[BIZTPOL] Oroszország (a Szovjetunió utódállama)

Hát, a jelenlegi helyzetben megszűnik a piaci verseny, mindegy mennyivel gazdaságosabb gépek vannak, ha nem lehet őket megvenni, illetve üzemben tartani.
Van egy X igény, ezt kell most gyorsan megoldani.
De nincs rá igény. Nem akarnak naponta 400an Moszkvából Habarovszkba utazni elég drágán. A gép még trópusi desztinációkba volna kihasználható túristajáratnak. A turhisták viszont fillérbaszók. A szokásos csarterárak kétszereséért tudnának rá jegyet venni.
 
De erre a gépre mekkora igény van? Inkább gyártanának Tu-204-est, ha az MC-21 sorozatgyártása még messze van.
Jó tudom, Putyinnak kell valami, amivel elrepülhet Kubába...
A Tu-204est se veszi meg az Aeroflot. Kerek perec megmondták, hogy semmilyen repülőt se vesznek át 3 fős személyzettel.
 
  • Hűha
Reactions: enzo
A Tu-204est se veszi meg az Aeroflot. Kerek perec megmondták, hogy semmilyen repülőt se vesznek át 3 fős személyzettel.

A Tu-204SzM is két fős (tudtommal már a '80-as években 2 fősre tervezték a pilótafülkét, nem tudom miért nem lett az végül).
 
ja, várt :D
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A Fehér Ház előtt "nemváltók" mutogatják a leoperált, illetve kinövesztett cicijeiket, oroszoknál más a szórakoztatás. Bár izmos egyenruhás férfiakat kedvelő gay szubkultúra is van. :rolleyes:
 
  • Tetszik
Reactions: papajoe
A Fehér Ház előtt "nemváltók" mutogatják a leoperált, illetve kinövesztett cicijeiket, oroszoknál más a szórakoztatás. Bár izmos egyenruhás férfiakat kedvelő gay szubkultúra is van. :rolleyes:
blah+blah
+a bátor Sir Robin
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
De nincs rá igény. Nem akarnak naponta 400an Moszkvából Habarovszkba utazni elég drágán. A gép még trópusi desztinációkba volna kihasználható túristajáratnak. A turhisták viszont fillérbaszók. A szokásos csarterárak kétszereséért tudnának rá jegyet venni.
Fentebb kiveséztük. Ha nincs (nem lesz) 777ER a szankciók miatt, muszáj lesz valami szélestörzsű, nagy hatótávolságú gépet gyártani maguknak. A kínaiaknak sincs ilyen, ahogy az AB/Boeing pároson kívül senkinek. És a szankcionálási láncolat miatt még az is lehet, hogy más ország is igényt tartana ilyesmire, ami nem AB és nem Boeing gyártmány.

Az oroszoknak viszont már van (!), bár nem mai konstrukció, de lehet rá építeni. Teljesen mindegy, hogy 4 hajtóműves, nekik lesz hozzá keró is. Halkan megsúgom, még mindig mennek A340ek is, van vagy 200 db üzemben itt-ott.
És ha fontos nekik, megoldják, hogy legyen belőle kéthajtóműves verzió - pont az oroszok nem fognak tudni korszerű turbofant gyártani?
(Egyébként ha már előhozakodtam vele, a 777 1995ben állt szolgálatba, 2 évvel az Il-96-300 után.)
 
De erre a gépre mekkora igény van? Inkább gyártanának Tu-204-est, ha az MC-21 sorozatgyártása még messze van.
Jó tudom, Putyinnak kell valami, amivel elrepülhet Kubába...
 
  • Tetszik
Reactions: boki
Na de miben számolják?

Nagyot zsugorodott az orosz gazdaság

Oroszország gazdasága 2023 első negyedévében az előző év azonos időszakában tapasztalt 3 százalékos növekedés után most 1,8 százalékkal zsugorodott – derült ki a Roszsztat szövetségi statisztikai hivatal adataiból.
Az orosz gazdaság dacolt a 2022-es két számjegyű összeomlásra vonatkozó korai várakozásokkal, de így is 2,1 százalékkal zsugorodott, miután a Nyugat szankciókat vezetett be, válaszul arra, hogy Moszkva februárban csapatokat küldött Ukrajnába.
A Rosstat korábban 1,9 százalékos visszaesést prognosztizált az első negyedévre – írja a The Guardian.
 
Dehogy gyártják. Jelenleg a Thales,Honeywell és a Rockwell Collins avionika berendezések orosz változatainak fejlesztése folyik. Ha ezek meglesznek akkor 2024-ben indul a gép sorozatgyártása kizárólag orosz alkatrészekből.
254341_1000.jpg
 
However, the estimated entry into service date has now been pushed back to as late as 2025. The United Aircraft Corporation General Director, Yuri Sluysar, had previously stated that the company plans to produce at least 36 MC-21 jets by then.

A becsült üzembe helyezési dátumot azonban mára 2025-re tolták el. A United Aircraft Corporation vezérigazgatója, Jurij Slujsar korábban kijelentette, hogy a vállalat addigra legalább 36 MC-21 sugárhajtású repülőgépet tervez legyártani.
 
Dehogy gyártják. Jelenleg a Thales,Honeywell és a Rockwell Collins avionika berendezések orosz változatainak fejlesztése folyik. Ha ezek meglesznek akkor 2024-ben indul a gép sorozatgyártása kizárólag orosz alkatrészekből.
Ez nem kolbász, hogy szerdán levágják a disznót, és pénteken már a boltban van a kolbász. Pl az öntvényeket már évekkel ezelőtt le kellett önteni. Ha jövőre hatot át akarnak adni, akkor azoknak már az összeszerelőben kell lenni, elég előrehaladott állapotban.
 
  • Tetszik
Reactions: ghostrider