Én csak annyit mondtam hogy ha(!) már összetudnak a Rábánál szerelni egy Gidránt, akkor a rádiók meg más spéci műszerek beszerelése nem lehet probléma! Emiatt fölösleges Kaposvárra hurcolászni őket.
évi 100-150 járműnél kb. 5-10 fő elég lenne a rádiók meg hasonlók berakására.
Szerintem a Rába csak addig fog szerelni, míg jármű nem lesz belőle (Önerőből mozog, meg világit, meg dudál). Militarizálni már Kaposváron fogják.
Mondjuk a fegyvereket (aknavető, fegyvertorony), a katonai extra érzékelőket (radar, lövésérzékelő), fegyvertartó csetreszeket, tűzoltó rendszert, hiradó berendezéseket, C2 rendszert simán lehet Kaposváron szerelni.
De pl. a mentő verzióba az orvosi cumó sem feltétlenül a Rába dolga lenne.
Most csak kombinálok, de ez egy logikus munkamegosztás lehetne a 2 gyár között. Így a Rába lenne a felelős a mechanikai dolgokért, az egyéb funkciók meg a Kaposvári üzem fennhatóságába tartozhatnának.
Később ez a megoldás beválhat egyéb török cuccok kapcsán is. Nem lennék meglepve, ha a specializált török dolgokat pár török alkalmazott felügyelné Kaposváron is!