[HUN] Embraer KC-390 Millennium

Osztrákok is c-390 vesznek

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Huh, jól felment az ára, szerencse, hogy ezt is berendeltuk... Akkor ha eladnak azt a hasznalt 200F-et, az is drágább lenne, de akkor max két masik Millennium jönne ki belőle - igaz, már 4 géppel is elégedett lennék.
 
  • Tetszik
Reactions: ravenlord
Na! Egy kis fedélzeti műszer próba jöhet? ;)
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ez jó kérdés! A teszteket láttam videón de hazait nem. De tudom hogy a KC-390 eseket is reszben ezért választottuk: rövid kifutó és kb. mindenhol mindenféle körülmények közt felszáll leszáll
A 390-asenk evakuációkban is részt kell venni ezért kell tudnia leszállni pl. a csádi sivatag közepén ha olyan gyorsan kellene majd onnan is elhúzni mint Kabulból...
 
  • Tetszik
Reactions: bel and Lokkancs
A 390-asenk evakuációkban is részt kell venni ezért kell tudnia leszállni pl. a csádi sivatag közepén ha olyan gyorsan kellene majd onnan is elhúzni mint Kabulból...
Tudom! Mentési feladatokra lesz kialakitva (az airbus helik közt is lesz ilyen) az egyik a kettőből.
Amíg még nem tudtam, hogy már rázósabb/meredekebb missziókat is vállalnák (pl. a franciák oldalán afrikában) fel is b.szott, hogy ezek meg a gripeneket is képesek lesznek mentésre kialakitani és vörös keresztet festeni rá.
Amúgy stratégiai szempontból (kevés reptér, kis légtér, nehezen védhető könnyű célpont) nálunk egyszerűen ez a célszerű: tökön-babon, télen-nyáron, bárhol bármikor, rövid kifutón vagy helyből fel és leszállás.
 
Tudom! Mentési feladatokra lesz kialakitva (az airbus helik közt is lesz ilyen) az egyik a kettőből.
Amíg még nem tudtam, hogy már rázósabb/meredekebb missziókat is vállalnák (pl. a franciák oldalán afrikában) fel is b.szott, hogy ezek meg a gripeneket is képesek lesznek mentésre kialakitani és vörös keresztet festeni rá.
Amúgy stratégiai szempontból (kevés reptér, kis légtér, nehezen védhető könnyű célpont) nálunk egyszerűen ez a célszerű: tökön-babon, télen-nyáron, bárhol bármikor, rövid kifutón vagy helyből fel és leszállás.
Na,ha valami nincsen kevés az a reptér, max használatba kell venni.
Helyből meg a helikopter száll fel.
 
Tudom! Mentési feladatokra lesz kialakitva (az airbus helik közt is lesz ilyen) az egyik a kettőből.
Amíg még nem tudtam, hogy már rázósabb/meredekebb missziókat is vállalnák (pl. a franciák oldalán afrikában) fel is b.szott, hogy ezek meg a gripeneket is képesek lesznek mentésre kialakitani és vörös keresztet festeni rá.
Amúgy stratégiai szempontból (kevés reptér, kis légtér, nehezen védhető könnyű célpont) nálunk egyszerűen ez a célszerű: tökön-babon, télen-nyáron, bárhol bármikor, rövid kifutón vagy helyből fel és leszállás.
A medical unit az kb egy mission kit, bármelyikbe belemegy.
 
Tudom! Mentési feladatokra lesz kialakitva (az airbus helik közt is lesz ilyen) az egyik a kettőből.
Amíg még nem tudtam, hogy már rázósabb/meredekebb missziókat is vállalnák (pl. a franciák oldalán afrikában) fel is b.szott, hogy ezek meg a gripeneket is képesek lesznek mentésre kialakitani és vörös keresztet festeni rá.
Amúgy stratégiai szempontból (kevés reptér, kis légtér, nehezen védhető könnyű célpont) nálunk egyszerűen ez a célszerű: tökön-babon, télen-nyáron, bárhol bármikor, rövid kifutón vagy helyből fel és leszállás.

A medical unit az kb egy mission kit, bármelyikbe belemegy.

Azt én nehezen hiszem, hogy lesz egy gép a kettőből, ami ennek lesz állandóra berendezve, azt viszont inkább, hogy vesznek egy készletet, amit be lehet szerelni. Állandóan így tartani viszont szerintem teljesen felesleges. Ha ezt a készletet egy épp elméjű ember alakította ki, akkor ezt kb egy óra alatt be lehet építeni a raktérbe. Palettán betolják, rögzítik, segédenergiákat csatlakoztatják, aztán zene. Ennyi idő meg úgyis kell, amíg eligazítják a pilótákat, egészségügyi személyzetet, akárkit.
 
Tudom! Mentési feladatokra lesz kialakitva (az airbus helik közt is lesz ilyen) az egyik a kettőből.
Amíg még nem tudtam, hogy már rázósabb/meredekebb missziókat is vállalnák (pl. a franciák oldalán afrikában) fel is b.szott, hogy ezek meg a gripeneket is képesek lesznek mentésre kialakitani és vörös keresztet festeni rá.
Amúgy stratégiai szempontból (kevés reptér, kis légtér, nehezen védhető könnyű célpont) nálunk egyszerűen ez a célszerű: tökön-babon, télen-nyáron, bárhol bármikor, rövid kifutón vagy helyből fel és leszállás.

Na,ha valami nincsen kevés az a reptér, max használatba kell venni.
Helyből meg a helikopter száll fel.

Annyi reptér van az országban, betonozott is, hogy beszarás.
Ja, hogy ezeknek a nagy része lerohadt, mert 30 éve csak a szél sepreget ott?
Hát vegyék elő azt, akinek a feladata lett volna felügyelni ezeket, és htk-zzák rá a felújítási költségeit, meg ültessék le egy életre szabotázs miatt.
 
  • Tetszik
Reactions: Vipera kapitány