[HUN] Rába Magyar Vagon- és Gépgyár / Rába Járműipari Holding Nyrt.

Akkor lesz gidrán gidrán, meg gidrán nms?
Vagy nem lesz több Gidrán, hanem NMS EWB lesz, amit szintén Gidránnak hívnak majd, hogy aki nem annyira követte az esemenyéket, annak ne tünjön fel, hogy nem éppen úgy lett, mint ahogy korábban mondták? Egyszer majd kiderül ez is. Annyi mindent mondtak már, most épp Szittya verziója a legaktuálisabb, amin lehet vitatkozni...
 
engem mindenki véleménye érdekel. azért járok ide közel 20 éve.
oké, de nem kell mindenkiével vitatkozni, aztán meg morogni hogy miért kell neked vitatkozni! ;)

Pláne nem olyan ésszerű megállapítással hogy ha most írták alá a szándéknyíltakozatot, akkor még évekre van mire ez a gyártás beindul. Pláne Győr környékén nehéz szakembert fogni - különösen nehéz 200-at...
 
oké, de nem kell mindenkiével vitatkozni, aztán meg morogni hogy miért kell neked vitatkozni! ;)

Pláne nem olyan ésszerű megállapítással hogy ha most írták alá a szándéknyíltakozatot, akkor még évekre van mire ez a gyártás beindul. Pláne Győr környékén nehéz szakembert fogni - különösen nehéz 200-at...
1.a rábának nem csak győrbe van üzeme.
2. nem fog a rába soha 100% os járművet gyártani.
Pár napja írtam le neked a konstrukciót ugyan ez le is van nyilatkozva csak átsiklassz felette.
3. a Rába nem önálló cég N7 része. és a Gidrán török projektbe sem csak az N7 van benne.
de ezeket már leírtam neked és reagáltál is rá pár napja.
úgy kezdtem hamarosan többet fogtok tudni.

engem az zavar hogy ezek után is képes vagy leállni velem vitatkozni ahelyett hogy kérdeznél. ha többet akarsz megtudni kérdezz ha megkérdezlek mire vagy kiváncs ne általános válszt adj hanem hogy mire vagy kiváncsi meg ne kötekedj vissza hanem kérdezz ennyi.
 
1.a rábának nem csak győrbe van üzeme.
Egész Nyugat-Magyarországon brutális munkaerő hiány van, máshol meg csak "simán" munkaerőhiány van.
2. nem fog a rába soha 100% os járművet gyártani.
nem is mondtam, hogy fog! Akkor nem vették volna be a Nurolt!
Pár napja írtam le neked a konstrukciót ugyan ez le is van nyilatkozva csak átsiklassz felette.
Nem olvasom el mindig amit írsz - néha nyelvtanilag nincs értelme annak amit összehozol...
3. a Rába nem önálló cég N7 része. és a Gidrán török projektbe sem csak az N7 van benne.
A Rába egy tőzsdén jegyzett önálló cég, amelynek többségi tulajdonosa N7 Holding.
Ettől még nem fog gyorsabban Gidránt gyártani.
 
Egész Nyugat-Magyarországon brutális munkaerő hiány van, máshol meg csak "simán" munkaerőhiány van.

nem is mondtam, hogy fog! Akkor nem vették volna be a Nurolt!

Nem olvasom el mindig amit írsz - néha nyelvtanilag nincs értelme annak amit összehozol...

A Rába egy tőzsdén jegyzett önálló cég, amelynek többségi tulajdonosa N7 Holding.
Ettől még nem fog gyorsabban Gidránt gyártani.
mind1
 
Ha kizárólag a Gidránt fogjuk itthon gyártani, akkor valószínű, hogy NMS-ből csak korlátozott számban szerzünk be, és a lehető legtöbb mindent Gidrán platformon igyekszünk megoldani.
200-as keretszerződésünk van NMS-re.
sok mindennél nem hittek pedig sok dologba benne vagyok. és amit lehet én elmondom örömmel mert nem szeretem az agyontitkolózást olyan dolgokrol IS amik egyébként nem is titkok. de nem tetszik a stílusom (legalábbis akad általába mindig 1 valaki aki belém áll.)
Xarjál rá, ne foglalkozz vele!
Ez úgy lett ahogy mondtad! Én örülök ha információmorzsákat megosztasz.
 
Logisztikailag egyszerűbb lenne mindent a Rábánál csinálni - Kaposvárnak nem sok értelme van, legfeljebb csak átmenetileg...


Ha gyártunk 8x8-ast, akkor azt is érdemesebb Győrben csinálni...

Ezzel a NUROL-RÁBA közös gyárral már egyre inkább török 8x8-ra fogadnék. Olcsóbb és gyorsabb lenne mint bármilyen RM megoldás - nem is jó egy lapra (cégre) feltenni mindent.
Mit magyarazok nektek már hónapok óta...? :)
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Ezek után a török 8x8 meg 6x6 járművek is sokkal esélyesebbek: lesz lényegében a NUROL gyárt nálunk a Rábával közösen.
FNSS-től jöhetnek nehezebb járművek, mivel az 51%-ban a török Nurol Holding, 49%-ban pedig a brit-amerikai BAE Systems Inc. tulajdonában van.
PARS III és PARS IV mellett még az OTTER kétéltű komp lenne érdekes a FNSS-től...
Ennek semmi értelme. Az FNSS és a Nurol versenytársak.
A Nurolnak nincs 8x8 terméke egyáltalán, nekik pont jól jöhet egy Hitron, mint PoC a next-gen hibrid hajtássával, ami mindenhol jön, beelőzhetik a török versenytársakat.
Az olcsóbb hull és armor technológiájuk meg jól passzolhat a magyar-német hajtáshoz meg elektronikához ill. networked sw platformhoz.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby