Na akkor mindketten ugyan azt a hülyeséget toljátok. Méghogy nincs egység a NATO-ban! Ugyan már!Ez kéremszépn plágium! Hol lehet perelni?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Na akkor mindketten ugyan azt a hülyeséget toljátok. Méghogy nincs egység a NATO-ban! Ugyan már!Ez kéremszépn plágium! Hol lehet perelni?
![]()
Разрабатываемый самолет Ил-96-400М будет дороже некоторых Airbus и Boeing
Лайнер подорожал примерно на 20% до 8,5 млрд рублейwww-vedomosti-ru.translate.goog
Hülyeség egy ilyen elavult masinába pénzt tolni. Nem véletlenül nem gyárt már senki 4 hajtóműves airlinert.
Hát, a jelenlegi helyzetben megszűnik a piaci verseny, mindegy mennyivel gazdaságosabb gépek vannak, ha nem lehet őket megvenni, illetve üzemben tartani.
Van egy X igény, ezt kell most gyorsan megoldani.
De nincs rá igény. Nem akarnak naponta 400an Moszkvából Habarovszkba utazni elég drágán. A gép még trópusi desztinációkba volna kihasználható túristajáratnak. A turhisták viszont fillérbaszók. A szokásos csarterárak kétszereséért tudnának rá jegyet venni.Hát, a jelenlegi helyzetben megszűnik a piaci verseny, mindegy mennyivel gazdaságosabb gépek vannak, ha nem lehet őket megvenni, illetve üzemben tartani.
Van egy X igény, ezt kell most gyorsan megoldani.
A Tu-204est se veszi meg az Aeroflot. Kerek perec megmondták, hogy semmilyen repülőt se vesznek át 3 fős személyzettel.De erre a gépre mekkora igény van? Inkább gyártanának Tu-204-est, ha az MC-21 sorozatgyártása még messze van.
Jó tudom, Putyinnak kell valami, amivel elrepülhet Kubába...
moszkva vlagyivosztok 6400 km.De erre a gépre mekkora igény van? Inkább gyártanának Tu-204-est, ha az MC-21 sorozatgyártása még messze van.
Jó tudom, Putyinnak kell valami, amivel elrepülhet Kubába...
A Tu-204est se veszi meg az Aeroflot. Kerek perec megmondták, hogy semmilyen repülőt se vesznek át 3 fős személyzettel.
ja, várt
Azok mikori képek szerinted? A vízjeles dátum nem mindig mérvadó, csaxólok.A nap minden nyáron kisüt. A fák is kivirágoznak. A város fele viszont tényleg romokban hever. Aki nem hiszi, maga nézze meg a gugliőrtszön.
blah+blahA Fehér Ház előtt "nemváltók" mutogatják a leoperált, illetve kinövesztett cicijeiket, oroszoknál más a szórakoztatás. Bár izmos egyenruhás férfiakat kedvelő gay szubkultúra is van.![]()
Fentebb kiveséztük. Ha nincs (nem lesz) 777ER a szankciók miatt, muszáj lesz valami szélestörzsű, nagy hatótávolságú gépet gyártani maguknak. A kínaiaknak sincs ilyen, ahogy az AB/Boeing pároson kívül senkinek. És a szankcionálási láncolat miatt még az is lehet, hogy más ország is igényt tartana ilyesmire, ami nem AB és nem Boeing gyártmány.De nincs rá igény. Nem akarnak naponta 400an Moszkvából Habarovszkba utazni elég drágán. A gép még trópusi desztinációkba volna kihasználható túristajáratnak. A turhisták viszont fillérbaszók. A szokásos csarterárak kétszereséért tudnának rá jegyet venni.
Az MSz-21est már sorozatban gyártják. Fél év múlva adják át az elsőt.De erre a gépre mekkora igény van? Inkább gyártanának Tu-204-est, ha az MC-21 sorozatgyártása még messze van.
Jó tudom, Putyinnak kell valami, amivel elrepülhet Kubába...
De erre a gépre mekkora igény van? Inkább gyártanának Tu-204-est, ha az MC-21 sorozatgyártása még messze van.
Jó tudom, Putyinnak kell valami, amivel elrepülhet Kubába...
Mert a videó fölé ezt írták...Jó szóval Putyin fél a kovidtól, de 3 év alatt sem jutott el hozzá, hogy az ilyesmi pont semmit sem ér ellene.
Dehogy gyártják. Jelenleg a Thales,Honeywell és a Rockwell Collins avionika berendezések orosz változatainak fejlesztése folyik. Ha ezek meglesznek akkor 2024-ben indul a gép sorozatgyártása kizárólag orosz alkatrészekből.Az MSz-21est már sorozatban gyártják. Fél év múlva adják át az elsőt.