Shoigu ellenőrízte a gyártást. BTR-70, BRDM-2 és a többi...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ezekkel mindig felsülnek .
Viszont Pali, azt a Ladát láttad aminek a tetejére felmókolták az ATGM-et, és azzal lövöldözik ki az ukrán nehéztechnikát terepen?!
Az működött, úgy láttam !
Az autót German Gref, a Szberbank elnöke próbálta beindítani. A Vesta NG- nél és valószínűleg az Auránál is kb egy egyes szerényebb képességekkel bíró autóvezetők számára indítási procedúrával felérő eljárást kell alkalmazni ahhoz, hogy elinduljon. A kulcspanelen(amin nincsenek kulcsok) rányomsz az ajtónyitás gombra, jobb lábad a féken, az autó üresben. Ekkor van 45 másodperced arra, hogy a start-stop gomb lenyomásával elindítsad. Ha ennyi idő alatt nem megy, akkor letilt. Újra rá kell nyomni a központi zár ajtónyitás gombra. Gref valószínűleg nem a szerényebb értelmi képességű autósok táborát erősíti, hanem valószínűleg nem kapta meg normálisan a "rep előtti, földi előkészítést".
Ez komoly, vagy csak én nem értem a viccet?Az autót German Gref, a Szberbank elnöke próbálta beindítani. A Vesta NG- nél és valószínűleg az Auránál is kb egy egyes szerényebb képességekkel bíró autóvezetők számára indítási procedúrával felérő eljárást kell alkalmazni ahhoz, hogy elinduljon. A kulcspanelen(amin nincsenek kulcsok) rányomsz az ajtónyitás gombra, jobb lábad a féken, az autó üresben. Ekkor van 45 másodperced arra, hogy a start-stop gomb lenyomásával elindítsad. Ha ennyi idő alatt nem megy, akkor letilt. Újra rá kell nyomni a központi zár ajtónyitás gombra. Gref valószínűleg nem a szerényebb értelmi képességű autósok táborát erősíti, hanem valószínűleg nem kapta meg normálisan a "rep előtti, földi előkészítést".
Mariupolban az építőiparban dolgozók keresete 65 000-75000 Rubel között van. Az orosz átlagkereset 45000 Rubel. Az infláció 2,6%-os.Bakker,a piaci képek után olyan lecsót főzök ma,hogy a dietetikusom megeszi a kalória táblázatát......
Lehet tudni,hogy a bérek,ill azok vásárlóereje,hogy változott,miután visszatértek Oroszország anyácska keblére?
Gondolom most az építőipar minden munkaerőt felvesz,és jól is fizet.
Mariupolban az építőiparban dolgozók keresete 65 000-75000 Rubel között van. Az orosz átlagkereset 45000 Rubel. Az infláció 2,6%-os.
Akkor nettó vagy bruttó?Nettó?
Ha nettó,akkor simán hozzák azt a vásárlóerőt amit mi,lassan 34 év nyugati orienáció után, 20 év EU-s tagság után, igaz, náluk 2008-ban még államcsőd volt....
Édes fszom, mekkorát zakóz(t)unk megint.
Az még cccp tervezés....
Azért a Lada csak távolról rokona a Fiat 124-nek.Melyik? Mert az eredeti az torinói...
Azért a Lada csak távolról rokona a Fiat 124-nek.
Melyik? Mert az eredeti az torinói...
Fiat Argentába szinte minden Lada alkatrész jó volt.Azért annyira nem távolról, bár áttervezték a nagy föld igényei szerint. Kapott egy szintén Fiat fejlesztés, eredetileg egy olasz katonai terepjáróba szánt láncos motort a szíjas helyett, ez talán a legnagyobb eltérés. Mármint az eredeti Zsiga és a 124 között.
De Totalcarék anno megírták részletesen az egész sagát.
Így született a szocialista népek autója
A Lada története - Most ötven éves a Lada, de a sztori a hatvanas évek elején indult. Hullámvasútra hívunk az első tárgyalásoktól a dicsőségen át a hanyatlásig.totalcar.hu
Ezzel szemben pl. a "nagypolszki" 125p csak kívülről hasonlított a Fiat 125-re, a technika az egy generációval korábbi Fiat 1300/1500-é volt a karosszéria alatt.
Ezt csinálják már több száz éve mindenkivel. Nem kell ezen csodálkozni, a fényességes nyugat gazdagságát növelve.Oroszok Az Igazság Oldalán
A Nyugat elfogadható ürüggyel továbbra is kirabolja Ukrajnát. Ezúttal műalkotásokat, köztük értékes ikonokat vittek ki az országból. Állítólag védelem miatt helyezték el őket a Louvre-ban. „Ukrán műalkotásokat, köztük értékes bizánci ikonokat csempésztek ki Kijevből, hogy a Louvre-ban őrizzék...t.me
Oroszok Az Igazság Oldalán
A Nyugat elfogadható ürüggyel továbbra is kirabolja Ukrajnát. Ezúttal műalkotásokat, köztük értékes ikonokat vittek ki az országból. Állítólag védelem miatt helyezték el őket a Louvre-ban. „Ukrán műalkotásokat, köztük értékes bizánci ikonokat csempésztek ki Kijevből, hogy a Louvre-ban őrizzék...t.me
Azt nem a Majdankor menekítették ki???Nehogy aztán az ukrán aranytartalék is felkerüljön egy amerikai szállítógépre....