.
Az A-50-est azért nem érdemes emliteni, mert ezt azután végképp nem exportálták azóta sem, tehát, ha Irakban, vagy Jugoszláviában esetleges export Szu-27-esek összefutnak amerikai gépekkel, ott ez nem szempont.
.
"A Szu-27-es architektúrája simán beleillik a korábbi Vozduh rendszer metodikájába, csak annak egy digitális továbbvitele."--- A Su-27 elektronikája elég vegyes volt. Nem reprezentativ példa, de ezt pl otthon is látom, mert 1990 körül a debreceni használtcikkpiacon (Zsibi, lengyelpiac, stb...) vettem egy infracsapdaszóró cockpit panelt, nem tudom, milyen gépből származhat, de azután Szu-27 cockpit fotókon látom, hogy a Szu-27-ben pont ugyanez van azóta is, na ez kb a 60-as évek szinvonala, de inkább 2.VH szint belül, de pl érdekes részlet a kb 1 kilós fémcsatlakozó a kábele végén vagy 50 analóg tűvel.
A MiG-21 rajzolatú besugárzásjelző is olyan messze van a digitális világtól, mind a 29-ben, mind a Su-27-ben ugyanaz, mint Makó Jeruzsálemtől, és ezeknek a 60-as évek szintű dolgoknak kellett volna megfogni Irakban az AMRAAM-ot, Sparrowt, meg az AIM-9M-et.
.
A MiG-29 vs Su-27 összehasonlitásnál én azért szoktam 1991 körül megállni, mert Irak után a MiG-29 program hirtelen megtört, a megrendelések szinte teljesen megszűntek, a Su-27 program meg a 90-es években szépen fejlődött tovább.