Eladták a kincstári ezüstöt,most arany áron kapják vissza,ha egyáltalán visszaadjuk.az ünnepeket kibirják aztá jön a zs. nem tudom előkeresni de megmondtam.
A cseh nemzeti büszkeség nehezen viseli ám hogy itt van a kormányrúd...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Eladták a kincstári ezüstöt,most arany áron kapják vissza,ha egyáltalán visszaadjuk.az ünnepeket kibirják aztá jön a zs. nem tudom előkeresni de megmondtam.
Azért lássuk be, a korábbi elméncségek arról szóltak, hogy az L-39NG a kutya kiskutyájának sem kell, mert...(a korábbi hozzászólásokban visszakereshető).Annyi történt hogy a Draken International helyett a Draken Europe üzemelteti tovább a gépeket, mert a Draken áthozta a gépeit Amerikából Európába, amelyeket már kb. 10 éve használ. Ezt nem jelentették be és írták alá már vagy háromszor?
Most hogy áll az új gép megrendelésekkel az Aero, van vietnámi, magyar és cseh? Melyik afrikai országtól van már konkrét megrendelés? Volt még a kazahsztáni és a bolgár, nigériai gépek felújítása. Mi van/volt még ezen kívül? A többiből is reméljük hogy előbb-utóbb üzlet lesz.Azért lássuk be, a korábbi elméncségek arról szóltak, hogy az L-39NG a kutya kiskutyájának sem kell, mert...(a korábbi hozzászólásokban visszakereshető).
De, egy csomó olyan állam, aki/ami rendszerben tartja, felújítással, mi több új gépek vásárlásával kereste meg az AV vezetőségét. Jókor, jó időpillanatban, a magyar állam megvásárolt egy olyan gyengélkedő céget, amelyiknek így már van jövője.
A Draken még kb. 10 évvel ezelőtt vette meg olcsón a leállított L-159-eseket, mert akkor senkinek sem kellettek. Az Aero-nak még így is megérte, mert lett egy kis bevétele az üzemeltetésből. A hír nem szólt arról, hogy a Draken L-39NG-t akarna venni. Viszont a magyar államnak vannak olyan elképzelései, hogy az L-39NG-vel a Draken-hez hasonló szolgáltatásokat biztosítana. De hogy ezt a megrendelt 12 magyar géppel biztosítaná a Honvédség (ami a kiöregedő Gripen pilótáknak lenne továbbrepülési lehetőség) vagy az Aeronak lenne erre néhány gépe és pilótája, az még nem egyértelmű az eddig elhangzottakból.Most éppen a Draken aki köröz a típus felett. Lehet, hogy ez ugyan az a papírfecni amit már aláírások tömkelege borít, de valójában azt kell látni, a magyar befektetés jó ütemben, és távlati célok érdekében történt.
Már most nagyon szívják a fogukat..hamarosan jön a vételi ajánlat...csörög a kassza..
Nem szabad eladni...ez olyan képesség, amit haza kell telepíteni...
Érdekes pletyka az NG beszerzesről és az M-345 problémáiról.
Belépő az NG-hez.
Az Aero cég szerződést írt alá az L-39 Albatros repülőgépek általános felújítására a bolgár védelmi minisztériummal. A gépek részleges korszerűsítése is a szerződés része.
Az Aero két L-39ZA gép általános felújítását fogja elvégezni, köztük két motorral. Stratégiai partner a LOM PRAHA s.p. is együttműködik a szerződésben, amely AI-25TL motorokat javít. Az Aero általános javítási és részleges korszerűsítési munkálatok kezdődnek 2024 januárjában, amikor a repülőgépet a vízellátó gyárba szállítják. A megrendelésben más csehországi beszállítók is részt vesznek, akik együttműködnek az Aero-val.
A szerződés része részleges korszerűsítés is, ahol főként az eredeti orosz repülőelektronikát cserélik le a nyugatira, így korszerűsítik a navigációs, kommunikációs, azonosító és rögzítő készülékeket. Maga az általános felújítás biztosítja a repülőgépek helyreállítását a javítási idő 7,5 év vagy 1500 repülési óra között.
Ez már a második adag bolgár gép felújítása.
Az Aero cég szerződést írt alá az L-39 Albatros repülőgépek általános felújítására a bolgár védelmi minisztériummal. A gépek részleges korszerűsítése is a szerződés része.
Az Aero két L-39ZA gép általános felújítását fogja elvégezni, köztük két motorral. Stratégiai partner a LOM PRAHA s.p. is együttműködik a szerződésben, amely AI-25TL motorokat javít. Az Aero általános javítási és részleges korszerűsítési munkálatok kezdődnek 2024 januárjában, amikor a repülőgépet a vízellátó gyárba szállítják. A megrendelésben más csehországi beszállítók is részt vesznek, akik együttműködnek az Aero-val.
A szerződés része részleges korszerűsítés is, ahol főként az eredeti orosz repülőelektronikát cserélik le a nyugatira, így korszerűsítik a navigációs, kommunikációs, azonosító és rögzítő készülékeket. Maga az általános felújítás biztosítja a repülőgépek helyreállítását a javítási idő 7,5 év vagy 1500 repülési óra között.
Ez mennyi lesz? Alsó hangon egy tucat, de a Vietnámhoz hasonlóan a duplázás is benne van.
A Nigériai Légierő által kiadott, a légi vezérkari főnök Memo to Airmen című kiadványában a CAS kiemelte a cseh légi vezérkari főnökkel folytatott megbeszéléseit, és utalt a NAF L-39ZA repülőgépek helyi fejlesztésének lehetőségére, valamint a jövőbeni L-39NG beszerzésre. (fejlett kiképzőgép és könnyű támadó repülőgép.)
Azért kiváncsi vagyok, hogy a csehek milyen pofat vágnak most, hogy már a mienk a gyár és ennyire beindult az üzlet.
náluk adózik üzleti kockázat nélkül és cseh szakik foglalkoztat. Annyira nem szar...Azért kiváncsi vagyok, hogy a csehek milyen pofat vágnak most, hogy már a mienk a gyár és ennyire beindult az üzlet.
Azért kiváncsi vagyok, hogy a csehek milyen pofat vágnak most, hogy már a mienk a gyár és ennyire beindult az üzlet.
Meg vastagon minuszban van még, technikai nyeresége idén volt először. Majd ha sikerült befektetési pluszba tenni (visszakeresni az NG fejlesztési költségeit) akkor nevezhető sikeresnek a cég.Azért kiváncsi vagyok, hogy a csehek milyen pofat vágnak most, hogy már a mienk a gyár és ennyire beindult az üzlet.
Amíg át nem telepítjükElégedettek a cseh gyárukkal.
Mindenkinek elmondják, hogy Cs E H.
Mikor is vettük meg? 1 éve?Meg vastagon minuszban van még, technikai nyeresége idén volt először. Majd ha sikerült befektetési pluszba tenni (visszakeresni az NG fejlesztési költségeit) akkor nevezhető sikeresnek a cég.
igen és előtte 7 évig veszteséges volt és annyi tartozása mint a picsa amit mi átvettünk plusz még ami pénzt beruházásra plusz bele lett rakva. Na ezt kéne visszakeresni. Ha 15 évig megy így akkor kb jók vagyunk.Mikor is vettük meg? 1 éve?
Ezért lett újra repülőgép gyárunk és ezért volt ilyen olcsó, és meg csak most kezd felfelé ivélni a dolog. Tehát ez is olyan lett mint a kc 390.igen és előtte 7 évig veszteséges volt és annyi tartozása mint a picsa amit mi átvettünk plusz még ami pénzt beruházásra plusz bele lett rakva. Na ezt kéne visszakeresni. Ha 15 évig megy így akkor kb jók vagyunk.
Ez attól még nagyon messze van és sokkal több a versenytársa.Tehát ez is olyan lett mint a kc 390.
Itt az analógia, hogy ezt is meg a kc beszerzést is folyamatosan szaroztak, aztán nem úgy néz ki a helyzet.Ez attól még nagyon messze van és sokkal több a versenytársa.
A KC az elaggott C-130-tól visz el megrendelést. Viszont ebben a kontextusban az L-39NG az elagott típus legújabb ráncfelvarrása aminek az öregebb típustársait folyamatosan cserélik lefelé. Szóval megállja a helyét az analógia.