Hallottál esetleg valamit "légierős körökből" arról a felderítőt milyen felszereléssel gondolják ellátni és mi a cél vele?
Ha csak rádobnak egy EOS tornyot vagy Litening konténer nagyon sovány lenne...
A nyilvánosan elérhető hivatalos anyagok mutatnak két fajta konténert (egy cseh modernizáltat, ezt még a L-39-hez fejlesztették de amelyben a nedves film helyett digit lenne és amit látthatunk az Air Poweren, Ausztriában. Nos egyik se váltja meg a világot, meg hát erre vannak a drónok..
Dehogynem emlékszem! Még rá is írtam az osztrák cégre tavaly, hogy mit tud ez a cucc!
Képességben kb. úgy aránylik ez az ELTA SAR radaros konténeréhez mint a Suzuki a Teslához, szóval nem igazán lennénk sokkal előrébb vele!
Az osztrák cég alapvetőn Search and Rescue és határellenőrzési feladatkörre optimalizál és nem céladatok gyűjtésére.
Dehogynem emlékszem! Még rá is írtam az osztrák cégre tavaly, hogy mit tud ez a cucc!
Képességben kb. úgy aránylik ez az ELTA SAR radaros konténeréhez mint a Suzuki a Teslához, szóval nem igazán lennénk sokkal előrébb vele!
Az osztrák cég alapvetőn Search and Rescue és határellenőrzési feladatkörre optimalizál és nem céladatok gyűjtésére. A radarjuk mérete is teljesítménye is gyengébb mint az ELTA-é.
Lehet hogy 2028-ig fejlesztenek egy nagyot, de jelen formájában a SAR radarjuk nem igazán alkalmas katonai feladatokra pláne az ellenséges légvédelem hatósugarán kívülről (150+ km.). L-39-essel berepüli a front közelébe kb. öngyilkosság...
Az osztrák cég is ISAR-t ígér egyelőre nem ISTAR-t - a T betű (target acquisition) nagyon hiányzik még belőle...
Ha valamiért túl nehéz lenne a 600 kilós ELTA radar-konténer, akkor a RAFAEL-nek is van radaros Liteningje, ami könnyebb valamivel...
nem nem ironia az artemisz től valószínűleg gyengébb képességekkel rendelkezik (de az artemis egy nagyon profi eszköz a leidostol és a mi gépeinken nem a leidos dolgozott ha minden igaz)
van az olaszoknak és a franciáknak is bőven 100 kg alatti mindkettőjük rendszere. de számos más gyártó is van aki hasonlóakkal foglalkozik. az átépített üzletigépek az elsődleges piac számukra. nem is gondolná az ember hogy mekkora üzlet rejlik azokba is.
Elég gáz ha gépünk felderítő képessége azon fog múlni, hogy az osztrákok mit vesznek vagy mit nem!
Akár hányszor próbálok értelmes felhasználást találni az felderítő L-39NG-nek rá kell jönnöm hogy nem is biztos, hogy ez a cél.
Ahhoz, hogy a légvédelem hatósugarán kívülről tudjon felderíteni nagyon át kell gyúrni a gépet, komoly eszközöket kellene rá integrálni. Ez az osztrák radar-pod nagyon nem ez a kategória sajnos...
Elég gáz ha gépünk felderítő képessége azon fog múlni, hogy az osztrákok mit vesznek vagy mit nem!
Akár hányszor próbálok értelmes felhasználást találni az felderítő L-39NG-nek rá kell jönnöm hogy nem is biztos, hogy ez a cél.
Ahhoz, hogy a légvédelem hatósugarán kívülről tudjon felderíteni nagyon át kell gyúrni a gépet, komoly eszközöket kellene rá integrálni. Ez az osztrák radar-pod nagyon nem ez a kategória sajnos...
Elég gáz ha gépünk felderítő képessége azon fog múlni, hogy az osztrákok mit vesznek vagy mit nem!
Akár hányszor próbálok értelmes felhasználást találni az felderítő L-39NG-nek rá kell jönnöm hogy nem is biztos, hogy ez a cél.
Ahhoz, hogy a légvédelem hatósugarán kívülről tudjon felderíteni nagyon át kell gyúrni a gépet, komoly eszközöket kellene rá integrálni. Ez az osztrák radar-pod nagyon nem ez a kategória sajnos...
Az osztrákok árgus szemekkel figyelik a mi haderő fejlesztési programunkat mivel mind népesség mind képességben nagyon hasonló a két ország csak mi csórók ok gazdagok a mi hibáinkat már mem fogjak elkövetni ha nagyon hasonló a terv.
Ha ez így van akkor az jó hír, mert akkor nem vagyunk erősen "hozzákötve" ehhez gyengébb felderítő-konténerhez.
Ezt az osztrák radart inkább arra találták ki hogy egy kisebb (csóróbb) ország parti őrsége vagy határőrei felrakják a Cessnára és megtalálják a csempészeket vagy migráncsokat a tengeren vagy vadonban...
Nem fordítva? Azért kellett valamilyen osztrák beszállítót találni, hogy növelje az L-39 esélyeit az osztrák tenderen, mert ott is elvárás a hazai ipar bevonása?
Nem fordítva? Azért kellett valamilyen osztrák beszállítót találni, hogy növelje az L-39 esélyeit az osztrák tenderen, mert ott is elvárás a hazai ipar bevonása?
valószínűleg ezért ment bele az AV. De tudtommal nem az AV kereste fel az osztrák céget hogy azok a még nem egészen késsz termékét had integrálja az éppen csak késsz repülőjére. hanem fordítva történtek a dolgok.
A ghánai @MBawumia alelnökkel való találkozó baráti hangulatban zajlott.
Nagyon örülök, hogy országaink kapcsolatai elmélyülnek, mert Ghána számunkra az egyik legfontosabb gazdasági partner a térségben.
A Cseh Köztársaság katonai felszereléssel látja el Ghánát, és kiképzi a helyi pilótákat és a hadsereg egyéb személyzetét. L-39NG repülőgépeket és gépkarabélyokat is szállítunk ide.
Petr Fiala miniszterelnök legutóbbi, a szubszaharai afrikai országokba tett munkaútja során a cseh delegáció először Etiópiába látogatott, ahol a miniszterelnök nemcsak az etióp kormány legfelsőbb képviselőivel találkozott, hanem a bishofti légibázist is meglátogatta kíséretében. az Etióp Légierő parancsnoka, Yilmo Merdassa altábornagy. Pontosan itt működnek az Aero Vodochody gyártó és az Omnipol holding cseh szakemberei, akik az Etióp Légierő L-39 Albatros kiképzőgépeit modernizálják.
,...
Körülbelül 2017-18-ban Etiópia arra kérte a cseh gyártót, hogy jelentősen bővítse L-39-es oktatórepülőgép-flottáját, hogy továbbra is saját erőkkel képezhesse ki pilótáit. A szerződés részét képezi nemcsak a repülőgépek nagyjavítása és a javítások közötti műszaki erőforrások meghosszabbítása, beleértve az élettartamot is, hanem mindenekelőtt a repüléselektronikai és rádiónavigációs rendszer teljes korszerűsítése. Lényegében így Etiópia lett az első felhasználója az új „Engéčeken” alapuló modernizációs koncepciónak, amely magában foglalja a Genesys avionikát nagyméretű IDU 680 EFIS kijelzőkkel és a cseh Speel Praha cég új HUD-39 head-up kijelzőjét.
Etióp Légierő jelenleg körülbelül tíz albit működtet,
A csehek 2019 óta tevékenykednek Etiópiában, a szakemberek nagyjából három hónapos rotáció után váltják egymást a helyszínen, mintegy 20 fős szakembercsoportban, míg egy repülőgép modernizálása átlagosan fél évig tart. A gyártó szakemberei még két éve sem hagyták abba a munkát, amikor a kormány hadilábon állt a tigrayi lázadókkal, és eddig a teljes tízből tizenkét Albatrosból álló flotta gépeinek csaknem felét teljesen modernizálták.
...
Az Etióp Légierő parancsnoksága természetesen tisztában van azzal, hogy a szimulációs technológiák a modern kiképzés szerves részét képezik, amelyek egyre fontosabb szerepet töltenek be a fiatal pilóták képzésében. 2018. február 1-jén a bishofti bázison hivatalosan is piacra dobták a cseh VR Group L-39 Albatros oktatórepülőgépeinek repülési kiképzőjét, amelyet az Omnipol holding szállított Etiópiába. Az Etióp Légierő integrált kiképzési rendszere egy multimédiás tanteremből, egy CP kabin eljárások trénerből és egy fő "Full Mission" szimulátorból áll, gömb alakú kijelzővel.
A népszerű Albík etióp korszerűsítésének példája azt mutatja, hogy a gyártó nem csak a szükséges szerviztámogatással tudja ellátni régebbi termékeit, hanem mindenekelőtt érdekes frissítéseket kínál, és egyben teljesíti a vevő javítás igénybevételére vonatkozó igényét. kapacitások. Ugyanakkor a modernizált L-39CG segít az Etióp Légierő fő harci platformjára való átállásban, amely az erős Su-27SK/UBK szuperszonikus vadászrepülőgép. A cseh Aero Vodochody és az Omnipol etiópiai társaságok jelenlegi tevékenysége ugyanakkor lehetőséget teremt egy jövőbeni esetleges szerződés megkötésére az L-39NG sorozatú repülőgépek új generációjának szállítására.
The agreement between VIKI and its partner, AERO Vodochody AEROSPACE a.s., a major Czech aircraft manufacturer, focuses on the implementation of joint research, development and supporting human resources training programmes. The agreement will focus on testing, training, and maintenance supported by XR, VR solutions, as well as on the development of component supply programmes and new aeronautical products and services.
In recent days, the VIKI management, CEO Imre Porkolab, Balazs Hendrich, Deputy Chief Business Development Officer, and Colonel László Deme, Deputy Chief Operating Officer, held discussions and agreed to establish bilateral working groups with the Government Development Council of the United Arab Emirates, Muammar Abdullah Abushehab, CEO of the Tawazun Council, and Jose Gustavo, Vice President for Europe and Africa of Brazilian aircraft manufacturer Embraer. They agreed on the priority of defence innovation and the importance of cooperation in the current uncertain world. The parties agreed that there is no successful industrial development without innovation.
Special thanks to Colonel Sándor Dr. Hennel, for his valuable contribution as a member of the Hungarian delegation. Go Hungarian innovative enterprises!
The agreement between VIKI and its partner, AERO Vodochody AEROSPACE a.s., a major Czech aircraft manufacturer, focuses on the implementation of joint research, development and supporting human resources training programmes. The agreement will focus on testing, training, and maintenance supported by XR, VR solutions, as well as on the development of component supply programmes and new aeronautical products and services.
In recent days, the VIKI management, CEO Imre Porkolab, Balazs Hendrich, Deputy Chief Business Development Officer, and Colonel László Deme, Deputy Chief Operating Officer, held discussions and agreed to establish bilateral working groups with the Government Development Council of the United Arab Emirates, Muammar Abdullah Abushehab, CEO of the Tawazun Council, and Jose Gustavo, Vice President for Europe and Africa of Brazilian aircraft manufacturer Embraer. They agreed on the priority of defence innovation and the importance of cooperation in the current uncertain world. The parties agreed that there is no successful industrial development without innovation.
Special thanks to Colonel Sándor Dr. Hennel, for his valuable contribution as a member of the Hungarian delegation. Go Hungarian innovative enterprises!
A VIKI és partnere, a jelentős cseh repülőgépgyártó AERO Vodochody AEROSPACE a.s. között létrejött megállapodás közös kutatási, fejlesztési és humán erőforrás képzési programok megvalósítására összpontosít. A megállapodás az XR, VR megoldásokkal támogatott tesztelésre, képzésre és karbantartásra, valamint alkatrészellátási programok és új repüléstechnikai termékek és szolgáltatások fejlesztésére összpontosít.
A napokban a VIKI vezetése, Porkolab Imre vezérigazgató, Hendrich Balázs üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettes és Deme László ezredes, operatív vezérigazgató-helyettes egyeztetett és megállapodott kétoldalú munkacsoportok létrehozásáról az Egyesült Arab Emirátusok Kormányzati Fejlesztési Tanácsával. , Muammar Abdullah Abushehab, a Tawazun Council vezérigazgatója és Jose Gustavo, a brazil Embraer repülőgépgyártó Európáért és Afrikáért felelős alelnöke. Egyetértettek a védelmi innováció prioritásában és az együttműködés fontosságában a jelenlegi bizonytalan világban. A felek egyetértettek abban, hogy innováció nélkül nincs sikeres iparfejlesztés.
The agreement between VIKI and its partner, AERO Vodochody AEROSPACE a.s., a major Czech aircraft manufacturer, focuses on the implementation of joint research, development and supporting human resources training programmes. The agreement will focus on testing, training, and maintenance supported by XR, VR solutions, as well as on the development of component supply programmes and new aeronautical products and services.
In recent days, the VIKI management, CEO Imre Porkolab, Balazs Hendrich, Deputy Chief Business Development Officer, and Colonel László Deme, Deputy Chief Operating Officer, held discussions and agreed to establish bilateral working groups with the Government Development Council of the United Arab Emirates, Muammar Abdullah Abushehab, CEO of the Tawazun Council, and Jose Gustavo, Vice President for Europe and Africa of Brazilian aircraft manufacturer Embraer. They agreed on the priority of defence innovation and the importance of cooperation in the current uncertain world. The parties agreed that there is no successful industrial development without innovation.
Special thanks to Colonel Sándor Dr. Hennel, for his valuable contribution as a member of the Hungarian delegation. Go Hungarian innovative enterprises!
Aero B-34 - attack aircraft proposed in 1958 as Il-10 replacement. It was powered by one RD-9 engine without afterburner rated at 29 kN. Weapons consisted of two 23 mm canons NR-23, unguided bombs or unusual solutions like 80 unguided rockets (55mm LR-55) in two rounded receptacles around...