[BIZTPOL] Oroszország (a Szovjetunió utódállama)

Bakker,a piaci képek után olyan lecsót főzök ma,hogy a dietetikusom megeszi a kalória táblázatát......:cool:
Lehet tudni,hogy a bérek,ill azok vásárlóereje,hogy változott,miután visszatértek Oroszország anyácska keblére?
Gondolom most az építőipar minden munkaerőt felvesz,és jól is fizet.
Mariupolban az építőiparban dolgozók keresete 65 000-75000 Rubel között van. Az orosz átlagkereset 45000 Rubel. Az infláció 2,6%-os.
 
Mariupolban az építőiparban dolgozók keresete 65 000-75000 Rubel között van. Az orosz átlagkereset 45000 Rubel. Az infláció 2,6%-os.


Nettó?
Ha nettó,akkor simán hozzák azt a vásárlóerőt amit mi,lassan 34 év nyugati orienáció után, 20 év EU-s tagság után, igaz, náluk 2008-ban még államcsőd volt....
Édes fszom, mekkorát zakóz(t)unk megint.
:(
 
Azért a Lada csak távolról rokona a Fiat 124-nek.

Azért annyira nem távolról, bár áttervezték a nagy föld igényei szerint. Kapott egy szintén Fiat fejlesztés, eredetileg egy olasz katonai terepjáróba szánt láncos motort a szíjas helyett, ez talán a legnagyobb eltérés. Mármint az eredeti Zsiga és a 124 között.

De Totalcarék anno megírták részletesen az egész sagát.


Ezzel szemben pl. a "nagypolszki" 125p csak kívülről hasonlított a Fiat 125-re, a technika az egy generációval korábbi Fiat 1300/1500-é volt a karosszéria alatt.
 
  • Tetszik
Reactions: antigonosz
Vojennaja Prijomka ma reggeli adása:

A program hősei három orosz polgári repülőgép lesz: az MSz-21, a Sukhoi Superjet NEW és a Tu-214. A szankciókkal és az NVO-val összefüggésben, amikor a Boeingek és az Airbusok már nem szállítják gépeiket Oroszországba, csak ez a három orosz repülőgép mentheti meg a légiforgalmat. Nélkülük néhány éven belül leáll a tömeges utasrepülés Oo-ban, és eznagyon rossz hatással lesz a gazdaságra és a frontra. Tehát mit tesznek Kazanyban, hogy a Tu-214 gyártása teljes kapacitással működjön? Mikor jelenik meg az orosz gyártmányú hajtómü az új Superjet fedélzetén? És mit tesznek az új MSz-21-es középtávú repülőgépek mielőbbi üzembe helyezése érdekében?

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Azért annyira nem távolról, bár áttervezték a nagy föld igényei szerint. Kapott egy szintén Fiat fejlesztés, eredetileg egy olasz katonai terepjáróba szánt láncos motort a szíjas helyett, ez talán a legnagyobb eltérés. Mármint az eredeti Zsiga és a 124 között.

De Totalcarék anno megírták részletesen az egész sagát.


Ezzel szemben pl. a "nagypolszki" 125p csak kívülről hasonlított a Fiat 125-re, a technika az egy generációval korábbi Fiat 1300/1500-é volt a karosszéria alatt.
Fiat Argentába szinte minden Lada alkatrész jó volt.
 
  • Tetszik
  • Hűha
Reactions: antigonosz and enzo
 
Ezt csinálják már több száz éve mindenkivel. Nem kell ezen csodálkozni, a fényességes nyugat gazdagságát növelve.
 



Nehogy aztán az ukrán aranytartalék is felkerüljön egy amerikai szállítógépre....:oops::rolleyes: