[HUN] Rába Magyar Vagon- és Gépgyár / Rába Járműipari Holding Nyrt.

Erre mi szükség?
Racionálisabb lenne a mindent a Rábánál csinálni és egyből "kulcsra kész" járműveket átadni MH-nak...
Legfeljebb átmenetileg lehet jó megoldás, amíg a Rábánál nem áll fel a gyártósor és szakember gárda.
Mikor gyártott a rába utoljára teljes kulcsrakèsz jarművet?

A honvèdsègnek gyártott rábák is made in germany MAN felirattal díszelegtek mindenhol.

Úgyhogy kell a török alap.

Hogy kaposvarra átszallítani beszerelni dolgokat minek, az jó kèrdès.
Bár ha ott meg van egy gárda aki tudja mit, hogy kell.
Bár ahogy látjuk az átadási sebessègből lehet ők sem nagyon tudják.

Amúgy pont te írtad munkaerő itt necces.
Ès Bobo 200 emberről beszèlt.
Ha minden itt kèszülne mèg több.

Pancèlacèllal meg nem tudom a rába mikor dolgozott utoljára.
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag
Mikor gyártott a rába utoljára teljes kulcsrakèsz jarművet?

A honvèdsègnek gyártott rábák is made in germany MAN felirattal díszelegtek mindenhol.

Úgyhogy kell a török alap.

Hogy kaposvarra átszallítani beszerelni dolgokat minek, az jó kèrdès.
Bár ha ott meg van egy gárda aki tudja mit, hogy kell.
Bár ahogy látjuk az átadási sebessègből lehet ők sem nagyon tudják.

Amúgy pont te írtad munkaerő itt necces.
Ès Bobo 200 emberről beszèlt.
Ha minden itt kèszülne mèg több.

Pancèlacèllal meg nem tudom a rába mikor dolgozott utoljára.
Én csak annyit mondtam hogy ha(!) már összetudnak a Rábánál szerelni egy Gidránt, akkor a rádiók meg más spéci műszerek beszerelése nem lehet probléma! Emiatt fölösleges Kaposvárra hurcolászni őket.

évi 100-150 járműnél kb. 5-10 fő elég lenne a rádiók meg hasonlók berakására.
 
Mikor gyártott a rába utoljára teljes kulcsrakèsz jarművet?

A honvèdsègnek gyártott rábák is made in germany MAN felirattal díszelegtek mindenhol.

Úgyhogy kell a török alap.

Hogy kaposvarra átszallítani beszerelni dolgokat minek, az jó kèrdès.
Bár ha ott meg van egy gárda aki tudja mit, hogy kell.
Bár ahogy látjuk az átadási sebessègből lehet ők sem nagyon tudják.

Amúgy pont te írtad munkaerő itt necces.
Ès Bobo 200 emberről beszèlt.
Ha minden itt kèszülne mèg több.

Pancèlacèllal meg nem tudom a rába mikor dolgozott utoljára.
hát harci elektronikával mikor dolgozott utoljára a rába?
vajon jó e mindent egy cégbe telephelyre rendezni? ha más termékkel is foglalkoznak elektronika terén? mit szolna ahhoz egy konkurens gyártó hogy a konkurenciájához kerülne az eszköze elektronikázásra? (lehet azt mondaná hogy oké de kicsit megnyomom a ceruzát.) szállíts teszem azt győrből kaposvárra írok egy számot 1000 járművet. ennek az árából vajon létrelehetne hozni a kellő feltételeket győrbe? mert a matek nem adja ki.
jó e az ha mindent a rába csinálna? hisz ez nem a rába kizárolagos üzlete.
 
hát harci elektronikával mikor dolgozott utoljára a rába?
vajon jó e mindent egy cégbe telephelyre rendezni? ha más termékkel is foglalkoznak elektronika terén? mit szolna ahhoz egy konkurens gyártó hogy a konkurenciájához kerülne az eszköze elektronikázásra? (lehet azt mondaná hogy oké de kicsit megnyomom a ceruzát.) szállíts teszem azt győrből kaposvárra írok egy számot 1000 járművet. ennek az árából vajon létrelehetne hozni a kellő feltételeket győrbe? mert a matek nem adja ki.
jó e az ha mindent a rába csinálna? hisz ez nem a rába kizárolagos üzlete.
Mi olyan iszonyat bonyolult azon, hogy becsavaroznak egy rádiót meg ráteszik az antennát arra a kocsira?!
 
Én csak annyit mondtam hogy ha(!) már összetudnak a Rábánál szerelni egy Gidránt, akkor a rádiók meg más spéci műszerek beszerelése nem lehet probléma! Emiatt fölösleges Kaposvárra hurcolászni őket.

évi 100-150 járműnél kb. 5-10 fő elég lenne a rádiók meg hasonlók berakására.
Mióta szenvednek kaposváron 40 jarművel?
Persze valószínű nem a beszerelèssel.

Amúgy a kapitalizmus nem annyira így működik.
De mivel nem látunk bele a szerződèsnek, ès a mièrtekbe, nehèz megmondani mièrt így lessz.
 
Mióta szenvednek kaposváron 40 jarművel?
Persze valószínű nem a beszerelèssel.
Szoftverfejlesztéssel pöcsölnek...
Amúgy a kapitalizmus nem annyira így működik.
De mivel nem látunk bele a szerződèsnek, ès a mièrtekbe, nehèz megmondani mièrt így lessz.
Talán politikai oka lehet: beígérték a polginak, hogy itt is lesz valami szerelde és hát jövőre önkormi választás lesz...
 
hát harci elektronikával mikor dolgozott utoljára a rába?
vajon jó e mindent egy cégbe telephelyre rendezni? ha más termékkel is foglalkoznak elektronika terén? mit szolna ahhoz egy konkurens gyártó hogy a konkurenciájához kerülne az eszköze elektronikázásra? (lehet azt mondaná hogy oké de kicsit megnyomom a ceruzát.) szállíts teszem azt győrből kaposvárra írok egy számot 1000 járművet. ennek az árából vajon létrelehetne hozni a kellő feltételeket győrbe? mert a matek nem adja ki.
jó e az ha mindent a rába csinálna? hisz ez nem a rába kizárolagos üzlete.
Hát beszerelni egy megadott helyre egy rádiót nem gondolom hogy akkora kunszt.
Persze ez erősen leegyszerüsítve.

De mivel ahogy írod ez nem a Rába kizárólagos üzlete szerintem sem nagy problèma.
 
Mi olyan iszonyat bonyolult azon, hogy becsavaroznak egy rádiót meg ráteszik az antennát arra a kocsira?!
nem csak rádiót integrálnak. fegyvertornyokat (többfélét) különböző szenzorokat érzékelőket (lövésérzékelő kamerarendszerek) különböző egyéb dolgokat ABV központi számítogépet besugárzásjelzőket stb... ezeket integrálni is kell ezek inegrációját nem a rába végezte és végzi. nem is lenne képes erre.

Mióta szenvednek kaposváron 40 jarművel?
Persze valószínű nem a beszerelèssel.

Amúgy a kapitalizmus nem annyira így működik.
De mivel nem látunk bele a szerződèsnek, ès a mièrtekbe, nehèz megmondani mièrt így lessz.
a 40 jármű esetébe nem a beépített rendszereken múlik az átadás az már késsz van a BMS rendszer nincs még teljesen késsz. a BMS meg mindenbe megy.

Szoftverfejlesztéssel pöcsölnek...

Talán politikai oka lehet: beígérték a polginak, hogy itt is lesz valami szerelde és hát jövőre önkormi választás lesz...
még mindig nem érted a konstrukciót nem egy konkrét cég re van kihegyezve a program.


és ezek az elektronikai fegyverzetteknikai inegrációk kaposváron nem csak a török gépekre fognak vonatkozni hanem esetleges magyar termékekre vagy más külföldi eszközökre is.
 
Én csak annyit mondtam hogy ha(!) már összetudnak a Rábánál szerelni egy Gidránt, akkor a rádiók meg más spéci műszerek beszerelése nem lehet probléma! Emiatt fölösleges Kaposvárra hurcolászni őket.

évi 100-150 járműnél kb. 5-10 fő elég lenne a rádiók meg hasonlók berakására.

Kaposváron ott az üres BM Heros csarnok, valamennyi pénzt ők is ki akarnak venni a nagy kondérból...
 
úgy ahogy német vendégmunkások is vannak zalába. máskülönben nagyon nehezen lehetne bármit is elindítani.
eleinte szükségszerű is, de nagyon nem lenne ember akkor tartósabban is maradhatnak a törökök...
Egy 4x4-es összeszerelésénél nagy hadit titkokat nem fognak megtudni, megy amúgy is szövetség állam polgárai.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby