Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Nocsak-nocsak. Az ismeretlen reptéren, ahonnan Szu-35Sz és Szu-34 gépek repülnek minden nap, különböző, az SZVO keretein belüli feladatokat végrehajtani, mintha hangárok épülnének. 0:46-tól érdemes figyelni. És igen ahogy a riporter hölgy elmondja, a Szu-35 valami légi célt lelőtt, ráadásul csak egy rakétát elhasználva, de nekem ebben a videóban nem ez volt a lényeg.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Nocsak-nocsak. Az ismeretlen reptéren, ahonnan Szu-35Sz és Szu-34 gépek repülnek minden nap, különböző, az SZVO keretein belüli feladatokat végrehajtani, mintha hangárok épülnének. 0:46-tól érdemes figyelni. És igen ahogy a riporter hölgy elmondja, a Szu-35 valami légi célt lelőtt, ráadásul csak egy rakétát elhasználva, de nekem ebben a videóban nem ez volt a lényeg.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ez a Voronyezs melletti Baltimore légibázis. Ott a pálya és a zóna felújítása / bővítése során elkezdtek építeni 4 db könnyűszerkezetes repülőgép fedezéket a zóna keleti végében, amibe az ott állomásozó Szu-34-esek is beférnek. Ez már 2021-es Google Maps és Yandrex képeken is látszik. A videóból csak az az új információ, hagy sajnos azóta sem fejezték be őket. Bár egy dróntámadás ellen talán még így is jelentenek némi védelmet.
 
Még az ukrópok is összedobtak pár nap alatt egy ilyen könnyü szerkezetet a litákok számára drónok elleni védelemre.

5Wb1pXRd44M.jpg


aNoDMsPHaPU.jpg
 
Ez a Voronyezs melletti Baltimore légibázis. Ott a pálya és a zóna felújítása / bővítése során elkezdtek építeni 4 db könnyűszerkezetes repülőgép fedezéket a zóna keleti végében, amibe az ott állomásozó Szu-34-esek is beférnek. Ez már 2021-es Google Maps és Yandrex képeken is látszik. A videóból csak az az új információ, hagy sajnos azóta sem fejezték be őket. Bár egy dróntámadás ellen talán még így is jelentenek némi védelmet.

Ha más védelmet nem nyújt, annyit igen, hogy nem tudják, van-e benne valami, vagy nincs.
 
Emlékezetes Szu-27 látogatás 1992-ben Grand Forks-ba... Gyakorló harcok F-15-ösökkel.
12670242_1036213949773813_3554475031789981950_n.jpg
Pont most dobta fel nekem a youtube
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Kicsit elfog a szentimentalizmus tőle, az a “mi lett volna, ha …” fajta :(
 
  • Az UAC átadta, a KnAAZ-ban gyártott Szu-57-es és Szu-35S-es repülőgépek következő tételét a Honvédelmi Minisztériumnak.


    Az új repülőgépek teljes gyári tesztcikluson estek át, és különféle üzemmódokban tesztelték őket a Honvédelmi Minisztérium pilótái.

    „Ma az orosz repülőgépgyártó vállalatok jó ütemben termelnek, és továbbra is katonai felszereléseket szállítanak csapatainknak. A Rostec körbe tartozó vállalkozásokat különösen jól összehangolt munkájuk jellemzi: a Komsomolsk-on-Amur Repülőgyár átadta a következő gyártású Szu-57 és Szu-35S repülőgépeket az orosz légierőknek. A szállítások az államvédelm beszerzés részeként zajlanak, és 2023 végére az orosz csapatok megkapják a repülőgépek következő tételét. Szeretném megjegyezni, hogy az Orosz Fegyveres Erők megbízható és rendkívül hatékony felszerelésre vonatkozó igényeinek kielégítésével kapcsolatos kérdések az Orosz Föderáció kormánya alá tartozó Koordinációs Tanács munkájának köszönhetően időben megoldhatók” – mondta Denis Manturov. .


    https://vk.com/video-104764077_456279826?list=cea4cfa28b455dd7b4
 
  • Az UAC átadta, a KnAAZ-ban gyártott Szu-57-es és Szu-35S-es repülőgépek következő tételét a Honvédelmi Minisztériumnak.


    Az új repülőgépek teljes gyári tesztcikluson estek át, és különféle üzemmódokban tesztelték őket a Honvédelmi Minisztérium pilótái.

    „Ma az orosz repülőgépgyártó vállalatok jó ütemben termelnek, és továbbra is katonai felszereléseket szállítanak csapatainknak. A Rostec körbe tartozó vállalkozásokat különösen jól összehangolt munkájuk jellemzi: a Komsomolsk-on-Amur Repülőgyár átadta a következő gyártású Szu-57 és Szu-35S repülőgépeket az orosz légierőknek. A szállítások az államvédelm beszerzés részeként zajlanak, és 2023 végére az orosz csapatok megkapják a repülőgépek következő tételét. Szeretném megjegyezni, hogy az Orosz Fegyveres Erők megbízható és rendkívül hatékony felszerelésre vonatkozó igényeinek kielégítésével kapcsolatos kérdések az Orosz Föderáció kormánya alá tartozó Koordinációs Tanács munkájának köszönhetően időben megoldhatók” – mondta Denis Manturov. .


    https://vk.com/video-104764077_456279826?list=cea4cfa28b455dd7b4
A zavarókonténer valami új típus lehet.
 
Meglepően komoly a Szu-33-as úszóképessége a tengeren (a pilótát kimentették). A felvétel természetesen a Nagy Úszó Pénznyelő fedélzetéről készült, még 2016-ban. A csobbanáshoz nem volt elég önmagában a hajó által nyújtott mondhatni,hogy már megszokott műszaki hibák okozta káosz,(elfogókábel szakadás és csere) hanem kellett hozzá a "konfliktusszűz" irányítószemélyzet is. Akik ahelyett, hogy Hmejmimbe küldték volna leszállni a vasat, inkább megvárták amíg nullára kifogyaszt. Ha jól emlékszem úgyanígy vesztettek el egy gyári új MiG-29KR-t is...
Kuznyecov admirális nem ezt érdemli, remélem elneveznek róla egyszer egy olyan hajót is, ami rögtön az építésekor kapja meg ezt a nevet, és nem pedig a sokadik átnevezésként. Azon remélhetőleg nem jön ki ez a tengerészátok, mint ami ezt a repülőgéphordozó nehézcirkálót sújtja. Tényleg csinálhatnának belőle már végre egy múzeumhajót, és nekiláthatnának egy atommeghajtású utód tervezésének, gyártásának. Így is a fene tudja, mennyi év telt már el az orosz hajófedélzeti pilótáknak tényleges hajófedélzeti leszállás nélkül. Tudom,hogy Oroszországban van kettő NITKA komplexum is ahol gyakorolhatnak(Szaki,Krím-félsziget és Jejszk),de 100%-osan az sem pótolja.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Meglepően komoly a Szu-33-as úszóképessége a tengeren (a pilótát kimentették). A felvétel természetesen a Nagy Úszó Pénznyelő fedélzetéről készült, még 2016-ban. A csobbanáshoz nem volt elég önmagában a hajó által nyújtott mondhatni,hogy már megszokott műszaki hibák okozta káosz,(elfogókábel szakadás és csere) hanem kellett hozzá a "konfliktusszűz" irányítószemélyzet is. Akik ahelyett, hogy Hmejmimbe küldték volna leszállni a vasat, inkább megvárták amíg nullára kifogyaszt. Ha jól emlékszem úgyanígy vesztettek el egy gyári új MiG-29KR-t is...
Kuznyecov admirális nem ezt érdemli, remélem elneveznek róla egyszer egy olyan hajót is, ami rögtön az építésekor kapja meg ezt a nevet, és nem pedig a sokadik átnevezésként. Azon remélhetőleg nem jön ki ez a tengerészátok, mint ami ezt a repülőgéphordozó nehézcirkálót sújtja. Tényleg csinálhatnának belőle már végre egy múzeumhajót, és nekiláthatnának egy atommeghajtású utód tervezésének, gyártásának. Így is a fene tudja, mennyi év telt már el az orosz hajófedélzeti pilótáknak tényleges hajófedélzeti leszállás nélkül. Tudom,hogy Oroszországban van kettő NITKA komplexum is ahol gyakorolhatnak(Szaki,Krím-félsziget és Jejszk),de 100%-osan az sem pótolja.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Amúgy annak is megvan a diszkrét bája, hogy az oroszoknak több gyakorlókomplexumuk van a hajófedélzeti leszálláshoz, mint amennyi hordozójuk
 
nekiláthatnának egy atommeghajtású utód tervezésének
Szerintem ne álljanak neki, teljesen felesleges. Inkább gyártsanak sokkal több rakétahordozó rombolót meg tengeralattjárót, és beléjük rengeteg, nagy hatótávolságú cirkálórakétát. Az orosz doktrínához szerintem egyáltalán nem passzol a szuperhordozós villogás. Egyrészt feleslegesen sérülékeny eszközök, amelyek védelme egy csomó másik eszközt igényel (hajók, tengeralattjárók, stb), hatalmas kitettség, hatalmas költségtényező.
Másrészt meg a közelkülföldjükre országon belül remekül megoldják a logisztikát.
 
Amúgy annak is megvan a diszkrét bája, hogy az oroszoknak több gyakorlókomplexumuk van a hajófedélzeti leszálláshoz, mint amennyi hordozójuk

És ennek ellenére is komoly gondjaik vannak.

Ez a Kuznyecov már hobby kategória...

Van az az angol kifejezés, hogy "project car", amikor veszel valami lefingott, nálad öregebb kocsit, hétvégente bütykölgeted, ráköltöd mindened, de mégsem lesz kész sose.
 
A Vietnámi Légierő 8527-es oldalszámú Szu-27UBK repülő gépe, Belorusz nagyjavítás utáni terepszínben. Ez a gép pótlásként érkezett 1998-ban, miután 1997-ben Irkutszkban egy lakótelepre zuhant az előző szállítmányt szállító An-124-es.

VUB.png


1995 és 1998 között hét Szu-27SzK együléses és öt Szu-27UBK kétüléses példányt kaptak Oroszországtól. Eredetileg Ho Si Minh város légvédelmét biztosították egy MiG-21bis-el vegyes ezredben. Majd 2004 óta átképző alakulatban üzemelnek, a jövendőbeli Szu-30-as pilóták számára.