kocsik beszerzése jegelve lett...Marad a fő vonalakra nyára az egy egységnyi Flirt ...... Bz mellék+Dacia combo a mellékvonalakon....
Vajon kinek készítik elő a terepet majd....Mészáros holdingnak vagy a Gysevnek (sztem az utóbbi aligha esélyes) Sajnos várhatóan több mellékvonalon a szolgáltatás várhatóan szünetelni fog= "a bezárással"
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
16 495
59 958
113
Ha a Dunaferr továbbra is acélgyártást és értékesítést folytat anélkül, hogy kibocsátási egységeket kellene vásárolnia, majd leadnia, jelentős költségelőnyhöz jut a jogszabályi kötelezettségeik szerint működő termelőkkel szemben” – mondta Kőmíves Attila, az Allen & Overy uniós versenyjogásza.

„Ez aláássa Magyarországnak a szén-dioxid-kibocsátás korlátozására és csökkentésére irányuló erőfeszítéseit is” – mondta az EURACTIV Slovakia számára.


Megnéztem ezt a céget, ez egy Londonban bejegyzett globális nemzetközi ügyvédi iroda.
A nekik dolgozó ügyvéd úr, aki éppen 4.000 család állásával jatszik az Európai Bizottságnak dolgozott , ahová most a bejelentést teszi a kormány ellen, azaz a Vasmű továbbműködtetése ellen.

Kőmíves Attila (31 éves) az Allen & Overy budapesti irodájának ügyvédje, 2010 októberétől az Európai Bizottság Versenypolitikai Főigazgatóságának munkatársaként dolgozott. Szakterülete a versenyjog, ideértve a kartell- és az erőfölényes ügyeket, valamint a tisztességtelen piaci magatartással, illetve reklámokkal kapcsolatos kérdéseket is. Kőmíves Attila 2005 és 2010 között egy másik nemzetközi ügyvédi iroda munkatársa volt, ahol jelentős tapasztalatokra tett szert a távközlési, a technológiai és a médiajog, valamint a szellemi alkotások joga és a versenyjog területén.
2023-ban 31 éves a szakember. 2010-től,mint 18 éves, már az EU-nál dolgozott.
2005 - től, mint 13 éves nagy tapasztalatra tett szert a távközlési, technológia stb jog területén...
Rémes gyerekkora lehetett :)
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 199
81 088
113

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
10 292
34 956
113

PRIVATIZÁLJÁK A MÁV VAGON KFT.-T​


A vállalat a Dunakeszi Járműjavítót is tulajdonló Magyar Vagon Zrt.-hez kerül június 30-ával. Újraindul az IC+ kocsik gyártása is.
Dr. Mosóczi László, a MÁV-Start Zrt. vezérigazgatója egy szolnoki munkavállalói fórumon jelentette be: a magyar iparpolitika fejlesztésével és a hazai vasúti járműgyártás és karbantartás fejlesztéséről szóló kormányrendelettel összhangban eladják a MÁV Vagon Kft.-t. A vállalat Magyar Vagon elnevezése várhatóan megmarad, Ganz Ábrahám nevének esetleges megjelenítése mellett – írja honlapján a VDSZSZ.
A tulajdonosváltás bejelentése kapcsán elmondták: az IC+ kocsicsalád gyártása is újraindul, amire már külföldi érdeklődő is jelentkezett. A cél, hogy a MÁV Vagon alkalmassá váljon új HÉV-szerelvények és motorvonatok gyártására, mozdonyok, mellékvonali kocsitípusok karbantartására. A távlati tervek között tehervagonok gyártása és karbantartása is szerepel.
 
  • Tetszik
Reactions: Luthero and Katica

Anti

Well-Known Member
2018. december 29.
5 276
13 882
113

Árpicsek

Well-Known Member
2016. október 7.
2 744
11 915
113
  • Imádom
Reactions: tomcat1